så mangler jeg en nosser knuser tank øv

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

så mangler jeg en nosser knuser tank øv

Indlæg af tøffe »

ja så gik tanken på min 74er efter mange timers rep og så en om lakering to gange kan jeg jo nu starte forfra da jeg i dag havde besøg af en som så lige skulle høre den i gang ja så da vi så var gået ud fra hulen og kom til bage så pissede det ud af tanken på den så nu syntes jeg snart det må være nok med det der går skævt i den samling af min 74er så nu vile han prøve at lode tanken det er nede ved stusden til tank hanen det er galt
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: så mangler jeg en nosser knuser tank øv

Indlæg af Tottenham »

tøffe skrev:ja så gik tanken på min 74er efter mange timers rep og så en om lakering to gange kan jeg jo nu starte forfra da jeg i dag havde besøg af en som så lige skulle høre den i gang ja så da vi så var gået ud fra hulen og kom til bage så pissede det ud af tanken på den så nu syntes jeg snart det må være nok med det der går skævt i den samling af min 74er så nu vile han prøve at lode tanken det er nede ved stusden til tank hanen det er galt
Jeg har solgt flere til Henrik I Arden . Ved ikke om du kender ham , men skriv en pb for nummer, ved intra mv totte
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"