Min Yamaha fs1 k1 78

Vis os hvad du roder med for tiden. Her kan du vise dit restaureringsprojekt frem.
Besvar
Brugeravatar
Elkjaer
Junior knallert
Indlæg: 82
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 21:26
Kontakt:

Min Yamaha fs1 k1 78

Indlæg af Elkjaer »

Desværre har jeg ikke billederne sådan jeg kan ligge den om så i får link til scottergalleri: http://scootergalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=65223 (billeder skal ses bagfra)

Først historien om min 4-gear.
det hele startede med jeg som 9-10 årig købte en puch maxi til at køre i marken på. efter den var godt slidt, byttde jeg den så til min nuværende 4-gear, gearkassen var defekt på dette tidspunkt, men heldighvis kendte min far en der havde stumper liggende og den blev lavet, desværre vidste jeg ikke bedre den gang, så 4-gearen kom også ud i marken og køre ( :shutup )
Jeg kørte 126 km. i marken og derefter kørte jeg ikke på den mere, da motoren begyndte at opføre sig mærkeligt. og jeg dengang ikke vidste ret meget om motore.
Den stod så stille indtil vi flyttede og jeg besluttede at renovere den. der var jeg ca. 14 år gammel. alt blev splittet ad og lagt i kasser. og efter det gik slibearbejdet igang, alt skulle slibes ned og males. min plan den gang var at lave en unik "speciel" 4-gear, (det er det egentlig stadig, dog er jeg faldet lidt for jeg engang gerne vil have den original)
Alt den slibning osv. fik mig til at gå i stå med projektet og det stod stille som på billederne fra scootergalleri indtil for 2 uger siden hvor jeg begyndte igen, denne gang dog med en lidt anden indstilling til projektet, nu skulle den være færdi og kunne køre. og alle detajlerne blev sat på standby, og når den står køreklar. skille jeg den lidt efter lidt og renovere det sidste.

I weekenden havde jeg startet motoren op og den lyder meget godt. nye billeder kommer senere :)

som i kan se har jeg efterhånden haft 4-gearen længe, og jeg har ikke planer om at sælge den :)
Besvar

Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."