75'er

Vis os hvad du roder med for tiden. Her kan du vise dit restaureringsprojekt frem.
Brugeravatar
Yamahaivan
Stor knallert
Indlæg: 148
Tilmeldt: tors 8. apr 2010 19:27
Kontakt:

Re: 75'er

Indlæg af Yamahaivan »

Poul-Erik A. skrev:Hvis jeg husker ret, er den ekstra ledning til en spændingsbegrænser, der i nogle tilfælder var brug for som ekstra udstyr for at beskytte pærerne.
Det lyder klogt ! :D
den har kørt så'n indtil videre så det går nok hvis den fortsætter med en løs ledning :P
legends never die - They refuel

Stolt ejer af en Yamaha fs1 4 gears fra 75 :D 90% original
Brugeravatar
Yamahaivan
Stor knallert
Indlæg: 148
Tilmeldt: tors 8. apr 2010 19:27
Kontakt:

Re: 75'er

Indlæg af Yamahaivan »

Efter rigtig lang tid uden et fungerende speedometer skal jeg ha fundet ud af hva jeg skal gøre...
En overhaling af en cyklist hvor jeg kørte ud i græsset og det hoppede lidt resultere i at mit speedometer ikke virker... nogle idéer til hvad der skal gøres for at ordne det?

(ved godt der er gået lang tid siden sidste indlæg, men er flyttet et sted hen hvor den ikke må/kan være så den er egentligt bare oplageret hvor jeg ikk har de store muligheder for at pille ved den)
legends never die - They refuel

Stolt ejer af en Yamaha fs1 4 gears fra 75 :D 90% original
Brugeravatar
Yamahaivan
Stor knallert
Indlæg: 148
Tilmeldt: tors 8. apr 2010 19:27
Kontakt:

Re: 75'er

Indlæg af Yamahaivan »

Efter megen kritik fra en del medlemmer har jeg søgt efter et originalt. styr, og jeg siger Tak til Jesper j for at have et på lager som han ville sælge :D

og der gik da ikke mange minutter fra jeg kom hjem til jeg havde trukket yamaha'n ind i værkstedet og fundet mit værktøj frem :thunge
Der var lige lidt problemer med at trække ledningerne ud, da der var en del ''hårde sving'' i det gamle styr, men intet problem den anden vej... Der var det kun forlygtehuset der gav problemer, da min hukommelse valgte at glemme hvilke ledninger der skulle være hvor, men jeg fandt ud af det :D

Skal lige vænne mig til at køre med det, men syntes allerede nu at den er frækkere end nogensinde :D
Vedhæftede filer
20130419_155520-1024.jpg
20130419_155541-1024.jpg
20130419_155553-1024.jpg
legends never die - They refuel

Stolt ejer af en Yamaha fs1 4 gears fra 75 :D 90% original
Brugeravatar
otto
Fuldblods knallert
Indlæg: 312
Tilmeldt: tirs 28. okt 2008 21:28
Kontakt:

Re: 75'er

Indlæg af otto »

Ja den ser sku godt ud:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: 75'er

Indlæg af Dewil »

Fin patina-maskine..... pas på du ikke snubler i de lange og løsthængende kabler.. :D
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."