En god Yamahadag ;o)

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Frankerne
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 12. jun 2011 23:16
Kontakt:

En god Yamahadag ;o)

Indlæg af Frankerne »

Jeg er begyndt at opkøbe Yamaha, da jeg selv startede på sådan en som knægt og synes det kunne være sjovt at bygge et par stykker i original.

I ugens løb har jeg opkøbt nogen stykker med masser af gode ting på og så i dag skulle jeg hente 2 stk. den ene på sjælland og den anden i vest jylland.

Og hvad skuer mit øje :tuba , begge med match. Det kan man da kalde en god Yamahadag :BALLOONS
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: En god Yamahadag ;o)

Indlæg af Dewil »

Godt begyndt er halv fuldendt..... og vi kan godt lide billeder... :D
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Re: En god Yamahadag ;o)

Indlæg af patrick j. »

Det lyder som om du vil starte en mindre fabrik op:) ej spøg til side, det er da heldigt at finde 2 match på en dag, hvilke årgange er det så?
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
Frankerne
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 12. jun 2011 23:16
Kontakt:

Re: En god Yamahadag ;o)

Indlæg af Frankerne »

Det er en 1973 og en 1976. Jamen foto kommer, gennem hele renoveringen, bla. billeder af lavablæsning af stel
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: En god Yamahadag ;o)

Indlæg af Allan M »

"This Thread Is Worthless Without Pics" ;o)
Spøg til side - Vi elsker før-og-efter-billeder! Og undervejs-billeder.

Jeg var selv heldig at finde en uventet nummermatch da jeg købte et billigt "lig", så de findes derude.
Frankerne
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 12. jun 2011 23:16
Kontakt:

Re: En god Yamahadag ;o)

Indlæg af Frankerne »

Ja men der er godt nok langt imellem, det jeg synes er det sværeste at finde er de originale metal sidedæksler, og tænk jeg har en kollega der er en generation yngre end mig, han fortæller at dem smed de da bare ud de var grimme :o(
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: En god Yamahadag ;o)

Indlæg af Allan M »

Frankerne skrev:Ja men der er godt nok langt imellem, det jeg synes er det sværeste at finde er de originale metal sidedæksler, og tænk jeg har en kollega der er en generation yngre end mig, han fortæller at dem smed de da bare ud de var grimme :o(
Åh ja..... Jeg er født i 1975, og da jeg var i knallertalderen omkring 1990-1992 blev originale bagsvingere og originale sidedæksler bare smidt ud, for de var totalt værdiløse.... Og originale speedometere og originale sæder.
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Re: En god Yamahadag ;o)

Indlæg af patrick j. »

Allan M skrev:
Frankerne skrev:Ja men der er godt nok langt imellem, det jeg synes er det sværeste at finde er de originale metal sidedæksler, og tænk jeg har en kollega der er en generation yngre end mig, han fortæller at dem smed de da bare ud de var grimme :o(
Åh ja..... Jeg er født i 1975, og da jeg var i knallertalderen omkring 1990-1992 blev originale bagsvingere og originale sidedæksler bare smidt ud, for de var totalt værdiløse.... Og originale speedometere og originale sæder.
åhh nej, du er en af "dem" :shutup :hihi
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: En god Yamahadag ;o)

Indlæg af M.Ruseng »

Hvad er dit stel nummer på yamahaen
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"