vw transporter?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Elkjaer
Junior knallert
Indlæg: 82
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 21:26
Kontakt:

Re: vw transporter?

Indlæg af Elkjaer »

Tjae, bilen skal primært bruges til transport af crossere, og jeg skal på motorvej for at komme til banen så lidt kræfter måtte der jo gerne være :)

men jeg vil se om jeg kan finde en fornuftig bil.
Jeg kunne godt finde på at købe den boxer jeg linkede til tidligere, pga. at den er nysynet, lavt km tal. og så står den tæt på hvor jeg bor. men jeg vil helst ikke have en "dårlig" bil, som ikke kan holde.
det skal siges at jeg står i lære som mekaniker, så lidt simple reparationer osv. er ikke noget problem :)
the eagle
Gummi rocker
Indlæg: 656
Tilmeldt: ons 19. nov 2008 22:06
Kontakt:

Re: vw transporter?

Indlæg af the eagle »

okay jamen det er jo kun en ting at gøre. så ud og kigge og køre en lang tur i den . :D og brug øre til at lytte med når du køre om alt lyder som det skal . og kigge når du holder stille et sted om den sviner med noget et sted . så held og lykke med hvad du nu køber :(y)
Hilsen Eddie. The Eagle
yamaha 77 rød 99% orginal match solgt
suzuki gs 500 min kones motorcykel
yamaha xv virago 750 min cykel
Brugeravatar
Elkjaer
Junior knallert
Indlæg: 82
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 21:26
Kontakt:

Re: vw transporter?

Indlæg af Elkjaer »

Jamen jeg vil prøve og se om jeg finder noget interessant, jeg sidder forresten og kigger på caravelle.dk lige nu, interessant side. :)

tak for hjælpen alle sammen.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: vw transporter?

Indlæg af claus olieklud »

hej... misundelses afgiften begynder i 6. måned `98 - mener endda 180698... hilsen claus olieklud...
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"