Grå ledningskanal

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Grå ledningskanal

Indlæg af Toke »

Ja jeg mangler sådan noget, jeg ved ikke lige hvad det hedder. Kan det købes på nettet et sted?
Vedhæftede filer
IMG_0159.JPG
IMG_0159.JPG (44.16 KiB) Vist 6117 gange
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Grå ledningskanal

Indlæg af strynboen »

du kan bruge krympe flex,ved ikke om det kan fås som gråt
ellers prøv ved et elektro værksted,hvor de renovere elmotore,de har alle slags flex og isolations matrialer.jeg arbejder selv på langelands,elektro,men det er jo lidt langt væk,,poul erik har måske forbindelser,hvis du ikke kan finde noget,kan jeg sende noget med posten :!: :wink:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Grå ledningskanal

Indlæg af Toke »

Det kan da godt være jeg vil udnytte det 8) (at du vil sende noget)

Hvad hedder det rigtigt, så jeg kan søge efter det? Jeg har set flere billeder af veteranknallerter, hvor det er nyt, der sidder på, så det må jo kunne findes et sted :)

Mvh Toke
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Grå ledningskanal

Indlæg af nielsfup »

Hej Toke
Det hedder bare Flex. Og kan fås som krympe eller almindelig flex ( den type der er på billedet)
Jeg køber det hos RS.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Grå ledningskanal

Indlæg af Toke »

Ok, det må jeg prøve at se på, skal man være momsregistreret for at handle hos RS?

Kan du finde et link til det hos RS, for der er godt nok meget at vælge imellem :shock:
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Grå ledningskanal

Indlæg af nielsfup »

Hej Toke

Her er linket

http://dk.rs-online.com/web/search/sear ... m=flex+gry

Men man skal være moms reg. For at handle der.
Skal du bruge noget finder vi på noget
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Grå ledningskanal

Indlæg af Morten - Webmaster »

Selv om det er en gammel tråd vil jeg lige henvise til dette link. det er godt nok sort slange, men måske kan han også skaffe andre...

http://dinmc.dk/catalog/product_info.ph ... ts_id=1201
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Grå ledningskanal

Indlæg af Toke »

Tak for linket Morten, jeg prøver at smide dem en mail. :)
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Grå ledningskanal

Indlæg af Toke »

Det kunne de ikke skaffe...
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Grå ledningskanal

Indlæg af strynboen »

harald skrald har noget krympe i flere farver,,men det er vist kun korte stykker.tror stadig at rs er det bedste bud,,hvis du kan finde det rigtige,,de har vildt meget forskeligt
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"