Snart 100 medlemmer siden !

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Snart 100 medlemmer siden !

Indlæg af dexta »

Ja, nu har jeg efterhånden været medlem af dette forum i et par måneder, og har snart skrevet 300 indlæg.. :wink: Så jeg vil gerne sige tak til alle fordi de er så gode til at hjælpe mig og hinanden, og så fordi der er så god en stemning.. Jeg er blevet helt afhængig af at skal ind på denne side flere gange om dagen.. :D :lol:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
MDT
Junior knallert
Indlæg: 65
Tilmeldt: tirs 18. dec 2007 18:46
Kontakt:

Re: Snart 100 medlemmer siden !

Indlæg af MDT »

Ja jeg kan kun give dig ret Dexta, en super kanon side som man flere gange om dagen er inde på :mrgreen: :mrgreen:
Brugeravatar
NorwegianFS1
Site Admin
Indlæg: 310
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 21:04
Kontakt:

Re: Snart 100 medlemmer siden !

Indlæg af NorwegianFS1 »

Ja jeg må også bare si meg helt enig :!: Det er en helt super side med mange folk som skriver mye, og helt uten krangling og tull. Det er godt gjort. La oss holde det slik. Selv om jeg ikke er den som skriver så mye, leser jeg hvert eneste innlegg og har hatt veldig mye hjelp fra denne siden til mine prosjekter. :D Takk allesammen, og en ekstra stor takk til Benny og Morten B som har gjort dette mulig fra begynnelsen av!

Einar
Mvh Einar

Yamaha SS K1 75 Fremtidsprosjekt.
Yamaha FS1 DX 77 special
Yamaha FS1 DX 78 skal restaureres til original look
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Snart 100 medlemmer siden !

Indlæg af Kim B S »

Hej Alle.
Jeg kan kun være ganske enig med jer alle, det er en daglig fornøjelse at følge med i alle indlæggene, jeg er nærmest blevet afhængig af dette forum. :D :wink:
PS. TAK til alle for den gode tone. Lad os blive ved på samme måde. :wink: :mrgreen: :D
Og en speciel TAK til Benny og Morten. :D :mrgreen: :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Snart 100 medlemmer siden !

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hør nu lige her gutter, Benny & jeg kan altså ikke tage mere nu...... vi bliver jo helt forlegne og våde i øjnene :lol:

Men jeg er enig, her er super fedt, og jeg tjekker forummet MANGE gange hver dag.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Snart 100 medlemmer siden !

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

jeps super side at besøge og mange rare mennesker med samme interresse :mrgreen: :D og altid en hjælpende kommentar til ens problemer med prosjekterne :D 8) og i en super tone 8) lad os blive ved med det :D :D

og til Benny og Morten sender jeg lige et håndklæde til at tørre øjne og en pudseklud til næsen :mrgreen: :mrgreen: :D 8) når nu roserne giver våde øjne og en dryppende næse :D :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"