har et problem med min 78 er hver gang jeg har sat en ny ko

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
lars69
Junior knallert
Indlæg: 84
Tilmeldt: tirs 12. apr 2011 17:02
Kontakt:

har et problem med min 78 er hver gang jeg har sat en ny ko

Indlæg af lars69 »

har et problem med min 78 er hver gang jeg har sat en ny kodensator på køre min knallert fint i ca 1 time så begynder den at skyde i udstødningen som så kan jeg sætte en ny på igen og det samme problem bliver ved ?
Yamaha Fs1 Dx 1977 Nr Match samler dele
Sky Team Dax 2008 Blå
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: har et problem med min 78 er hver gang jeg har sat en n

Indlæg af Krelleh »

Står din tænding rigtig? :whew
Mvh. Christian
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: har et problem med min 78 er hver gang jeg har sat en n

Indlæg af Dewil »

Jeg tænker måske på hvad sælgeren siger til at du kommer og bytter så ofte??? Skulle det være købt det gale sted?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: har et problem med min 78 er hver gang jeg har sat en n

Indlæg af strynboen »

måske er det tændspolen/fødespolen som er forkert ..og brænder dine kondensatore af..mener at en uheldig kombination af forkert spoler kan gøre det..eller måske en tændrørs hætte hvor der springer en gnist..som forøger modstanden i systemet..eller en halvt brændt tændrørs ledning som overbelaster systemet...der kan gå overgang indvendig hvor ledningen er loddet på udtaget...så få målt modstanden i spolerne..det kan give en ide om tilstanden
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"