Dagens grin fra den virkelige verden.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
bsdk
Stor knallert
Indlæg: 195
Tilmeldt: tirs 6. apr 2010 10:28
Kontakt:

Dagens grin fra den virkelige verden.

Indlæg af bsdk »

Dagens griner. " Hos gynækologen"

På en radiostation i Sidney,Australien kan man ringe ind og fortælle om sin mest pinlige oplevelse.
Man kan vinde mellem $1000 og $5000. Denne vandt $5000.

Jeg havde tid hos gynækologen senere på ugen til den årlige celle-prøve.
tidligt om morgenen ringede lægesekretæren og spurgte om jeg ikke kunne komme tidligere,faktisk samme morgen kl.9.30 da de havde fået et afbud.

Jeg havde netop fået sendt mand og børn ud af huset og klokken var allerede 8.45. Det ville tage mindst 35 min. at nå frem til lægen,så jeg havde lidt småtravlt.

Som de fleste kvinder ville jeg godt lige bruge lidt eksta tid på lidt underlivshygiejne inden jeg skulle op og ligge med spredte ben.

Da der ganske enkelt ikke var tid til den store grundige rengøring,tog jeg bare den vaskeklud som lå på kanten af badekarretog fik mig vasket lidt hurtigt dernede så jeg kunne se præsentabel ud.
Jeg smed vaskekluden i bunken med vasketøj,tog hurtigt tøj på og ræsede ind til lægen.
Der gik da også kun et par minutter efter at jeg var nået frem før jeg blev kaldt ind.

Som så mange kvinderhar jeg jo prøvet det hele før så jeg smed scenevant tøjet ,lagde mig op på briksen,kiggede op i loftet og forestillede mig at jeg var i Paris eller et andet fjernt sted.

Lægen kom ind og jeg må sige at jeg studsede lidt over det han sagde : "Nå da da -vi har rigtigt gjort noget ud af det i dag ? "

Jeg svarede ikke men sukkede af lettelse da undersøgelsen var overstået for denne gang.

Resten af dagen gik med rengøring,indkøb og madlavning.

Da ungerne var kommet fra skole og min 6 årige datterlegede for sig selv,råbte hun lige pludselig : "Moar,hvor er min vaskeklud ?"

Jeg sagde til hende at hun måtte tage en ny i skabet da den anden var smidt til vask.

Hun svarede :" Nej mor,det skal være den jeg havde lagt på kanten af badekarret for der har jeg gemt alt mit glimmer i ."
Yamahafs1dx
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Dagens grin fra den virkelige verden.

Indlæg af Guess who »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Den var GLIMRENDE go'

Mvh
Benny
Denno
Stor knallert
Indlæg: 197
Tilmeldt: søn 4. jan 2009 18:13
Kontakt:

Re: Dagens grin fra den virkelige verden.

Indlæg af Denno »

:hihi :hihi :hihi :hihi FLOV siger jeg bare.
Brugeravatar
hybber
Fuldblods knallert
Indlæg: 396
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 13:44
Kontakt:

Re: Dagens grin fra den virkelige verden.

Indlæg af hybber »

Den var sgu god!

Er det det man kalder for en "glimmerdåse" tænker jeg :tuba :hihi
Rigtige mænd har gulvtæppe, radiator og fjernsyn i værkstedet......................
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: Dagens grin fra den virkelige verden.

Indlæg af Frandsen »

:hihi :hihi :hihi :hihi :hihi
ka ik stoppe igen
:hihi :hihi :hihi :hihi :hihi
Mvh
Frandsen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"