Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej, Benny & jeg kunne godt tænke os at høre jeres erfaringer med handel hos Benny. Positive såvel som negative.

Tanken var at oprette et sted på hjemmesiden hvor nye kunder kan læse hvad erfaringer andre har gjort sig med delene / købsforløbet (incl betaling/forsendelse).

Det ville være fint hvis i skrev om vi måtte benytte jeres tekst på hjemmesiden.

Du kan skrive enten her i tråden eller på e-mail forummail@yamahafs1.dk, og husk at fortælle om vi må bruge teksten her http://yamahafs1.dk/handeler.html
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Henrik N »

Mojn Benny og Morten

jeg har ind til flere gange snakket med benny pr tlf og kun fået positiv respons på de spørgsmål jeg nu måtte have, og det
har været uanset om jeg har købt noget ved ham. og til de dele jeg efterhånden har købt ved benny er der ikke noget andet at sige tingene er iorden og jeg ved også at hvis der skulle opstå problemer med vare er han manden man kan snakke med (top Dollar) :D og med hensyn til betaling overføre pengene og så kommer varene det virker. man kan også være heldig som jeg har prøvet et par gange at tingene kommer før at man har overført pengen :shock: det sker ikke andre steder.
Kort sagt: Benny er en Kanon behagelig mand der tager tingene seriøst.
glæder mig til at møde dig i natura
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Kim B S »

Hej Morten og Benny.
Jeg har endnu ikke handlet med Benny, men vil helt sikkert komme til det. Derfor har jeg kun oplevet ham skrifligt, her på forum og på scootergalleri. Jeg har hele tiden harft indtryg af, at han er meget seriøs med det han foretager sig, og han har samtidig en stor viden om de gamle Yamahaer. Jeg har nogle gange kommonnikeret med ham her inde eller på scootergalleri, og er altid blevet mødt med venlig og seriøs tekst fra Benny`s side. Derfor tror jeg også at man kan lave en fornuftig handel med ham. :wink: :mrgreen: :D

PS: Denne tekst må gerne bruges, hvis i synes. :wink:

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af strynboen »

hva,ska jeg sige,,det er bare total i orden.fik nogle inderrør til dx forgaffel,som passede i målene,det kunne jeg ikke hos taivansen.
prisen og kvaliteten passer,og delene kommer hurtigt.så der er ikke mere at sige,,andet at jeg handler der igen :wink:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Per »

Mojn.

Jeg har handlet et par gange med Benny - uden problemer.
Jeg har også kontaktet Benny nogle gange - ikke for at handle, men for at spørge om detaljer omkring Yamaha FS1. Jeg er altid blevet mødt med særdeles positive tilbagemeldinger, og i modsætning til så mange andre, der handler med reservedele, så ved Benny stort set alt om de enkelte FS1-modeller.
Seriøsitet i særklasse :wink:

Mvh Per Hildebrandt.
Mvh Per.
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Poul-Erik A. »

Benny og jeg hilste første gang på hinanden i.f.m. en (ikke færdig samlet) FS1, jeg havde sat til salg i DBA og han så straks det originale sæde, som han omgående henvendte sig om og sagde at han gerne ville "sætte sig på sædet" (hvilket vi begge stadig husker).... Så vi fik lavet en byttehandel med andre spec.dele til gearkassen og derved blev maskinen køreklar - dog med andet uriginalt sæde. Samtidig gav han besked, da sædet var modtaget - fint.
Sidste handel var efter flytningen/genåbningen hvor jeg gjorde opmærksom på, at min bestilling ikke hastede - men alligevel gik det kvikt og alle delene var af god/original kvalitet - fint.
Jeg kan varmt anbefale stedet.
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Rasmus H
Junior knallert
Indlæg: 42
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 18:14
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Rasmus H »

Mojn. :o)

Jeg har endnu ikke handlet her inde, men det gør jeg da helt sikkert, da der er mange org. dele som jeg nemt kan bruge.
Også priserne, det er ikke alt for overdrevet dyrt, som der er på mange andre hjemmesider :o)

- Rasmus H

(Teksten må bruges, som i nu vil bruge den.)
Senest rettet af Rasmus H lør 2. aug 2008 12:22, rettet i alt 1 gang.
Yamaha ska' man ha'!
Yamaha FS1 4-gear DX '78
Puch 3 gear *årstal ukendt, skriv hvis du ved hvilket årstal det kan være*
Brugeravatar
Lasse1969
Gummi rocker
Indlæg: 502
Tilmeldt: fre 11. jul 2008 16:15
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Lasse1969 »

Jeg har ikke købt så meget ved yamahafs1.dk, men det jeg har købt, har bare været iorden, så det er ikke sidste gang, jeg handler der.
mvh. Lars
Brugeravatar
Fritsen
Junior knallert
Indlæg: 33
Tilmeldt: man 19. maj 2008 10:52
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Fritsen »

Jeg har handlet med Benny en enkelt gang nu, og det kan kun beskrives som en positiv oplevelse, så det gør jeg sikkert snart igen.

Jeg var en anelse betænkelig ang. betaling, da man jo som bekendt ikke har nogen sikkerhed ved bankoverførsel, men jeg kunne ikke få det jeg skulle bruge andre steder, så jeg prøvede. Efter at have skrevet lidt med Benny pr. mail, samt læst hans indlæg i forum er jeg dog ikke et øjeblik i tvivl om at manden er 100% reel, og jeg vil ikke betænke mig et øjeblik næste gang jeg handler med ham.

Købte både nogle originale og nogle uoriginale dele, og begge dele var som forventet, hvis ikke bedre. Originaldelene ER virkeligt originaldele, og kommer i ubrudte poser med de rigtige "genuine yamaha"-klistermærker, og fremstår faktisk som nye.
De uoriginale dele er også fin kvalitet, og i alle tilfælde et pænt stykke over Thansens niveau.

Jeg oplevede hurtig respons, og stumperne blev sendt samme dag pengene blev overført.

(må bruges...)
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Erfaringer med Yamaha FS1 Dk :?:

Jeg har kun gode erfaringer med at handle med Benny. jeg handlede også lidt med ham inden forum opstod :D via SG og jeg har pt lige modtaget endnu en pakke fra Benny pakket ind så den kunne modstå en atomkrig :lol: :lol: så de gange jeg har handlet med ham har jeg kun ros tilovers :D flotte sager og god kvalitet og godt pakket ind og sidst men ikke mindst en super service 8) 8) :D :wink: så jeg kan godt anbefale at handle der :D :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af dexta »

Det lyder super.. Jeg har desværre aldrig haft fornøjelsen af handle med ham, men det var fordi jeg var lidt utålmodig :oops: For da jeg lavede min yamaha i stand, havde han lukket pga ombygning.. Men efter hvad jeg har hørt, er der ikke dårlige erfaringer hos Benny.. :wink: :D Så mange tak Benny for den service du levere til os alle på forum.. :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Henrik N »

Ja det er et super sted og handle :D :D :D :D der kommer pakker hele tiden slurp det er sku da dejligt
jeg kan kun sige bliv ved med at handle ved benny jo flere ting får han fat i til os :D :D
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af strynboen »

han er lidt ligesom julemanden,,,man venter spændt på pakker fra ham,,,heldivis levere han hele året :lol: :lol: :lol:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Dsv. lidt dyre end julemanden :( :lol: :lol: :lol: men fandens gode pakker 8) 8) 8) :D
:wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
byst
Junior knallert
Indlæg: 62
Tilmeldt: man 5. maj 2008 14:24
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af byst »

Hej alle :D

Kan bare sige jeg er mega tilfreds med at handle ved Benny og der er bare service på rigtige fine varer.

Anders. :D
Yamaha fs1 76 k1
Yamaha 78 dx næste projekt
Yamaha 79 dx engang i fremtiden
Honda Sfx vinter maskine
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af dexta »

Jeg har lige sendt bud efter Benny, hvordan foregår levering, er det fra dag til dag ?
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Simon J
Stor knallert
Indlæg: 114
Tilmeldt: man 19. maj 2008 19:54
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af Simon J »

I går bestilte jeg, for første gang, nogle dele hos Benny.
HOLD FAST en venlig gut :lol: Betjeningen kan der i hvert fald ikk klages over - den er perfekt.
Nu går jeg så småt bare og venter på at jeg modtager delene 8)
Hilsen Simon..
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af strynboen »

hej dexta,,tror ikke at han levere varene personligt,,men de er god kvalitet,også de uorginale. :shock: :shock:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af dexta »

Jeg mente også om det kommer med posten dagen efter hvis man bestiller inden 2 ?? :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Dine erfaringer med handel hos yamahafs1.dk ?

Indlæg af strynboen »

det kommer hurtigt,,men hvad gør en dag ,fra eller til,,før der var internet,skulle man sende et brev,med listen,og så gik der 14 dage før pakken kom..det var de GODE gamle dage..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"