Hvor har i forsikret jeres yamaha fs1.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2145
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Hvor har i forsikret jeres yamaha fs1.

Indlæg af Poul-Erik A. »

For en hel del år siden kunne man veteranforsikre i Alm. Brand, men de stoppede med det da der ikke var så mange veteraner, at de kunne tjene på det. Så blev det til Aros og det kørte godt i nogle år, indtil de "truede" i flere omgange med at kræve husstandens forsikringer hos dem også, men det stoppede de med da jeg nævnte, at der er flere andre selskaber der er klar til at ta' over (endda med kasko også) - og siden har jeg ikke hørt fra dem... :wink:
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
YAM FS1

Re: Hvor har i forsikret jeres yamaha fs1.

Indlæg af YAM FS1 »

Hej der er bare det problem,der er vel en selvrisiko som man selv skal betale og som er høj, og er knallerten ulovlig med ændringer så dækker kaskoen ikke ved uheld,så knallerten skal være pure lovlig,er knallerten dækket af lovpligtig forsikkering er man kun dækket ind med en knallert der ligledes er pure lovlig,er der ændringer tolker forsikkeringen det sådan at de ikke er berigtige til at betale estatning og det holder de nok på der villle være ved uhelt 7913 hvor hastigheden er betydlig højre end ved lovlig kørsel her 30 km i timen,det kan godt være jeg tolker det forkert med sådan har jeg forstået det
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"