politi

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
massye35
Junior knallert
Indlæg: 64
Tilmeldt: søn 16. maj 2010 18:13
Kontakt:

politi

Indlæg af massye35 »

hej har et lille problem med at jeg er blevet stoppet at politiet for nu 1,5 uge siden. :sad
problemet er bare så hvor lenge må de beholde knallerten hvis den kun skal på rullefelt. ?

fordi at de har taget knallerten men skulle den ik bare i synshallen og så kan man bare få den igen en dag eller to efter, da det kun er første gang jeg
er blevet stoppet. ?

er der nogen der kan hjælpe eller ved noget om det :whew

jeg takker :D
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: politi

Indlæg af 12V »

Er du blevet stoppet på en anden for hurtig knallert indefor de sidste tre år? Hvis ja, så har de kasseret din knallert.

Mener slet ikke de tager knallerter ind til synshallerne mere. Første gang testet på rullefelt, går den 43 km/t eller mere før du første "klip" og må trække hjem. Bliver du i løbet af tre år stoppet og rullet for hurtigt igen konfiskerer de knallerten, uanset på hvilken af dine maskiner det sker.
massye35
Junior knallert
Indlæg: 64
Tilmeldt: søn 16. maj 2010 18:13
Kontakt:

Re: politi

Indlæg af massye35 »

12V skrev:Er du blevet stoppet på en anden for hurtig knallert indefor de sidste tre år? Hvis ja, så har de kasseret din knallert.

Mener slet ikke de tager knallerter ind til synshallerne mere. Første gang testet på rullefelt, går den 43 km/t eller mere før du første "klip" og må trække hjem. Bliver du i løbet af tre år stoppet og rullet for hurtigt igen konfiskerer de knallerten, uanset på hvilken af dine maskiner det sker.

nej det er jeg ikke det er første gang
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: politi

Indlæg af 12V »

Hmm, giv dem et kald :)
massye35
Junior knallert
Indlæg: 64
Tilmeldt: søn 16. maj 2010 18:13
Kontakt:

Re: politi

Indlæg af massye35 »

ja det skal da lige prøves :D
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: politi

Indlæg af Morten - Webmaster »

de må ikke rulle den, men derimod adskille og undersøge. nok netop derfor den er taget med.

Det sure er at du nu er nødt til enten at køre på et tunet lig du kan tåle og miste eller en fin 100% lovlig knallert.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: politi

Indlæg af 12V »

Er der noget med gamle gear knallerter og rullefelt?
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: politi

Indlæg af Morten - Webmaster »

Ja, TUM godkendte knallerter kan ikke rulles med aktuelle lovgivning men skal visuelt inspiceres. det fik jeg at vide af Kbh politi's knallertkontor
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
massye35
Junior knallert
Indlæg: 64
Tilmeldt: søn 16. maj 2010 18:13
Kontakt:

Re: politi

Indlæg af massye35 »

takker for hurtige svar :D
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"