Yamahafs1 .dk`s lager

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
jacobhim
Junior knallert
Indlæg: 40
Tilmeldt: tirs 1. mar 2011 17:22
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af jacobhim »

Af sporet.........
Ja du har nok ret.
Er det også Bennys biks? Tager det virkelig ikke mere end 24 timer at køre derned?
Han har da vidst snart afdelinger alle vegne.

Mvh
Jacob H
Kristian C

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af Kristian C »

jesper j skrev:nu er det ikke første gang at der er en der linker til hollandsk hjemmesider men det gør det ikke mindre hovedeløst. du er på en hjemmeside der er tilknytte bennys danske fs1 shop at du handler andre steder er dit valg men at du reklamere for konkurrenter er vel lidt at pisse på benny :(n)
Kristian C skrev:Nu synes jeg at tråden kører lidt af sporet, jeg plejer at handle her:http://www.fs1shop.nl
Jeg læste en artikel om ham i Veteranposten, og har kun haft gode erfaringer med at handle der.
Hvis ikke lige delene er på hjemmesiden, så kan man bare ringe og spørge.
Han er ret flink at tale med, og har næsten alt originalt, endda til rimelige priser.
Det jeg bestiller kommer i løbet af 4-5 dage og er godt pakket ind stort plus til Hans.

6N2-2A-3


Nu har jeg jo ikke skrevet ret mange indlæg her inde, men jeg skal da love for at man kan få svar på tiltale :shutup
Konkurrent det var jeg da ikke klar over at det er, ham Benny har da ikke ret mange originale dele på sin side..
Og ydermere bør man da holde forum og forretning adskilt, det ville da virke meget proffessionelt....
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af strynboen »

forum og butik burde ikke være knyttet sammen...og er det vel entelig heller ikke,,,men misforstået hjælpsomhed..mudre tingene.
bennys butik behøver entelig ikke at være bange for konkurencen fra holland..da hans service er extrem god..og troværdigheden er 100%..det er vigtigt ved net handel
du bliver ALDRIG snydt af benny...alene de kensgerninger gør butikken unik...at han satser på mellem klasse priserne..betyder ikke at der ikke kan skaffes de dyre orginale dele

men forum bør være frit..og der skal kunnes linkes til alle mulige levenradøre..som har fs1 på programmet....hvis vi vil være hele danmarks fs1 forum..må vi have adslildt tingene...det er bare min personlige mening...vi må have denne diskusion før eller senere...jeg har startet den nu...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af Morten - Webmaster »

jesper j skrev:Når det så er sagt er hans almere langt fra så stabil som du beskriver det har en del forum bruger måtte sande
Enig, han er simpelthen fuldstændig ligeglad med hvad hans kunder ønsker, han sender bare det han har på lager til f. eks 2RU modellen selv om hans billeder viser de helt rigtige til f.eks en 76'er. Han tager chancen fordi de færreste gider klage og sende det retur fordi det koster en krig at sende det retur.

Han kommenterer ikke engang når man konfronterer ham med hvor upopulær han er ved at blive.

Mht til artiklen / annoncen der blev bragt i veteranposten, så syntes jeg det er dybt useriøst og dumt af veteranposten at skrive at Hans almere er det oplagte sted at handle dele til sine renoveringer når vi har en stor dansk hjemmeside med en velfungerende seriøs webshop. Til forskel fra Almere, så ofrer sådan en som Benny en hulens masse tid og kræfter på at fremskaffe og re-producere dele til os, og det endda weekender, aftener og helligdage og det endda på vilkår hvor han netop kun lige kan få det til at køre rundt uden at sætte penge til.

Som Jesper skriver, så er alt gratis herinde. og ja, det kan da godt være at forum ikke burde have så direkte forbindelse til Benny som den har (det er dog ikke Benny der ejer forum, men mig) Jeg kan da godt se at det måske er lidt "farvet" af at det hører til Benny's domæne / shop site. Men så kald forummet en fanklub hvis det er bedre, jeg er sådan set ligeglad :hihi

Som Jesper skriver står det enhver frit for hvor de vil handle, og sådan SKAL det være. Jeg gider bare ikke høre på klynkeriet når folk må sande realiteterne ved at blive "snydt" for den gode Danske service som er tilgængelig.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
jacobhim
Junior knallert
Indlæg: 40
Tilmeldt: tirs 1. mar 2011 17:22
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af jacobhim »

Et eller andet sted er det vel ok at linke til andre hjemmesider. Det tidligere oplæg der "startede" denne videre tråd i tråden er vel egentlig kun til Bernnys fordel grundet den negative respons?Personligt har jeg kun haft en god oplevelse ved Benny (1 indtil videre) og er glad for at høre andres gode/dårlige oplevelser rundt omkring fra bla Ebay, dba og gul og gratis og også Nl etc..
Anede ikke nogen havde haft dårlige oplevelser det føromtalte sted, men er glad for at have fået den oplysning Tak for det.
Er der samme "modstand" hvis man køber et par originale dele ved T Hansen?
Ser frem til at høre jer andre forummedlemmers meninger.

Mvh
Jacob H
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af Dewil »

Har T-hansen originale dele ikke ligge-sår???
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
jacobhim
Junior knallert
Indlæg: 40
Tilmeldt: tirs 1. mar 2011 17:22
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af jacobhim »

Hmm, ringer lige ned til dem og spørger .............
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af Michael »

strynboen skrev:forum og butik burde ikke være knyttet sammen...og er det vel entelig heller ikke,,,men misforstået hjælpsomhed..mudre tingene.
bennys butik behøver entelig ikke at være bange for konkurencen fra holland..da hans service er extrem god..og troværdigheden er 100%..det er vigtigt ved net handel
du bliver ALDRIG snydt af benny...alene de kensgerninger gør butikken unik...at han satser på mellem klasse priserne..betyder ikke at der ikke kan skaffes de dyre orginale dele

men forum bør være frit..og der skal kunnes linkes til alle mulige levenradøre..som har fs1 på programmet....hvis vi vil være hele danmarks fs1 forum..må vi have adslildt tingene...det er bare min personlige mening...vi må have denne diskusion før eller senere...jeg har startet den nu...
Fuldstændig enig.
Original eller ikke original? Faktum er at Bennys hjemmeside holder gang i de gamle danske Yamahaer. Alle kan være med til rimelige priser.
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af tøffe »

hej jeg ville lige give min mening bennys hjemme side er bare det enste sted du kan være siker på du bliver behandlet ens uanset hvem du er alle bliver godt taget i mod også selvom at du har en masse spørsmål.

har han alt tid tid at hjælpe også selom at han måske har svaret på det tusen gannge før til ander mensker før dig og er der noget du gerne ville have et ønske om at få fat i er han gerne den der hjælper med at finde rundt om i alle dele af verden også selv om han bruger en masse tid på det også selv om han måske ikke får guld for det.

jeg vlle gerne se andre bruge så meget af sin tid på det uden at der er en stor gul klump i den anden ende. De mensker kan sk--- tælle på få hænder og være selv stændig er ikke noget der giver den store guld gruppe, men det giver en masse timer som der ikke er penge i.

en god behandling er mere værd en guld, og husk så på de timer han bruger på det dem har han også minder sammen med han familie.

DET MAN FÅR LEVERET DERFRA ER DER BARE IKKE EN FINGER AT SÆTTE PÅ NOGET AF DET, DET ER BARE I ORDEN husk lige på det næste gang du handler stumper til din knallert så er det op til dig selv hvor du handler men dette forum kan vi alle godt lide at bruge ikke og her inde hjælper han også gerne til ikke sandt ? trods alt selom mange gange når i andre sidder her og hygger så knokler han måske med regnskaber leveringer ja måske din levering eller den hjælp du har bedt om hvor mange andre steder du handler gør det for dig ? jeg kan kun rose hans hjælpsomhed og hans varer er bare i top

mvh michael tøffe

ps ved hvordan det er at knokle for at drive sit eget ikke lutter lagkage alt tid
YAM FS1

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af YAM FS1 »

Kristian C skrev:Nu synes jeg at tråden kører lidt af sporet, jeg plejer at handle her:http://www.fs1shop.nl
Jeg læste en artikel om ham i Veteranposten, og har kun haft gode erfaringer med at handle der.
Hvis ikke lige delene er på hjemmesiden, så kan man bare ringe og spørge.
Han er ret flink at tale med, og har næsten alt originalt, endda til rimelige priser.
Det jeg bestiller kommer i løbet af 4-5 dage og er godt pakket ind stort plus til Hans.

6N2-2A-3
Humm det var vist Tottenham der var glad for at handle dele her i danmark,kan måske godt forstå og har læst at yamahafs1.dk syntes det er lidt træls med link til en konkurent,da forumet er tilknyttet til til forhandler :shutup men kunkorence kan også være sundt
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af Jensmc »

Med fare for at købe "katten i sækken" i NL, og så skulle arbejde med at sende retur, når lortet ikke passer til årgangen, så vil jeg hellere købe kvalli-alternativer et sted på Sjælland.
Husk nu på, at de dele Yamaha leverer i dag, heller ikke er de rigtige, da originalerne har været udgået i MINDST 20år. Osse fra Japan.
Eks.: Et horn leveret af Yamaha i dag er sort. Helt sort, så vidt jeg ved. Er det originalt? Nej, jeg gider ikke svare, for forumbrugere,der tror et horn skal være sort, er alligevel fortabte mht. min opfattelse af originalitet.
Jeg har for et par år siden købt en bagagebærer i NL. Troede den var original, men kvaliteten var ringere end Thassan, og DET siger ikke så lidt!!! Det kostede mig over 100 kr,- at sende ragelset retur. Hvad har jeg så sparet? Nada.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
munkebo
Junior knallert
Indlæg: 80
Tilmeldt: man 12. okt 2009 16:43
Kontakt:

Re: Yamahafs1 .dk`s lager

Indlæg af munkebo »

Synes ikke at det er fair at folk laver en tråd om Benny's lager, og kun forventer ris og ros. Selvfølgelig er Benny den bedste danske forhandler, men hvis folk kan finde et andet alternativ må det jo være op til dem. Syntes ikke personligt at sådan en tråd høre til på et forum, hvor butik er tilknyttet. Og prøv lige at læs det nogle af jer har skrevet til hinanden igennem, er vi begyndt i børnehave igen? :(n)
Lige børn leger bedst...

Men dem der har knallert har det sjovest.

Original grøn Yamaha Fs1 dx fra 78

Amager, Kastrup
jacobhim
Junior knallert
Indlæg: 40
Tilmeldt: tirs 1. mar 2011 17:22
Kontakt:

Re: Må slettes

Indlæg af jacobhim »

Så vidt jeg forstår på oventående indlæg er forum og butik jo ikke en enhed eller misforstår jeg? Hvorfor så stor modstand når der alligevel hele tiden skrives "folk må handle hvor de vil"? Ebay hvor der også linkes til bliver da også flittigt brugt af andre butikker såsom Yambits ol. og må jo egentligt også ses som konkurrenter ligesom Dba også bennyttes af butikker/forhandlere.
Børnehave eller ej, må voksne mennesker ikke have det sjovt?Det er da frit forum.
Ovenstående er ikke ment som en "nu kommer jeg og træder dig over fødderne", men mere for at få oplyst denne gråzone.

Mvh
Jacob H
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Må slettes

Indlæg af strynboen »

jeg forsøgte engang at få lavet en positiv liste på taivansens dele..den er her et sted..så der er plads til konkurenter..så det er ikke sådan at der er sensur..og der er ingen fra fs1 som fjerner eller redigere i det vi skriver..så det køre jo godt nok..det er bare prinsippet i at være et helt u afhængigt forum..jeg peger på..
honda 4 stroke fungere fint med 2 konkurenter på samme forum...erik er den konservative type,,med orginale reservedele..og dax shop er for de helt unge..og kina kopier..de lever side om side på samme forum..

syntes det er lidt synd at slette denne tråd,,,med sagelige diskusion..i en god tone
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
jacobhim
Junior knallert
Indlæg: 40
Tilmeldt: tirs 1. mar 2011 17:22
Kontakt:

Re: Må slettes

Indlæg af jacobhim »

Hej.
Det må jeg tilslutte mig strynboen.

Mvh
Jacob H
jacobhim
Junior knallert
Indlæg: 40
Tilmeldt: tirs 1. mar 2011 17:22
Kontakt:

Re: Må slettes

Indlæg af jacobhim »

Hmm Hans, Holland.....
Hans ryger sku nok noget inden han pakker og sender en bestilling afsted.Men det er jo også lovligt dernede.
En enkelt ting jeg har spekuleret over, og det er som følger:
Hvis folk er modstandere af at handle i Holland, hvordan kan det så være der er så mange der har erfaring/mening herom?
Vi må jo antage de originale dele er af samme kvalitet som var de købt herhjemme og det derfor kun er servicen der bliver klaget over.
Umiddelbart bliver jeg utryg ved overhovedet at tænke på at handle i Nl. med de dårlige erfaringer der er erfaret af mange af forummets brugere. For den sags skyld også Ebay hvor de samme sælgere kan mødes.

Mvh
Jacob H
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"