Jeg er virkelig en klovn

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Puchdrengen
Junior knallert
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 7. feb 2010 19:53
Kontakt:

Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af Puchdrengen »

Jeg har været så dum, at jeg forleden sendte kæresten på Amager hen og købe en komplet Yamaha 79'er model der havde stået stille i en 15 år indenfor, til mig...

Problemet er bare at jeg bor i vestjylland, og hvordan pokker får man sådan en krabat med hjem!! Jeg kan vel ikke tillade mig og slæbe den op i toget og bare købe en cykelbillet??

Hvad kan man gøre kære Yamaha fans XD

mvh Puchdrengen
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af strynboen »

hvis hun køre nu...når hun nok op til dig...sådan sidst på sommeren :teeth2 ..fragtmanden tager den med for ca 800 kr
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Puchdrengen
Junior knallert
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 7. feb 2010 19:53
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af Puchdrengen »

strynboen skrev:hvis hun køre nu...når hun nok op til dig...sådan sidst på sommeren :teeth2 ..fragtmanden tager den med for ca 800 kr
Jeg aner faktisk ikke om den kan starte eller hvordan den ser ud XD Den var bare så billig at jeg sendte hende afsted klokken 9 om aftenen for at købe den, den står stadig hos den tidligere ejere i taarnby :lol: Fik af vide den har stået stille i 15 år, han købte den for 20 år siden og kørte et enkelt år på den eller noget i den stil(kan ikke lige huske helt). Og så har den ellers bare stået indenfor, der er kommet lidt rust på den fik jeg af vide fordi den havde stået stille så længe, men det kan vel snildt fikses håber jeg. Det er en 79'er vist nok, farven er jeg uklar med, vistnok blå eller lilla, den stod godt gemt væk så de kunne ikke se den ordentligt på det tidspunkt af døgnet.

og 800 kr. for fragtmand er dyrere end hvad jeg gav for den -.-'

mvh Puchdrengen.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af Dewil »

Jeg er så glad for at høre at det "kun" var en knallert at du kom til at købe.... det kunne have gået meget værre... :?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Puchdrengen
Junior knallert
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 7. feb 2010 19:53
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af Puchdrengen »

Dewil skrev:Jeg er så glad for at høre at det "kun" var en knallert at du kom til at købe.... det kunne have gået meget værre... :?
Tell me how :D Jeg var os tæt på at købe 2 maxier i går i holstebro, men de blev desværre købt med det samme og min far gad sgu ikke køre der klokken 8 om aftenen så vi ville være hjemme ved en 12 tiden :teeth2

Men nu er jeg oppe på min 4rd knallert

1 Maxi k, 1975 original fra københavn af, nu står den trygt i vestjylland.

1 maxi P, fuldstændig renoveret med alt hvad der findes i nye originale dele(ny original udstødning, osv.)

1 Puch MS50, 1975, fuldstændig original, kun kørt 6000 fra ny af(hvoraf de 500 har jeg selv kørt).

1 Yamaha fs1, 1979?? Ukendt stand, ukendt farve, alt ukendt XD Måske et lig, måske en guldklump I don't know :lol: Billederne får jeg taget når jeg skal til kbh her den 19.
Anderz
Junior knallert
Indlæg: 71
Tilmeldt: fre 19. feb 2010 21:32
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af Anderz »

Hvis du har givet mindre end 800kr. for den så er det højst sandsynligt at du kan sælge den videre for købspris + 800kr. fragt hvis det går så galt. Du vil stadig havde en fair indkøbspris på den.

Uanset det er et tilbud når man samligner med andre lignende tilbud i jylland.

Årg 1979? Få den nu hjem og se den efter først.
Brugeravatar
Peterma
Fuldblods knallert
Indlæg: 442
Tilmeldt: lør 18. jul 2009 22:38
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af Peterma »

Jeg sendte en puch maxi 2-gear til claus olieklud herinde fra, som kostede omkring kr. 300
med fragtmand. (fra Silkeborg til Køge)

Jeg afmonterede forhjul og styr, så jeg kunne holde mig indenfor en palle.

Mvh.
Peter
Ikke tilfreds = pengene retur.

Billede
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af M.Ruseng »

Du gav kun 500 ik
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Puchdrengen
Junior knallert
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 7. feb 2010 19:53
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af Puchdrengen »

Peterma skrev:Jeg sendte en puch maxi 2-gear til claus olieklud herinde fra, som kostede omkring kr. 300
med fragtmand. (fra Silkeborg til Køge)

Jeg afmonterede forhjul og styr, så jeg kunne holde mig indenfor en palle.

Mvh.
Peter

Hvilken fragtmand er det? For hvis jeg kan gøre det for 300 kr, så sender jeg den da helt klart med fragtmand. Syntes bare 800,- lyder helt tovligt, og jo jeg gav 500 kr. for den, jeg syntes det lød til at være en okay pris for en yamaha 4 gear?
Luskibuski
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 13:00
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af Luskibuski »

jeg synes sgu det er frisk gjort! :teeth2
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af strynboen »

jeg gav 800 for en honda 400 four fra nord jylland til langeland..han tog den uden palle..dog mod at jeg ikke klagede hvis den skulle få en lille ridse..han bandt den fast i siden af lastbilen....heldivis indvendig.....så det var på eget ansvar..lidt dyrt..men kunne nok ikke køre tur/ retur billigere selv
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Peterma
Fuldblods knallert
Indlæg: 442
Tilmeldt: lør 18. jul 2009 22:38
Kontakt:

Re: Jeg er virkelig en klovn

Indlæg af Peterma »

Mener at det var Erik Ramdal (Danske Fragtmænd)
Ikke tilfreds = pengene retur.

Billede
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"