Thsvansen

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Thsvansen

Indlæg af Dewil »

DER må du ikke handle..... du aner ikke hvad det er der dukker op og hvis der dukker noget op, kan det være brugte dele. Spar dig selv. Hvis du gerne vil købe dele til din Yamaha, så køb dem hos Benny, her på forum (vi er meget reelle) eller på Ebay, husk at betale med Paypal så du har dine godt 40 dage til at klage ifald noget er gået galt i handlen. Det er de råd jeg vil give dig. :D
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
NorwegianFS1
Site Admin
Indlæg: 310
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 21:04
Kontakt:

Re: Thsvansen

Indlæg af NorwegianFS1 »

atj30 skrev:Er der nogen der kender til kvaliteten ved MOTO-LEONI.DK :whew DE har ellers mange ting
Du kan jo blant annet lese denne tråd http://www.yamahafs1.dk/forum/viewtopic ... oni#p66282
Mvh Einar

Yamaha SS K1 75 Fremtidsprosjekt.
Yamaha FS1 DX 77 special
Yamaha FS1 DX 78 skal restaureres til original look
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Thsvansen

Indlæg af Morten - Webmaster »

jægerjæger skrev:jo da deres poser er gode til at bære afaldet ud i :teeth2
Ja, og de fylder endda affaldet i for dig..... :hihi
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
atj30
Junior knallert
Indlæg: 58
Tilmeldt: tirs 22. feb 2011 20:45
Kontakt:

Re: Thsvansen

Indlæg af atj30 »

Jeg kommer til at mangle affaldsposer så :hihi
Yamaha fs1 4 gear årg 78 igangværende projekt
Brugeravatar
atj30
Junior knallert
Indlæg: 58
Tilmeldt: tirs 22. feb 2011 20:45
Kontakt:

Re: Thsvansen

Indlæg af atj30 »

Jeg er sk! glad for jeg spurgte ang moto-leoni jeg var lige ved at bestille da jeg tænkte på jer gutter :(y) Men hvis han er sådan en skurk så må han sku brænde inde med lortet...Sorry for sprog.. men man bliver da lidt gal i skraldet over sådan en behandling som man læser om..Mvh Allan
Yamaha fs1 4 gear årg 78 igangværende projekt
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Thsvansen

Indlæg af Allan M »

atj30 skrev:Er der nogen der kender til kvaliteten ved MOTO-LEONI.DK :whew DE har ellers mange ting
Du laver sjov !?

Hvis ikke, så tjek lige her i forum hvad der står om at (forsøge) at handle med MotoLeoni....
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"