Der er noget jeg ikke helt forstår,,, med NR plader på FS1,,

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Der er noget jeg ikke helt forstår,,, med NR plader på F

Indlæg af Jensmc »

Så vidt jeg husker står der i loven: Motorvejen er for alle indregistrerede køretøjer, der LOVLIGT kan køre mere end 40 km/t. Dog ikke knallert 45. Så ja, det er lovligt med motorvejen. Om det så er forsvarligt, er en helt anden sag. Dog vil jeg vælge at køre over Storebæltsbroen selv, fremfor transport på en ladvogn, tog eller lign.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
YAM FS1

Re: Der er noget jeg ikke helt forstår,,, med NR plader på F

Indlæg af YAM FS1 »

Morten - Webmaster skrev:Jeg har skam været på motorvej 3 km sent om aftenen.... men kun for at kunne sige at jeg har været det :hihi
Hej for jeg ville klamre mig til stellet,hvis en lastbil passeret mig eller vindsuget vil vælte mig omkuld :hihi
YAM FS1

Re: Der er noget jeg ikke helt forstår,,, med NR plader på F

Indlæg af YAM FS1 »

Jensmc skrev:Så vidt jeg husker står der i loven: Motorvejen er for alle indregistrerede køretøjer, der LOVLIGT kan køre mere end 40 km/t. Dog ikke knallert 45. Så ja, det er lovligt med motorvejen. Om det så er forsvarligt, er en helt anden sag. Dog vil jeg vælge at køre over Storebæltsbroen selv, fremfor transport på en ladvogn, tog eller lign.
hej Har ikke prøvet at ligge på den hastighed når det er på motorvejen,fordi det bliver for farligt netop med påkørlser bagfra,hvis farten er 40 km i timen hvor max hastighed er 110-120 km så tror også at det vil give et klip,men selvfølig kan man med en rigistret fs1 vælge at ligge helt til højre på kørebanen
her på både landevej og motorvej
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Der er noget jeg ikke helt forstår,,, med NR plader på F

Indlæg af Tottenham »

YAM FS1 skrev:
Jensmc skrev:Så vidt jeg husker står der i loven: Motorvejen er for alle indregistrerede køretøjer, der LOVLIGT kan køre mere end 40 km/t. Dog ikke knallert 45. Så ja, det er lovligt med motorvejen. Om det så er forsvarligt, er en helt anden sag. Dog vil jeg vælge at køre over Storebæltsbroen selv, fremfor transport på en ladvogn, tog eller lign.
hej Har ikke prøvet at ligge på den hastighed når det er på motorvejen,fordi det bliver for farligt netop med påkørlser bagfra,hvis farten er 40 km i timen hvor max hastighed er 110-120 km så tror også at det vil give et klip,men selvfølig kan man med en rigistret fs1 vælge at ligge helt til højre på kørebanen
her på både landevej og motorvej
LÆkkert med en masse info fs1 med og uden plader
Men tror at vi skal tilbage på på sporet om vores kære yamser
mv totte
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Der er noget jeg ikke helt forstår,,, med NR plader på F

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hvornår er vi kommet AF sporet ? denne tråd handler da ikke om andet end vores kære Yamaha'er :hihi
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Der er noget jeg ikke helt forstår,,, med NR plader på F

Indlæg af strynboen »

der er jo mange kina mc..de kan jo heller ikke holde 110 på motorvejen..nej man skal nok holde sig væk helt af sig selv..gider da heller ikke motorvej med kones 250 suz.gn..det er bare ikke rart eller sjovt...så hvorfor dog gøre det
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Der er noget jeg ikke helt forstår,,, med NR plader på F

Indlæg af Morten - Webmaster »

strynboen skrev:der er jo mange kina mc..de kan jo heller ikke holde 110 på motorvejen..nej man skal nok holde sig væk helt af sig selv..gider da heller ikke motorvej med kones 250 suz.gn..det er bare ikke rart eller sjovt...så hvorfor dog gøre det
Man kan jo være nødt til det når man f.eks skal over storebælt. :tuba
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: Der er noget jeg ikke helt forstår,,, med NR plader på F

Indlæg af Frandsen »

Jan og jeg har været over storebælt sidste år
turen der over gik fint med snit 70 og det er såmen ikke andersledes end at køre på almindelig vej, der blir man jo også overhalet heletiden
på motorvejen er der faktisk bedre plads når man blir overhalet, på landevejen kan man tit blive presset.
Hjemturen var ganske ubehalig da det regnede og blæste rigtigt meget, så topfarten over broen var nede på 45-50
den del af det ville jeg godt ha været foruden.
Mvh
Frandsen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"