hvad er pris på ens nr

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

hvad er pris på ens nr

Indlæg af tøffe »

hejsa hvad kan prisen være på en k 1 78 er med ens nr der er følgene dele stil motor tank sæde org lygte og hus holder org gaffel ben nav for bag spidometer batri holder og blink ræle org 2 skyler cylender med stempel org bagasibære org ny og en del små stumper og en klon af 74er delvis samlet og lidt t hansen skammel på den ikke kør klar plus et stil og blok plus en del små stumper hvad kan prisen komme op på for det hele kun en for spørsel i nu da jeg over vejer at sælge hele skidet mvh tøffe michael
Fidibus

Re: hvad er pris på ens nr

Indlæg af Fidibus »

Den "baksibære org ny" gør udfaldet for en max pris, så jeg tipper 6.000 kr. for læsset.
Bibendum

Re: hvad er pris på ens nr

Indlæg af Bibendum »

Jeg er ret enig med Fidibus, men trods alt lidt mere optimistisk, så 6.500....Hvad er i øvrigt en baksibære?
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: hvad er pris på ens nr

Indlæg af tøffe »

tjae så kommer det på lofte og stå da der er for meget mer bare et org for skærm nyt org fejl fri sæde og så vider så kommer det bare op i gemmern til andet skammel man ikke sådan lige bruger men ikke vil smide ud i ved mvh michael tøffe
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"