Placering af tråde, er det for uklert hvor de skal placeres

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Placering af tråde, er det for uklert hvor de skal placeres

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej gutter.

Jeg oplever nærmest dagligt at tråde bliver postet i forkerte underforums / afsnit. Er det sådan at vores navne på underforums eller hele strukturen på forum er uklar / tve-tydig ? Skal der evt laves lidt om på navne eller er det bare fordi man ikke rigtig sætter sig ind i hvordan forummet er bygget op ??
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Placering af tråde, er det for uklert hvor de skal place

Indlæg af 12V »

Jeg er ofte forvirret, men samtidig har jeg ikke forslag til forbedring :)
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Placering af tråde, er det for uklert hvor de skal place

Indlæg af Dewil »

Ved godt at der allerede bruges meget tid på vores dejlige forum, men kunne man lave en intro-video, altså hvor man hurtigt bliver klikket rundt i forum med dig som guide?? Jeg mener nu ikke selv at det er så svært at navigere rundt, men har man et specifikt problem er det jo dejligt bare at spørge og så få et kompetent svar, selvom samme svar kan findes et utal af gange ved at rende trådene igennem.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Placering af tråde, er det for uklert hvor de skal place

Indlæg af Kai »

Hvis man nu tog sig tid til rent faktisk at LÆSE hvad hver underforum bruges til, så undrer det mig virkeligt at man kan "komme til" at poste en købsannonce under fx "knallerter til salg" eller [HJÆÆÆLP min yams kan ikke starte] under "Fakta og farver"... Det står jo ret tydelig beskrevet hvad der er i foraet.

Nogen gange er jeg fristet til at tro at det for nogen kun drejer sig om at oprette et emne i en helvedes fart,fordi man bare skal ha svar nu og her, så skidt med om det er postet forkert :-/

Om det kunne virke her, det ved jeg ikke, men på et andet kompetent fora har "vi" et lille afsnit der ligger aller øverst, og med store bogstaver hedder "ER DIT EMNE SLETTET ?" Alle fejlposteringer flyttes med hård hånd derind og låses. Det tager kun få forsøg inden brugerne har fattet de lige skal bruge 1min ekstra på at finde det rigtige sted at poste.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Placering af tråde, er det for uklert hvor de skal place

Indlæg af 12V »

Har lige kigget lidt på dem. Jeg tror det ville hjælpe at korte titlen ned til noget mere generelt og så lægge nogle emner sammen.

F.eks.

Elektriske problemer & spørgsmål - Electrical problems & questions = Elektronik

Opslagstavlen virker noget rodet, kunne man ikke korte titlerne ned til Købes og Sælges og så droppe meget af det andet? Det virker somom man mange steder har valgt at finde på nye titler, for ikke at ligne andre fora?

Og hvad med alle de engelske oversættelser, enten eller, de er kun på nogle kategorier?

Tre kategorier til Passola, jeg vil mene én er nok.

Tror forummet ville have godt af en oprydning og streamlining, lige nu skal jeg rulle fem gange på min mus for at nå fra top til bund.

Håber i kan tåle lidt konstruktiv kritik :)
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Placering af tråde, er det for uklert hvor de skal place

Indlæg af Michael »

12V skrev:Har lige kigget lidt på dem. Jeg tror det ville hjælpe at korte titlen ned til noget mere generelt og så lægge nogle emner sammen.

F.eks.

Elektriske problemer & spørgsmål - Electrical problems & questions = Elektronik

Opslagstavlen virker noget rodet, kunne man ikke korte titlerne ned til Købes og Sælges og så droppe meget af det andet? Det virker somom man mange steder har valgt at finde på nye titler, for ikke at ligne andre fora?

Og hvad med alle de engelske oversættelser, enten eller, de er kun på nogle kategorier?

Tre kategorier til Passola, jeg vil mene én er nok.

Tror forummet ville have godt af en oprydning og streamlining, lige nu skal jeg rulle fem gange på min mus for at nå fra top til bund.

Jeg synes det er fint at der kommer nogle forslag til dette fantastiske forum. Jeg har ikke selv nogle bedre :whew men jeg synes dog at det er fint med lidt Passola også. Det giver lidt krydderi på siden. Jeg har ikke selv nogen Passola eller sting, men synes det er fint der er nogen der har interessen. :hihi

Håber i kan tåle lidt konstruktiv kritik :)
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Placering af tråde, er det for uklert hvor de skal place

Indlæg af strynboen »

det er et genneralt problem..på sohc....får man en MOVED..i hoved..så husker man det..men der er dagligt noget som flyttes..så det kan vist ikke undgåes
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Placering af tråde, er det for uklert hvor de skal place

Indlæg af Morten - Webmaster »

12V skrev:Håber i kan tåle lidt konstruktiv kritik :)
Absolut !! Det er derfor jeg spørger !

Jeg er absolut åben for en justering, men det bliver nok ikke i sommer hvor tiden skal bruges udendørs.

Jeg syntes det ville være super fedt med alle de tips og ideér folk måtte have. Så kan vi jo diuskutere lidt frem og tilbage hvad vi rent faktisk skal ændre på.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"