Billig fin campingvogn

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Billig fin campingvogn

Indlæg af Morten - Webmaster »

Min kollega / makker har denne fine klassiker til salg til en særdeles fornuftig pris. Jeg tænkte lige at der måske var en herinde som kunne mangle den.

http://www.guloggratis.dk/camping/campi ... ale+medier
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Billig fin campingvogn

Indlæg af tøffe »

hej morten jeg ved kim bs mangler en vogen prøv ham for den er bare billig kan jeg se har selv en meget stor en til salg på gg under landcuser mvh tøffe
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Billig fin campingvogn

Indlæg af Kim B S »

tøffe skrev:hej morten jeg ved kim bs mangler en vogen prøv ham for den er bare billig kan jeg se har selv en meget stor en til salg på gg under landcuser mvh tøffe
Hej Morten.
Det er en fin vogn, men vi skal ikke have nogen campingvogn lige nu. :wink: Måske til næste år. :wink: Har ikke finanserne lige nu. :lol: Det er også bestemt at vi vil have en Sprite Musketeer årgang ca. 88-90. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Billig fin campingvogn

Indlæg af strynboen »

jeg har lige købt en..det bliver lækkert til træf..at man kan sove i sin egen seng..skal bare have monteret en knallert holder på trækket
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Billig fin campingvogn

Indlæg af Morten - Webmaster »

må man godt have en knallert der ? Hvad med max kugletryk ? Laster man bare campingvognen tilsvarende med havemøbler i bageste sofagruppe ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Billig fin campingvogn

Indlæg af strynboen »

tja der er et cykel beslag..så tænkte på en alu u profil på tværs,,som hjulene står i..og så spændes den fast på fodvilerne medgevind stænger,,,ned mod faste modstop...eller er det bedre at bygge en fejeblad bagpå
man må justere med vanddunke bag i....eller øl i køleskabet,,,men så mangler vægten på vej hjem,,,med mindre man køre syd over hjem
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Re: Billig fin campingvogn

Indlæg af patrick j. »

Stop nu med alt det hjemmefusk:) bare køb den her http://lifestyle.euroinvestor.dk/lifest ... 71437.html der kan du jo ha flere knallerter med ;)
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Re: Billig fin campingvogn

Indlæg af patrick j. »

den koster kun 6.400.000,- det kan være benny skal have dem tilsalg på hjemmesiden? ;)
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Billig fin campingvogn

Indlæg af strynboen »

så behøver man jo ikke noget hjem..at køre hjem til... :hihi
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Re: Billig fin campingvogn

Indlæg af patrick j. »

Det kunne nu være fed nok lige køre ind på en campingplads så lige åbne op ind i maven af camperen og så ellers begynde og køre den ene fs1'er ud efter den anden:) det kan godt være folk omkring så begynder og kigge lidt hehe
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"