Skal hente Yamaha, hvad må det koste?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Puchdrengen
Junior knallert
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 7. feb 2010 19:53
Kontakt:

Skal hente Yamaha, hvad må det koste?

Indlæg af Puchdrengen »

Hej Drenge og piger,

Jeg har længe ønsket mig en knallert der er værd at rode med, og har nu endelig fundet noget der lyder til at være okay.

Det er en yamaha fs1 med drejeventil, der medfølger, sideskjoldene i metal, 17 tommer stjernefælge, ny original saddel til drejeventil(den med krom i bagenden), samt ny original bagsvinger. Plus der er dele nok til at samle en ekstra yamaha fik jeg af vide. Fik ikke lige spurgt om det var nummermatch.

Men så er mit spørgsmål her. Hvad er et forsigtigt gæt på hvad man må give for sådan noget?

Mvh Puchdrengen.
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Re: Skal hente Yamaha, hvad må det koste?

Indlæg af patrick j. »

vi kan jo ikke sige hvad den er værd, ikke særlig præcis i hvert fald uden at have set den, og den er jo straks mere værd hvis den har nummermatch, og jeg mener bestemt ikke at drejeventilssaddelen havde krom bagende, for det havde den ikke. den var samme farve som tanken, så det der virker lidt lusket?
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Skal hente Yamaha, hvad må det koste?

Indlæg af M.Ruseng »

Den bagsvinger der følger med til den er en 2 gear bare så du ved det
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Skal hente Yamaha, hvad må det koste?

Indlæg af Tottenham »

M.Ruseng skrev:Den bagsvinger der følger med til den er en 2 gear bare så du ved det
Hej Puchdreng
En god måde er at få et bud fra sælger, og du kan hurtigt lære om han har lidt forstand på delene. Derefter måske byde det halve, og derefter så mødes et eller andet sted i midten :what2 mv totte
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Skal hente Yamaha, hvad må det koste?

Indlæg af Dewil »

"ny original saddel til drejeventil(den med krom i bagenden)". Hvad er det for et sæde????? Vil jeg gerne se..
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Puchdrengen
Junior knallert
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 7. feb 2010 19:53
Kontakt:

Re: Skal hente Yamaha, hvad må det koste?

Indlæg af Puchdrengen »

Hej,

Det er ikke M.ruseng jeg skal købe fra, han har forvekslet mig med en anden muligvis :) Så bare rolig!! Det er en 4 gears bagsvinger(hvad jeg ved af)!!

Jeg er lidt i tvivl med sædet, jeg får snart nogle billeder muligvis her i aften, så kan i se dem og muligvis give mig et praj om hvad det må koste :)

Mit brugernavn siger godt og vel hvad min viden om Yamaha er, ca 1% ud af 1000 :)

Mvh Puchdrengen
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Skal hente Yamaha, hvad må det koste?

Indlæg af claus olieklud »

hej... skal du så havde navnforandring til yamahadrengen ??? du bliver glad for sådan en yamaha 4 gears... hvis du syntes prisen er jævn så kan det ikke gå helt galt... vær opmærksom på at stelnummeret ikke starter med 3ee fordi så er det et 2 gears stel og det er ikke meget værd medmindre det sidder på en komplet original fs1 2 gears... hilsen claus olieklud...
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Skal hente Yamaha, hvad må det koste?

Indlæg af M.Ruseng »

Nej du skal ikke købe af mig men ham du skal købe har jeg snakket med og det er en 2 gears bagsvinger
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"