Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Vis os hvad du roder med for tiden. Her kan du vise dit restaureringsprojekt frem.
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1056
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf knallert » tirs 22. sep 2015 21:03

surt..og ærgeligt at miste dele.
..jeg overvejer at enten skifte til kina topstykke/kaburator..på min Honda cd 50..eller sætte nummerplade på...et korrekt tum nr topstykke til en 1972 Honda..koster over 3500 kr..men syntes bare at nummerpladen ser så stor og dum ud..på en knallert..måske en historisk sort en er pænere
strynboen på test profil

Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Allan M » tirs 22. sep 2015 21:57

Surt!
En nummerplade pynter ikke, men med den bagpå hilser politiet blot pænt og smiler, når jeg giver den 9000 omdr/min ned en distinkt larm fra tunpotten med afkortet fløjte i en max-acceleration op til 70 km/t.

Nummerpladen freder knallerten.

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5572
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Kim B S » ons 23. sep 2015 00:28

claus olieklud skrev:hej kim... jeg troede ellers man var fredet i jylland da i jo kun har kartoffelmarker og jordveje... he he
jeg vil da håbe for dig at du ungår bøden, dermed vil du vel også undgå registreringen som vel næsten " tvinger" dig til at køre 100 % lovligt på dine knallerter de næste 2 eller 3 år

nu huskede du vel at afmontere membranen inden du gav ole haps borepladen ? første gang jeg blev taget som 16 årig fik jeg ikke lov at beholde membranen - policen mente nemlig at der var tale om een del idet boreplade og membran var sammenskruet - det kan man jo så sige om hele knallerten

jeg fortsatte med at køre ulovligt, og efter 3 gang jeg blev taget begyndte de at kofiskere knallerten - således mistede jeg en meget fin puch vz 50... det var der jeg lærte at der er ALT at vinde ved at stikke af ud over pløjemarken - - - måske derfor jeg i vore dage hælder til lav gearing, så trækker den bedre igennem mudderet & op af skrænten !

hilsen olieklud


Hej Claus.
Ja, jeg skal holde lav profil de næste 3 år, med andre ord køre lovligt i 3 år for at undgå at de tager min knallert hvis jeg bliver stoppet igen, derfor må jeg bare se at få penge til side til et MC-kørekort, så jeg kan få nummerplade på en af mine FS1ere. :wink:

Jeg fik selv æren af at afmontere karburator og Indsugningsplade, og de sagde ikke noget til at jeg beholdte membranen som jeg afmonterede fra
Indsugningspladen. Jeg beholdte også flere smådele fra karburatoren, :wink:

Jeg har også for mange år siden prøvet at stikke af fra dem over en mark, og en anden gang i gennem Struer-anlæg, begge gange var der betjente som hoppede ud af patruljevognen for at løbe efter mig når der ikke kunne køres længere i bil, men heldigvis for mig, uden held. :wink: Men denne gang var det lige midt i Assens, tæt på den lokale Brugs, ikke lige stedet hvor jeg ville forsøge at køre om kap med ordensmagten, der var kun en ting at gøre, nemlig at samarbejde og holde lav profil, så jeg mistede så lidt så muligt. :wink:

Hilsen Kim.
Senest rettet af Kim B S ons 23. sep 2015 10:31, rettet i alt 1 gang.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5572
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Kim B S » ons 23. sep 2015 00:42

knallert skrev:surt..og ærgeligt at miste dele.
..jeg overvejer at enten skifte til kina topstykke/kaburator..på min Honda cd 50..eller sætte nummerplade på...et korrekt tum nr topstykke til en 1972 Honda..koster over 3500 kr..men syntes bare at nummerpladen ser så stor og dum ud..på en knallert..måske en historisk sort en er pænere


Hej Lars.
Ja, en historisk sort nummerplade ville være fin på din CD50, og du vil sikkert være den første som får sort nummerplade på en Honda CD50, det ville jeg gøre i dit sted. :(y) Jeg kender dog ikke prisen på de sorte plader, de er jo nok noget dyrere end de hvide. :roll: Jeg vil i hvert fald selv have plade på en af mine FS1ere, men skal lige have MC-kørekortet først. :wink: På det punkt er du jo et langt skridt foran mig.
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5572
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Kim B S » ons 23. sep 2015 00:46

Allan M skrev:Surt!
En nummerplade pynter ikke, men med den bagpå hilser politiet blot pænt og smiler, når jeg giver den 9000 omdr/min ned en distinkt larm fra tunpotten med afkortet fløjte i en max-acceleration op til 70 km/t.

Nummerpladen freder knallerten.


Hej Allan.
Ja, surt. :( Og vi kan hurtigt blive enig om at MC-kørekort og MC-nummerplade er løsningen. :(y)
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3302
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf juhl-drengen » ons 23. sep 2015 01:12

Det er jo faktisk meget billigt at få plade på og afgiften er jo minimal :-)

Men den med kortet er en dyr udgift! :(
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY

Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Allan M » ons 23. sep 2015 09:47

... og nu vil jeg jo virkelig ikke opfordre til noget ulovligt. Men: Hvis vi taler en knallert, som kører som den hele tiden har gjort med 16mm indsugning og ikke så meget andet, så KAN man jo spare op med tiden imens man kører.

Sidste gang jeg viste mit kørekort var i 1998, og da bad jeg nærmest selv om det, fordi jeg kørte alt for stærkt på motorvejen.

Afgiften er 0,- kr og selve nummerpladen koster så vidt jeg husker lidt over en plovmand i gebyr + selvfølgelig prisen for synshallen. Men vi er under 1000,- kr.

Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 2414
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf 12V » ons 23. sep 2015 11:27

Man skal også lige huske den årlige vægtafgift på motorcykel, den er på 710 kr.
mvh. Carsten - 12V.dk - SmallPistons.dk

Vejledning til upload af billeder, klik her.
Ny 2016 udgave, det har aldrig været nemmere!

Brugeravatar
anj
Stor knallert
Indlæg: 150
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf anj » ons 23. sep 2015 16:56

når den er over 35 år er vægtafgift kun 160,-
ansvars forsikring på veteran motorcykel fås fra ca. 150,- (aros forsikring)
og det er til sammen mindre end hvad man kan forsikre en veteran knallert for (350 ved aros)
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Ford Escort Cabriolet XR3I 1984

Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1965
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Poul-Erik A. » tors 24. sep 2015 18:23

Hej Kim og ærgelig med karburatoren, for den var nok veltrimmet - og sikkert original Mikuni ?
Jeg må indrømme, at jeg altid har kørt som den langsomste til de forskellige træf - men til gengæld nydt IKKE at skulle "kigge over skulderen" konstant... ;-)
M.v.h. Poul-Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974 (eftermont. autolube)
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997, der mangler friskt karosseri...

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5572
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Kim B S » tors 24. sep 2015 22:56

Poul-Erik A. skrev:Hej Kim og ærgelig med karburatoren, for den var nok veltrimmet - og sikkert original Mikuni ?
Jeg må indrømme, at jeg altid har kørt som den langsomste til de forskellige træf - men til gengæld nydt IKKE at skulle "kigge over skulderen" konstant... ;-)


Hej Poul-Erik.
Ja, det var en original 17 mm Mikuni målt til 16,95 mm med min skydelære. :wink: Da jeg købte den havde den endnu ikke været brugt, så den fungerede rigtig fint, så det var da en smule ærgeligt. :( Heldigvis har jeg flere karburatore på lager. :wink: På min 78er sidder der også en velfungerende Mikuni, den har jeg ikke målt, men tror også den er tæt på de 16 mm, og så har jeg i hvert fald 2 stk. komplette 10 mm + en masse ekstra karburator-smådele og huse, så det burde kunne lade sig gøre at få samlet noget brugbart.

Og nu må jeg jo nok hellere nøjes med lovlig opsætning, ind til jeg en gang har fået taget MC-kørekort, så jeg bliver nok ikke i mellem de hurtigste i den nærmeste fremtid. :roll:

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Allan M » lør 26. sep 2015 01:02

Vi kører jo heller ikke om kap. Det vigtigste er, at du ikke mister flere gode dele.

Mvh
Allan

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5572
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Kim B S » lør 26. sep 2015 23:59

Allan M skrev:Vi kører jo heller ikke om kap. Det vigtigste er, at du ikke mister flere gode dele.

Mvh
Allan


Hej Allan.
Ja, det har du da ret i. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5572
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Kim B S » man 12. okt 2015 21:02

Hej alle.
Så er Yamahaen kørende igen. :(y) Monterede lovlig indsugning, kaburator med 110 dyse og udstødning i dag, og den startede efter 5 tråd på kikstarteren, den skulle jo lige have benzin ned til den nymonterede karburator, og den køre fint, dog skal jeg også have et mindre fortandhjul på og tætnet udstødningen, jeg regner med at en ny udstødningspakning kan gøre det. :wink: Så der er lidt at gøre i morgen også. :wink:
Det virker som om at 110 dysen passer fint, men jeg tænker at det er nemmere at mærke når udstødningen er blevet tæt og gearingen passer lidt bedre til den øvrige opsætning. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2100
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf claus olieklud » tirs 13. okt 2015 08:48

hej kim... jammen det er da godt at du har fået yamahaèn til at køre igen, husk nu du kun må køre med 9/43 gearing - den eneste måde du kan snyde en smule på er ved at bruge et bagdæk der er større end 2,5".

uden at skulle gnide salt i såret, ja så er din cylinder vist også ulovlig, var der ikke noget med at den var blevet lettere portet af f5b ? det er alså forbudt - det koster bundtræk og giver for mange omdrejninger.

det er lovligt at køre uden tyk toppakning og med større dæk, men så er der vist heller ikke mere man må pille ved.

sådan en yamaha trækker som en flodhest i 1. gear med lovlig gearing - faktisk kan den køre op af en lodret bakke.

hilsen olieklud

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5572
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Kim B S » tirs 13. okt 2015 18:35

claus olieklud skrev:hej kim... jammen det er da godt at du har fået yamahaèn til at køre igen, husk nu du kun må køre med 9/43 gearing - den eneste måde du kan snyde en smule på er ved at bruge et bagdæk der er større end 2,5".

uden at skulle gnide salt i såret, ja så er din cylinder vist også ulovlig, var der ikke noget med at den var blevet lettere portet af f5b ? det er alså forbudt - det koster bundtræk og giver for mange omdrejninger.

det er lovligt at køre uden tyk toppakning og med større dæk, men så er der vist heller ikke mere man må pille ved.

sådan en yamaha trækker som en flodhest i 1. gear med lovlig gearing - faktisk kan den køre op af en lodret bakke.

hilsen olieklud


Hej Claus og alle øvrige.
Min F5B cylinder er ikke portet andet end den meget lille smule som var gjordt i forvejen, før Henrik borede den op til 40,5 mm, han portede den nemlig ikke yderligere. :wink: Den køre lige omkring de 40 km/t, og har ganske fint bundtræk, som den er nu med 9/43 gearing og den tynde toppakning. :wink: Så det går nok med det. :wink: Mit bagdæk er et 2,75x17.
Foruden tandhjul, har jeg skiftet udstødningspakning og omløber hvor man samler udstødning og forrør, og det gjorde at den blev hel tæt. :(y)
Udstødningen er forøvrigt et originalt patineret TUM 178 som jeg har poleret så pænt som det var muligt. :wink:

https://copy.com/3u2KURIaNBvvmQj7

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2100
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf claus olieklud » tirs 13. okt 2015 21:01

hej igen... godt nok kim - du skal bare huske på at hvis den kan køre mere end 10 % for stærkt, ja så betragtes den som ulovlig !!! du kan så kræve at den bliver adskilt og udmålt - derfor er det ærgeligt hvis der er filet bare en lille smule.

jeg har en 100 % lovlig 78èr dx ( du har ikke set den i virkeligheden ) og den kan køre 33-34 kmt når den er kold, når så den er varm kører den 35-37 kmt på lige vej uden vind, er der medvind kan den godt køre lidt stærkere...
rekorden ned af en stor bakke er 54 kmt - du kan tro den så skriger i omdrejninger.

hvis jeg var i dit sted ville jeg overveje en 100 % lovlig cylinder, det er da ærgeligt at vide at nogle filestrøg gør forskellen imellem lovlig og ulovlig.

reglerne er stramme - faktisk skal du som ejer af knallerten sikre dig at den maximalt kan køre 30 kmt + højst 10% extra, dvs absolut maximalt 33 kmt - kan den køre 34 kmt eller mere skal du kontakte dit knallertværksted og bede om yderligere neddrosling, således du herved bringer din knallert i lovlig stand.

det kan godt tænkes jeg har en helt lovlig f5b tum 178 cylinder at ligge hvis du er intresseret, så kunne du købe et helt lovligt originalt yamaha 40 mm stempel og proppe i.

jeg tror også jeg har en gammel 381 med kun 2 skyllekanaler at ligge, men det bliver nok for kedeligt - sådan en ville nok kunne bringe farten ned på 31-33 kmt, ihvertfald med tyk toppakning, den har nemlig meget små skylleporte & udstødningsport ( mener udstødningsporten ligger 30 mm fra top )

nu er der jo ingen der siger du bliver stoppet inden for de næste 3 år, der er heller ingen der siger at politiet vil sige den er ulovlig, men deres rullefelt måler nærmest i friløb og de holder gas på længe - derfor inden du får set dig om viser deres måler måske 45 kmt... skide ærgeligt, det er ikke kødhakkeren, men istedet metalhakkeren nede hos jernhandleren.

det er ærgeligt reglerne er blevet så stramme - det er også pga alle de skide scootere, de har ødelagt det for de gamle knallerter.

hilsen olieklud

Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3302
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf juhl-drengen » tirs 13. okt 2015 22:02

Faktisk må knallerten VÆRE I STAND TIL køre 39.9 Kmt de 33 kmt er den maksimale hastighed den MÅ køre(33.3 kmt)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5572
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Kim B S » tirs 13. okt 2015 22:49

Hej Claus.
Jeg har selv en samling af F5B cylindere, blandt dem 3 lovlige med stempler, så jeg har vidst cylindere nok, men ellers tak for tilbudet. :wink:
Og det kan da godt være at en af dem ender med at komme i brug, for en sikkerhedsskyld. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5572
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Min Yamaha FS1DX Fra årg. 88 til 76.

Indlægaf Kim B S » fre 10. jun 2016 22:21

Hej alle.
Var lige i værkstedet i dag, og for første gang i meget lang tid virker alt nu på min gule FS1DX. :D Jeg fik reppet på nogen løse forbindelser i mine forblinklys, og skiftet en pære i den venstre som åbenbart var sprunget. :wink: andre elektriske fejl blev klaret på Stryøturen med stor hjælp fra Klaus Olieklud og Poul-Erik A og et par andre småting har jeg selv klaret lige efter. :wink: Min 12 volts elektroniske tænding virker rigtig fint, og jeg er generalt ret glad for at jeg bestemte mig for at købe den. :(y) I morgen skal der køres tur på det nordlige Mors med Aktiv, så det bliver fedt. :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.


Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster