Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Guess who »

Hej Alle

Mage tak for de pæne ord - det er dejligt at kunne hjælpe andre og få noget ud at køre.

Se det er sådan som omtalt på forsiden, at når mailen med bestillingen er sendt og vi er enige. Så venter jeg på pengene overføres, når de er registreret hos mig, sendes pakken samme dag. Dvs. at pakken kommer dagen efter, HVIS post dk vil????????? NOGLE GANGE TAGER DET 2-3 DAGE FOR EN PAKKE AT NÅ TIL ÅLBORG, forstå det hvem der kan. :roll: :roll:
Mvh
Benny
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Kim B S »

Hej Benny.
Har du fået den besked jeg har sendt som Privat besked her inde. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af dexta »

Hej Benny !

Jeg vil bare lige sige at jeg idag har modtaget en pakke fra dig og alt er som det skal være, det er bare super !! Det er ikke sidste gang jeg handler med dig.. :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Kim B S »

Hej Alle.
Har i dag modtaget lidt stumper fra Benny, Alt var fint og i orden. Jeg har fået bekræftet hvad jeg også regnede med, at man kan lave en god og fornuftig handel med ham. Derfor kommer han også til at sælge meget mere til mig i fremtiden. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Så blev der modtaget endnu en pakke fra Benny :D OG kun 3 dage efter at bestillings mailen var sendt 8) :D

Et koblingskabel til DX og et gaskabel til DX gode kraftige kabler og længden passer på dem så det var en sand fornøjelse at montere dem 8)
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af tøffe »

strynboen skrev:det kommer hurtigt,,men hvad gør en dag ,fra eller til,,før der var internet,skulle man sende et brev,med listen,og så gik der 14 dage før pakken kom..det var de GODE gamle dage..
hejsa jeg har lige købt lidt småting hos benny og det kan jeg kun sige til kanon god behanlihg og mega gode kvalitits varer og mega hurtig modtaglse så det er er barer suber det hele og det er kun der jeg ville handle frem over med stumper jeg ville meget gerne vente at der er penge til de stumper jeg har brug for frem for alle ander steder for her er alt barar i tob mange hilsen tøffe og god jul til alle og mangetak for handlen håber snart der er en pose peng til lidt guf af stumper i gen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Det var godt at det lykkedes og du er godt tilfreds tøffe ! det er bare mærkeligt at dine mails ikke når frem til benny, men hvis du sender til mig næste gang så skal jeg nok give det videre igen !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Så er der kommet endnu en pakke fra Benny :D

Da jeg et par dage før jul spurgte til et styr og en lyskontakt til min 1977 DX på mail da jeg kunne se det var udsolgt og lige ville vide hvornår han fik det på lager igen kom der straks en mail tilbage at det var bare posten han ventede på så var det der 8) jeg svarede tilbage at jeg gerne ville købe et sæt når han havde det på lager igen :D dagen før jul kom der en mail fra Benny at det var afsendt :shock: 8) skyndte mig at afregne med ham og første dag posten går efter jul kom styret og lyskontakten 8) det kalder jeg service 8) :D

Tak for god service og endnu engang glædelig jul og godt nytår til Benny og hans familie 8) :D

Mvh Johnny S
Vedhæftede filer
Yamaha (Medium).jpg
Yamaha (Medium).jpg (80.38 KiB) Vist 7504 gange
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Frandsen »

jeg fik en pakke fra benny idag med nogle koblings dele, simmer ringe og lidt div.
Det er første gang jeg handler med ham men bestemt ikke sidste
sendte en mail til ham mandag eftermiddag så på trods af jul og helligdage kom den her i formiddags
glæder mig til at få monteret de nye orginale koblings plader i morgen
havde ellers lige renoveret den i sidste uge med nogle thansen jeg havde liggende fra tidligere
(kan kun håbe på man på et eller andet tidspunkt bliver klogere :( )men selvfølgelig virker lortet ikke :evil:
Mvh
Frandsen
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Kim B S »

Hej.
Har fået nye skærme fra Benny til min FS1. Rigtig flotte og fin kvalitet og meget hurtig levering. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af nielsfup »

Hej
Jeg har lige bestilt nogle originale dele jeg manglede til min gamle FS1ér hos Benny.
Og jeg kan kun sige en ting: Det er en fantastisk service man får her. Super hurtig levering, faktisk dagen efter jeg bestilte. Varerne er i top klasse. Præcist det jeg håbede på.

Det er også rigtig godt at vide at den man handler selv er FS1 entusiast og selv restaurere de gamle maskiner og derfor ved hvad der er originalt og de rigtige dele.

Jeg kan kun anbefale at handle her.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Lasse1969
Gummi rocker
Indlæg: 502
Tilmeldt: fre 11. jul 2008 16:15
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Lasse1969 »

Hej
jeg har handlet nogle gange med Benny nu, det har altid været førsteklasse varer, der har været fint pakket ind til transporten, det eneste jeg kunne savne, er bekræftelse på at pengene er modtaget, da jeg kører det med banken på den gamle måde, kan jeg først fysisk se, hvor pengene er gået ind, når jeg modtager et konto udtog, det får jeg først, når der er bevægelser nok til at udfylde en hel A4 side og skal jeg ha et udtog før tid koster det 15 kr.
mvh. Lars
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Guess who »

Hej Lasse1969

Ja, alt kan forbedres. Plejer så vidt muligt at meddele når pengene er ok og at pakken går afsted.

For mig er det vigtigst at pakken sendes SAMME dag som pengene er registreret på min konto? Nogle gange går der op til 3 dage før jeg ser pengene registreret ( her er weekender og helligdage ikke medregnet). Så kan det være svært lige at finde mailen i mængden og skrive at pengene er ok.

Især når man sidder og skal svare på spørgsmål om hvor lange originale støddæmpere er og om de kan skilles ad. ( 4-6 mailkorrespondancer )

Eller min Yamaha stiger pludseligt i omdrejninger under tomgang??? Hvad er der galt?

Eller:

Jeg har lige købt en Yamaha som ikke vil starte? Hvad kan der være i vejen?


Uden det skal lyde arrogant, så er det svært at tage disse mails alvorlige? Og de slettes hurtigt eller vidresendes til forummet. Derved kan tilbagemeldingerne om penge blive glemt, da pakken så bare skal på posthuset. Men husk at når pengene er modtaget hos mig er det jo dine varer og jeg ALTID sender delene, selvom det er en travl hverdag.


P.S Denne forklaring skal og må ikke tages ilde op :wink: :wink: :wink:

Mvh
Benny
Brugeravatar
Lasse1969
Gummi rocker
Indlæg: 502
Tilmeldt: fre 11. jul 2008 16:15
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Lasse1969 »

Det gør jeg heller ikke Benny, bare rolig :D :D :D :D :D :D :wink: :wink:
mvh. Lars
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af olebole »

hej :wink: så fik jeg handlet hos benny for første gang. jeg skulle bruge nogle dele til min fs1 76 dxér.
jeg købte bla. et styr som jeg har let en del efter :) meget fin kvalitet med god chrom. købte også lidt original dele
og nogle uoriginale dele. de var også af god kvalitet :) men ikke nok med det, han havde sørme også en 76 tank som jeg har ledt efter i et stykke tid . jeg havde en 78 tank :roll: skal vi bytte ? dyt båt det kan vi godt sage benny :D :D :D
såååå jeg kan varmt anbefale at handle med benny.
nu kan jeg begynde at samle min fs1 76 dx :wink:
mange tak benny . mvh. ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Jesper C »

Hej.

Så kom nr 2 pakke i dag :D . Jeg kan ikke sige ret meget andet end alt er som det skal være!!! Godt indpakket! gode dele! hurtig levering!

Det varer ikke længe inden der ryger en bestilling mere afsted :D

Jesper C
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
hybber
Fuldblods knallert
Indlæg: 396
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 13:44
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af hybber »

Hejsa!

Har (desværre) først lige opdaget dette forum, det er jo en guldgrube af viden om de gamle japanere.

Har som så mange andre herinde kørt meget Yamaha som stor knægt midt i halvfemserne og gammel kærlighed ruster jo som bekendt ikke, så da jeg fik plads i kælderen og lidt tid tilovers, gik der ikke længe før den første 4 gear var indkøbt, godt nok adskilt. Inden jeg fik set mig om havde jeg pludselig fået købt yderligere 3 gamle dx´ere......Er så småt ved at ha samlet den første, i det i herinde kalder en "special" version. Ikke noget outreret med lange støddæmpere bagtil eller noget. Bare den stil der hittede i sidst jeg kørte Yamaha. 8)

Jeg har som de fleste andre købt både hos T-hansen og Moto Leoni, og det var fsktisk i jagten på bedre stumper at jeg faldt over dette forum.

Sendte søndag aften en mail til Benny med en bestilling på lidt småting, fik svar samme aften, overførte penge mandag. Tirsdag lå en mail der bekræftede min indbetaling samt at stumperne var afsendt! Onsdag havde postmanden været forbi og smidt en seddel i postkassen, sådan! Kort sagt, det kan ikke gøres hurtigere, medmindre der kommer en webshop med dankortbetaling på et tidspunkt, men det er jo nok en lidt voldsom investering for en forretning som Bennys, der, som jeg ser det, er drevet af lige dele entusiasme og hobby.

Det kunne da være at Benny skulle invitere MotoLeoni på et kursus i kundeservice og leveringssikkerhed.....men det ville selvfølgelig kræve at de var til at få fat i.....

Men det korte af det lange er, at det ikke er sidste gang jeg handler hos Benny!

Hilsen Jesper
Rigtige mænd har gulvtæppe, radiator og fjernsyn i værkstedet......................
Brugeravatar
Alex
Stor knallert
Indlæg: 119
Tilmeldt: ons 29. aug 2007 16:34
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Alex »

hej
Jeg har også Næsten kun haft positive oplevelser med dele fra benny, skærme osv. har virkeligt været iorden.

Men købte et sæt forgaffel muffer af ham, inden han fik hjemme side, så vidt jeg husker :oops: , de mørnede væk på et par uger, mere ringe end thansen, så det var lidt surt.

men det stadig rigtig fine dele han har :D
Yamaha RD 350 ypvs, årgang 84
Honda melody blå orignal stand
Yamaha Fs1-s DX, 78 - fra Sverige og under renovering
Yamaha Fs1 k1 '78 - restaureret
Puch Grand prix 4 gears '79 - restaureret

Bil: peugeot 406 sv turbo
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af strynboen »

jeg har oplevet det samme med en taivansem manchet,,prob er at de ser fine ud når man køber dem,,men når de får lys og luft,forvitre de lyn hurtigt,,mit prob var at jeg havde haft den liggende i 6 måneder,,såå.,
da den skulle monteres var den rådden og knækkede..jeg købte så en hos benny..den er stadig fin..det er nok et prob med overgemte dele
og det er de fleste orginale dele jo.
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Jeg har lige modtaget en lille pakke fra Benny igen :D super gode dele ,, bestilte onsdag aften og fredag var de her med posten ,,, 2 dage det er sgu da go service 8)

Tak for det Benny :D
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"