Hjemmesiden cmsnl.com

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Jensmc »

Benny!
Hvis jeg var dig, havde jeg ikke kunnet beherske mig så længe, som du har gjort. Og så komme med et så neutralt genmæle. Her tænker jeg ikke kun på denne tråd, men adskillige andre gennem den sidste tid. Det er ligesom på en arbejdsplads: Folk glemmer hurtigt hvor godt de har det. Og ofte er det de samme, der himler op igen og igen. Uden at have noget at have det i.
Originaldele? Javel, men de er næsten umulige at opstøve, hvis det SKAL være den helt rigtige og ikke bare et alternativ fra Yamaha. Og så kan man lige så godt købe det bedste pirat-alternativ. Og i mange tilfælde ligger den del nær Kalundborg.
Jeg mener omvendt godt, at man kan nævne andre forhandlere, uden ligefrem at overtræde nogle retningslinier. Og hvis ikke, så skal det jo også være forbudt at advare om f.eks. Thassan og klovnen hr. Leoni. Ikke sandt? Det skal da være begge veje.
Og så lige til sidst.
Jeg slår mig på maven af grin, hver gang en bruger får "det røde" og truer med en udmeldelse. Det er bare for primitivt. Skændes I mon også med konen på den måde?
Jeg vil lige pointere, at jeg ikke tænker på nogen specielt i dette tilfælde.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Kai »

Jensmc:
Var det ikke lidt selvmodsigende ?
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Jensmc »

Hvordan mener du?
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jensmc skrev:Jeg mener omvendt godt, at man kan nævne andre forhandlere, uden ligefrem at overtræde nogle retningslinier.
Nemlig Jens.

Der står netop ingen steder i retningslinierne at man ikke må nævne andre forhandlere. Som skrevet 1 milliard gange tidligere så er dette forum ikke en del af yamahafs1.dk shoppen, vi bor bare gratis til "leje". Forum er startet og ejet af mig (indtil jeg en dag kaster håndklædet i ringen og sælger / lukker det...og nej, det skal ikke opfattes som om jeg er ved at lukke det eller at jeg bare "truer" med det.)

Jeg er simpelthen så dødtræt af evige småproblemer.... jeg havde egentligt besluttet mig for at jeg ikke gad kommentere på emnet, men det blev jeg så nødt til alligevel... SUUUK :(n)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af strynboen »

hej jens..jeg truer ikke med udmeldelse..he he..hvem skulle jeg dog kunne true med det :whew ...jeg lister højest ud af bagdøren..lidt forsiktigt uden at smække med døren..
men ser nu ingen grund til at gå.men hvis der skulle ske noget jeg ikke kan leve med..er jeg bare væk...det er ikke en trussel men et løfte..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Guess who »

Hmm, hvor er Jonas henne i denne tråd?

Har du fået svar på dit spørgsmål eller hvordan?

Mvh
Benny
Bibendum

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Bibendum »

Hvad nu med BSDK's indlæg som var skrevet tidligt i morges - hvor er det?

Jeg har hørt at Jonas er sømand og at han er ude at "Saile"...
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Morten - Webmaster »

Bibendo skrev:Hvad nu med BSDK's indlæg som var skrevet tidligt i morges - hvor er det?
Det har han selv slettet..
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... jeg handler med lige dem jeg har lyst til, og hvis noglen spørger til en vare som jeg er glad for, fortæller jeg da hvor jeg har købt den... det er uanset om det er en benny vare, thansen eller fra den lokale cykelhandler...
jeg syntes det er bedst hvis man kan snakke helt frit - 99% af forums brugere ved da udemærket hvad fx bennys shop står for, eller som dipol til det thansens varer...
jeg syntes godt om bennys afdæmpede holdning når han skriver - tænk hvis hans holdning var at det kun var ham og alle andre er idioter...

ps. det er da utroligt som der opstår balade fordi man bare en enkelt dag undlader at læse på forum...
hilsen claus olieklud...
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Jensmc »

Kai skrev:Jensmc:
Var det ikke lidt selvmodsigende ?
Jeg venter stadig på, hvad Kai mener med selvmodsigende.
Har lige læst mit indlæg igen, og forstår det stadig ikke. :?:
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
roberthandvask
Fuldblods knallert
Indlæg: 448
Tilmeldt: lør 1. maj 2010 14:24
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af roberthandvask »

jeg lavet engang en tråd omkring fs1shop.nl om den shop var pålidelig og købe ved.
min tråd forvandlet sig til noget helt andet end det endeligt handlet om, emnet gik over i at jeg skulle støtte benny og købe ved ham bla bla.
lidt ligesom den her tråd. jeg fik aldrig noget seriøst svar, så jeg opgav tråden.
jeg mangler bare et par små originale dele som jeg kan få i holland og ikke ved benny og ja jeg har støttet benny
har købt ved ham for over 3000 tusind kroner.


så hvad med at holde tråden fri for ot og svar på det, der bliver spurgt om??
kør ud med yam's, kom hjem med fjams
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Allan M »

Nå, jeg synes da jeg svarede ret godt på det, der blev spurgt om. Mit eksempel med bremsestangen var iøvrigt fra fs1shop.nl
De havde til gengæld en ægte, original sort kabelholder til stel til en enkelt Euro eller noget i den stil. :)
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Jensmc »

Jojo, ot er ikke godt. Jeg mener bare, at hvis et indlæg går på det selvmodsigende, skal det da begrundes.
Kai kan evt. bare sende en pb til mig. Nej, jeg er ikke spor fornærmet eller sur.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Kai »

Jensmc skrev:
Kai skrev:Jensmc:
Var det ikke lidt selvmodsigende ?
Jeg venter stadig på, hvad Kai mener med selvmodsigende.
Har lige læst mit indlæg igen, og forstår det stadig ikke. :?:
Undskyld ventetiden, jeg har haft en masse andet at se til.

Jeg læste dit indlæg som om du på den ene side forsvarede Benny i at tråde om andre butikker ikke hører hjemme her (qua hans svar om at hans butik og gode service hurtigt kan blive lukket hvis "vi" bliver ved at købe i Holland og andre steder)

Mens du lidt senere mener du at udenlandske sider bør kunne diskuteres, det synes jeg da virker lidt selvmodsigende ?

Jeg undrede mig såmænd bare, og misforstår jeg dig, så er der naturligvis en undskyldning herfra :)
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Hjemmesiden cmsnl.com

Indlæg af Jensmc »

Helt OK, du Gamle. :P
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"