Min 73´er i Candy Gold (orange).

Vis os hvad du roder med for tiden. Her kan du vise dit restaureringsprojekt frem.
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Min 73´er i Candy Gold (orange).

Indlæg af Per »

Det medfører jo så, at jeg mangler en 16 mm karburator til chokerkabel, eller bare huset :idea: :mrgreen:
Mvh Per.
Reedvalve
Fuldblods knallert
Indlæg: 415
Tilmeldt: ons 5. nov 2008 20:50
Kontakt:

Re: Min 73´er i Candy Gold (orange).

Indlæg af Reedvalve »

Per skrev:Tusind tak for kommentarerne :D
Jeg kan da lige fortælle, at jeg har investeret i et komplet cylinder, stempel topstykkesæt på 45 mm, da jeg ikke kunne tvinge den over 60 km/t. Det hjalp overhovedet ikke. Da jeg så ville sætte en større dyse i, idet jeg syntes, at den ikke fik nok at leve af, så opdagede jeg, at der sad en 10 mm lovlig karburator på :oops:

Så har man altså for mange knallerter, når sådan noget kan ske :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: Hahaha.

Super flot maskine :bravo . Sjælden at se en i den farve. Og så kan man jo godt tillade sig, at køre lidt stærkerere end 30 km/t. Når man nu har fået plade på.

Kenneth
Yamaha årg. 1976 dx (under opbygning) Samles af renoverede brugte dele.

Yamaha årg. 1976 k1 special med cromtank. 5 gearet med drejeventil. 18" race hjul (under opbygning)
roberthandvask
Fuldblods knallert
Indlæg: 448
Tilmeldt: lør 1. maj 2010 14:24
Kontakt:

Re: Min 73´er i Candy Gold (orange).

Indlæg af roberthandvask »

Per skrev:Det medfører jo så, at jeg mangler en 16 mm karburator til chokerkabel, eller bare huset :idea: :mrgreen:
den er en 16 mm her http://www.mopedspeed.dk/produkter/karb ... ter.htm?m=" onclick="window.open(this.href);return false;

men det er nok bedre med en original :(y)

hvordan er skyllekanalerne i den nc 45 mm?

har oplevet at kopi cylinderne har mindre skyllekanaler end den originale standard cylinder.
kør ud med yam's, kom hjem med fjams
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Min 73´er i Candy Gold (orange).

Indlæg af Per »

roberthandvask skrev:
Per skrev:Det medfører jo så, at jeg mangler en 16 mm karburator til chokerkabel, eller bare huset :idea: :mrgreen:
den er en 16 mm her http://www.mopedspeed.dk/produkter/karb ... ter.htm?m=" onclick="window.open(this.href);return false;

men det er nok bedre med en original :(y)

hvordan er skyllekanalerne i den nc 45 mm?

har oplevet at kopi cylinderne har mindre skyllekanaler end den originale standard cylinder.
Umiddelbart vil jeg sige, at jeg husker dem som samme størrelse (er monteret :D ), men nu skal jeg lige vente på lidt varmere vejr, så skal jeg ud at prøve den med en uoriginal 16 mm mokini-karburator. Det var desværre det eneste jeg kunne trylle frem til chokerkabel...
Mvh Per.
lars69
Junior knallert
Indlæg: 84
Tilmeldt: tirs 12. apr 2011 17:02
Kontakt:

Re: Min 73´er i Candy Gold (orange).

Indlæg af lars69 »

Hej Per


er det muligt du har Farvekode


mvh Lars
Yamaha Fs1 Dx 1977 Nr Match samler dele
Sky Team Dax 2008 Blå
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Min 73´er i Candy Gold (orange).

Indlæg af Per »

lars69 skrev:Hej Per


er det muligt du har Farvekode


mvh Lars
Hej Lars.

Farven hedder CANDYGOLD og er købt her:
https://www.twowheelparts.nl/en/paint/c ... nt/yamaha/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh Per.
Mvh Per.
Besvar

Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."