Matchende numre.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Rasmussen
Helt ny i flokken
Indlæg: 4
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 16:55
Kontakt:

Matchende numre.

Indlæg af Rasmussen »

Hej

Har fået byttet mig til en Fs1 k1 fra 1975.
Erhvervede den egentlig blot fordi jeg har haft en hel del fs1 dengang tilbage i ungdommen og den vil være flot ved siden af Puch Vz´eren..
men ved nærmere undersøgelse, er stel og motor nummer matchende også bliver den jo lidt mere spændende/original :)

Mit eget gæt på en værdi er ca 4-5000,- alene pga matchende numre.
Men hvad kan værdien være på en renoverings trængende gammel yams med matchende numre.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Matchende numre.

Indlæg af Dewil »

Det kommer jo helt an på den præcise stand, i den dyre ende står den i patina stand, altså en stand hvor det er synd ikke at lade den fortsætte med at se ud som den gør men blot ordne evt. tekniske problemer. I den billige ende har du noget der der meget ynkeligt ud og hvor der uden tvivl skal ligges mange timer og kr. før den igen bliver til nogen anvendelse. Lidt fotos ville være fint... :D
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Matchende numre.

Indlæg af M.Ruseng »

Billeder ???
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Rasmussen
Helt ny i flokken
Indlæg: 4
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 16:55
Kontakt:

Re: Matchende numre.

Indlæg af Rasmussen »

Nu mente jeg sådan mere genereelt om at matchende numre giver prisen et lille nøk opad, Eller det er da min bedste formodning at det gør :wink:

Kan ikke lige umiddelbart ligge billeder op herinde?, men dem af jer der har SG kan se den her (forsøger at ligge billeder op herinde) http://scootergalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=292637

Ingen skønhed overhovedet :D
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Matchende numre.

Indlæg af Dewil »

Der er meget lang vej hjem...... så det du selv nævnte er nok realistisk, ikke dyrere, der skal jo findes rigtig mange dele, svejses, sandblæses, males..... osv.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Matchende numre.

Indlæg af Dewil »

Du kan jo finde lidt inspiration til dens fremtidige udseende i denne tråd: viewtopic.php?f=18&t=2338
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Matchende numre.

Indlæg af Krelleh »

Puha, ja. Der er ikke meget 75 tilbage :) Men det er et plus den har match selvfølgelig.
Mvh. Christian
Rasmussen
Helt ny i flokken
Indlæg: 4
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 16:55
Kontakt:

Re: Matchende numre.

Indlæg af Rasmussen »

Ja der er rigtig langt til original 75 :?

planen er at friske den lidt op som den står. De originale sideskjolde har jeg skaffet + muligvis 1 trailer fuld reservedele. Regner ikke med den skal stå som i 75 fra fabrikken, for anderøven syns jeg høre til på en yamaha 4 gears ligeså med omdr. tæller. :wink:
Brugeravatar
ib kaas
Junior knallert
Indlæg: 78
Tilmeldt: lør 14. aug 2010 15:23
Kontakt:

Re: Matchende numre.

Indlæg af ib kaas »

Ja der går nok det meste af en weekend, selvom man springer kirketuren over...

hilen Ib
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"