hvem ved forgaffel

Vis os hvad du roder med for tiden. Her kan du vise dit restaureringsprojekt frem.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

hvem ved forgaffel

Indlæg af tøffe »

hejsa kan se at de gaffel ben på 76er er poleret men hvad med dem på 77er dxer er de malet eller ikke mvh michael tøffe
Reedvalve
Fuldblods knallert
Indlæg: 415
Tilmeldt: ons 5. nov 2008 20:50
Kontakt:

Re: hvem ved forgaffel

Indlæg af Reedvalve »

De er også poleret.

Kenneth
Vedhæftede filer
PICT1884.JPG
PICT1884.JPG (209.88 KiB) Vist 1527 gange
Yamaha årg. 1976 dx (under opbygning) Samles af renoverede brugte dele.

Yamaha årg. 1976 k1 special med cromtank. 5 gearet med drejeventil. 18" race hjul (under opbygning)
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: hvem ved forgaffel

Indlæg af tøffe »

Reedvalve skrev:De er også poleret.

Kenneth
er du helt sikkerpå det for jeg har brugte mange timer på at poler mine på 77er dxer sidste vinter og det :twisted: skulle da stå i det hvis de så skal værer malet og hvofor er de fleste malet eller er det sener årgange det er det mvh michael tøffe
Reedvalve
Fuldblods knallert
Indlæg: 415
Tilmeldt: ons 5. nov 2008 20:50
Kontakt:

Re: hvem ved forgaffel

Indlæg af Reedvalve »

tøffe skrev:
Reedvalve skrev:De er også poleret.

Kenneth
er du helt sikkerpå det for jeg har brugte mange timer på at poler mine på 77er dxer sidste vinter og det :twisted: skulle da stå i det hvis de så skal værer malet og hvofor er de fleste malet eller er det sener årgange det er det mvh michael tøffe

Helt sikker! De er helt nye de forgaffelben.

Grunden til, at mange maler dem. Er p.g.a. mærker som ikke kan poleres væk. Navene er derimod malet på 1977-1978 og ikke poleret som på 1976.

Hilsen Kenneth
Yamaha årg. 1976 dx (under opbygning) Samles af renoverede brugte dele.

Yamaha årg. 1976 k1 special med cromtank. 5 gearet med drejeventil. 18" race hjul (under opbygning)
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: hvem ved forgaffel

Indlæg af tøffe »

Reedvalve skrev:
tøffe skrev:
Reedvalve skrev:De er også poleret.

Kenneth
er du helt sikkerpå det for jeg har brugte mange timer på at poler mine på 77er dxer sidste vinter og det :twisted: skulle da stå i det hvis de så skal værer malet og hvofor er de fleste malet eller er det sener årgange det er det mvh michael tøffe

Helt sikker! De er helt nye de forgaffelben.

Grunden til, at mange maler dem. Er p.g.a. mærker som ikke kan poleres væk. Navene er derimod malet på 1977-1978 og ikke poleret som på 1976.

Hilsen Kenneth
mange tak for hjælpen
Besvar

Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."