Hvem bor , Hvor ??????? Måske Ny tråd ???

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Hvem bor , Hvor ??????? Måske Ny tråd ???

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hmmm ,,, jeg tror normalt også det bedste om mine med mennesker indtil det modsatte er bevist,,,, Michael,,,, men hvis man nu følger lidt med herinde på forum og i DBA og på GG,,, så er det ikke så sjældent dsv at der efterlyses en stjålden Yamaha Eller anden knallert mærke,,, og de bliver hugget op til dele ,,, og de identificerbare nr dele smidt væk,,,, de bruges jo stadig som dagligt transport middel også ,,, af nogen,,, derfor har jeg og mange andre herinde gjort os den vane at man tjekker stel og motor nr hos politiet inden at man køber en knallert,,,, så har man sit på det tørre,,, pisse ærgeligt at koste en formue på at sætte et tante vrag i original stand,,, og så blive stoppet på den ,,, og de tager den med fordi at den er meldt stjålet,,,, og inden for veteran traktore er der dsv også nogen langfingrede elementer som ikke kan kende forskel på dit og mit,,, skærme,,, lygter ,,, lift arme,,, hjul ,,, brændstofpumper,,, tændinger og andre dele,,,, motore kan afmonteres og endda hele traktore og maskiner kan fordampe til ingen ting i løbet af en nat,,,,,,,fra aflåste værksteder og maskinhuse,,, så der efterlyses også jævnligt forsvundne dele og maskiner på veteran klubbernes sider,,, så den korte version herfra er nul adresser som er offentligt tilgængeligt,,,, post nr bestemt placering af medlemmerne er ok,,, så kan man PB det medlem man gerne vil i kontakt med også få en adresse / aftale til at mødes,,, så ved man hvem man har lukket / lukker ind,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvem bor , Hvor ??????? Måske Ny tråd ???

Indlæg af Morten - Webmaster »

Det er mig også ufatteligt at veteranpostens annoncer ligger folks adresser frit tilgængeligt !!!
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Hvem bor , Hvor ??????? Måske Ny tråd ???

Indlæg af Dewil »

Jeg må sige at jeg er 100% enig med Johnny.. de personer der har min adresse, er fordi de har fået den af mig.. men synes stadig at det skal være et krav at der står by eller postnummer på profilen.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"