18 år og jeg er ved at blive gammel

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

18 år og jeg er ved at blive gammel

Indlæg af tøffe »

så blev sønik 18 år i dag og så skal der jo kikkes bil og yamaha er sat til side tode jeg men lille bror skal over tage den så var farmand jo rap kæfte ja men jeg hjælper dig så gerne med at sætte den i stand han er kun 12 år så der er jo tid til at rep den så han fik lov til at se her inde hvad der var af muligeheder det er en 78 k1 som er meget ringe stand men så kikke han jo og kom frem til den der skulle være ja sådan magen til alså så blev far mand tavs for hvem faldte valet så på ja bennys grøn org så bare i gang fatter ja det var en der blev tavs for man skal sometider vare sin mund :hihi ikke og så går tingen bare så stærk med de børn at man er vel ved at blive gammel mange hilsen tøffe
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Re: 18 år og jeg er ved at blive gammel

Indlæg af patrick j. »

Hehe han er en dyr lille dreng, i hvert fald en dyr smag han har:) men han er bestemt ikke dene eneste der er vild med bennys den grønne :) så jeg glæder mig da til at følge den,( jeg går udfra der kommer billeder her ind af renoveringen) :)
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: 18 år og jeg er ved at blive gammel

Indlæg af tøffe »

patrick j. skrev:Hehe han er en dyr lille dreng, i hvert fald en dyr smag han har:) men han er bestemt ikke dene eneste der er vild med bennys den grønne :) så jeg glæder mig da til at følge den,( jeg går udfra der kommer billeder her ind af renoveringen) :)
ja både før og efter
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Re: 18 år og jeg er ved at blive gammel

Indlæg af patrick j. »

Jeg glæder mig til at følge udviklingen :)
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 18 år og jeg er ved at blive gammel

Indlæg af Kim B S »

Hej Michael.
Knægten har åbenbart god smag. :(y) Bennys grønne 78er har også rigtig mange tilhængere. :D
Jeg vil glæde mig til at følge renoveringen. :bravo
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"