Pære..

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Pære..

Indlæg af Nikolaj Y »

hej, mit baglys gik på yamaha'en i dag.. og kunne se at det være pæren der var sprunget.. :roll: da det er en tysker baglygte jeg har til at sidde på den så har den to pærer på pladen en til lys og en til bremselys :)

mit problem er bare hvor pokker fås de :whew jeg har kigget rundt og har ikke kunne finde dem :roll: 6V 7,5 W
Vedhæftede filer
PICT0008 [HDTV (720)].JPG
PICT0008 [HDTV (720)].JPG (84.33 KiB) Vist 3091 gange
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Pære..

Indlæg af strynboen »

jeg har vist nok nogen..skal lige se..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Pære..

Indlæg af Nikolaj Y »

strynboen skrev:jeg har vist nok nogen..skal lige se..
det ville være super.. jeg vil godt købe nogle stykker så :(y)
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3214
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Pære..

Indlæg af Jensmc »

Det er højst sandsynligt en svensk baglygte. Derovre kører de med ret svagt baglys.
Jeg mener, i.flg. res. kataloget, at de kører med en "forlængerledning" som i DK. Forskellen er vist nok, at den svenske ledning har en indbygget dims (modstand måske), så pæren kan holde.
Ret mig, hvis det er forkert.
Jeg ville nok montere den rigtige lygte i stedet, hvis ledningen ikke kan findes.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Pære..

Indlæg af Nikolaj Y »

Jensmc skrev:Det er højst sandsynligt en svensk baglygte. Derovre kører de med ret svagt baglys.
Jeg mener, i.flg. res. kataloget, at de kører med en "forlængerledning" som i DK. Forskellen er vist nok, at den svenske ledning har en indbygget dims (modstand måske), så pæren kan holde.
Ret mig, hvis det er forkert.
Jeg ville nok montere den rigtige lygte i stedet, hvis ledningen ikke kan findes.
det ved jeg ikke lige :whew men jeg har kørt med lygten i 3-4 måneder nu.. så jeg tror bare det er pæren der var blevet træt, jeg ved ikke hvor lang tid den har kørt før jeg fik den.. :) men jeg kan ikke se nogen grund til at der skulle være nogen modstand. Forskellen er jo kun at der er to pærer i stedet for en med bremselys og "normalt lys" i en :whew
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Pære..

Indlæg af strynboen »

ellers kunne du "punkt svejse" en fatning fra en malter kors lygte i de er ret gode..men jeg skal lige gå mine pære gennem i morgen,,har en del med gevind,,bla nogle hjuletræs kæde pære..som vi brugte i velo solex engang..mener de er 12 volt
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Pære..

Indlæg af Nikolaj Y »

strynboen skrev:ellers kunne du "punkt svejse" en fatning fra en malter kors lygte i de er ret gode..men jeg skal lige gå mine pære gennem i morgen,,har en del med gevind,,bla nogle hjuletræs kæde pære..som vi brugte i velo solex engang..mener de er 12 volt
okay det vil være super :D
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"