Hi-Fi Nørderri.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Thomas P. »

Uha jeg kender alt for godt det med at kwinden for anlægget til at krympe :hihi

Jeg startede med et Denon anlæg, og et par Cerwin Vega DC-15 højtalere. :(y)

Senere krympede det til en Sony surround reciever, og et Jamo højtalersæt..

For nylig da vi lavede stuen om, var der så heller ikke "plads" til det længere.. :hot

Så nu er det skrumpet helt ind til et subwoofersæt til en pc.. :inbottle

Det skal så siges at hun ville jo helst have det mindste, og billigste man kunne få. Man skulle faktisk helst ikke kunne se det :D Jeg holdte så på at skulle det være, så skulle det også være et rimeligt sæt.

Så det blev dette LTZ-2300 fra logitech, som er 1 af 2 modeller som er THX-godkendt, og det spiller faktisk overraskende godt til en rimelig pris. 800kr på tilbud :(y)

Nu skal jeg bare have solgt min idé om en sqeeze-box, og en NAS-harddisk, sådan at jeg kan afspille mine musikfiler fra harddisken i kontoret, på "anlægget" i stuen via trådløs forbindelse :thunge
Vedhæftede filer
DSC00023.jpg
DSC00023.jpg (41.86 KiB) Vist 9214 gange
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Jensmc »

Hvad vil I med sorround? Der er snart kun livstilsprogrammer i "tossen" såsom millionvillaers værdi og sådan noget som "Vis mig din kompostbunke" eller hvad det nu er, det hedder.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Nikolaj Y »

jeg vil nu også sige at Logitech's anlæg er ret gode :!: har selv det store sæt z5500, det spiller bare godt :wink: :lol:
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Kim B S »

Hej alle.
Her er min lille forforstærker, en Creative Sound-Blaster Extigy, som både anlægget og min computer i stuen køre i gennem før effekttrinnet. :(y) Den kan også bruges til surround, hvis der monteres en eller to forstærkere mere, med tilhørende højtalere, hvor den ene forstærker er til at trække en subwoofer. :wink: Men har man nogen ordentlige højtalere, er subwooferen efter min mening overflødig. :wink:
Hilsen Kim.
Vedhæftede filer
Billede 428.jpg
Billede 428.jpg (52.46 KiB) Vist 9185 gange
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Jesper C »

Jensmc skrev:Hvad vil I med sorround? Der er snart kun livstilsprogrammer i "tossen" såsom millionvillaers værdi og sådan noget som "Vis mig din kompostbunke" eller hvad det nu er, det hedder.

Vi vil ha god lyd når vi spiller spil eller ser blu-ray film. Billede er jo kun 50% af oplevelsen :rocks
Mvh
Jesper C
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Nikolaj Y »

jeg syntes nu supwooferen er ret vigtig :D man skal bare ikke skruer helt på for så er det dog for meget... kom jeg vil første gang og det resulterede så i, at et spejl faldt ned på min lillesøster værelse (var ikke så populær) :mrgreen: :lol:
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Kim B S »

Nikolaj yde skrev:jeg syntes nu supwooferen er ret vigtig :D man skal bare ikke skruer helt på for så er det dog for meget... kom jeg vil første gang og det resulterede så i, at et spejl faldt ned på min lillesøster værelse (var ikke så populær) :mrgreen: :lol:
Hej Nikolaj Yde.
Det jeg mener med ordentlige højtalere er at de skal have en vis størrelse, så de kan afgive den helt dybe bas. :wink: Men det kan selvfølgelig være svært i et lille rum, hvor der ikke er plads til store højtalere. :wink: Jeg har såmænd selv subwoofer i Volvoen. :(y) Det med spejlet lyder bekendt. :lol: Jeg fik selv mit eget spejl til at falde på gulvet, en gang jeg skruede lidt op for volumen, på mine daværende Cerwin-Vega A 316 R. :lol:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Thomas P. »

Nikolaj yde skrev:jeg vil nu også sige at Logitech's anlæg er ret gode :!: har selv det store sæt z5500, det spiller bare godt :wink: :lol:
Ja ltz-5500 spiller bare kanon godt. Der nærmer man sig mange bose-sæt. Bose koster bare 3-4 gange mere, og så har de ikke engang THX-certifikatet. Ikke dermed sagt at de ikke kunne få det, men det andet er altså et alternativ som er vær at overveje :-)
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Morten - Webmaster »

Har jeg sovet i timen og overset at computer højtalere er blevet Hifi udstyr ?? :hihi
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Nikolaj Y »

Kim B S skrev:
Nikolaj yde skrev:jeg syntes nu supwooferen er ret vigtig :D man skal bare ikke skruer helt på for så er det dog for meget... kom jeg vil første gang og det resulterede så i, at et spejl faldt ned på min lillesøster værelse (var ikke så populær) :mrgreen: :lol:
Hej Nikolaj Yde.
Det jeg mener med ordentlige højtalere er at de skal have en vis størrelse, så de kan afgive den helt dybe bas. :wink: Men det kan selvfølgelig være svært i et lille rum, hvor der ikke er plads til store højtalere. :wink: Jeg har såmænd selv subwoofer i Volvoen. :(y) Det med spejlet lyder bekendt. :lol: Jeg fik selv mit eget spejl til at falde på gulvet, en gang jeg skruede lidt op for volumen, på mine daværende Cerwin-Vega A 316 R. :lol:
Hilsen Kim.
ja forstår lidt godt :D
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Kim B S »

Morten - Webmaster skrev:Har jeg sovet i timen og overset at computer højtalere er blevet Hifi udstyr ?? :hihi
Hej Morten B.
Ja, det må du nok sige. :lol: Jeg har altid koblet mine computere til et Hi-Fi anlæg, for at undgå de elendige skodhøjtalere der normalt følger med en computer. :lol: Dem jeg har hørt har været noget skrammel, som lyder lige så dårligt som en telefon. :roll: Men jeg har godt nok ikke lyttet til så mange nye computerhøjtalere på det sidste. :wink: Måske er der ved at være nogen, som nærmer sig high-end. :wink:
Jeg ved at hvis man skal have en ordentlig dybde i bassen, så kræver det at man har en god kraftig og strømstærk forstærker. :D Og den har jeg svært ved at se, hvor hvor den er i nogen computerhøjtalere. :lol: Men måske er der nogen som ved noget om det. :mrgreen:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Morten - Webmaster »

Nu var det mest ment som kærligt drilleri... :hot

Jeg tror de fleste inkarnerede hifi entusiaster rynker på næsen over logitech m. fl. :hihi (jeg er ikke en af dem)


Jeg er ikke selv super Hifi nørd, men har dog alligevel altid holdt en nogenlunde standard.. Jeg kan simpelthen få knopper af denver mini stereoanlæg og lign som lyder ganske forfærdeligt. Jeg er før gået fra en fest fordi jeg var ved blive sindsyg over at høre på et forvrængede skod apperat af et "stereo-anlæg" (Ja, jeg er sær)

Selv har jeg et par ca 15 år gamle B & W DM 620 højtalere, en 5 år gammel NAD receiver med tilhørende DVD/CD player og en seperat Argon DAB tuner.

Jeg kunne godt tænke mig at finde en god og pæn (her kommer fruen igen ind i billedet) grammofon. men jeg kan jo selvfølgelig bare købe en USB grammofon i harald nyborg. når jeg så har overspillet alle mine plader på den kan jeg jo bruge pickup'en til ridsespids i smedeværkstedet :thunge
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Kim B S »

Morten - Webmaster skrev:Nu var det mest ment som kærligt drilleri... :hot

Jeg tror de fleste inkarnerede hifi entusiaster rynker på næsen over logitech m. fl. :hihi (jeg er ikke en af dem)


Jeg er ikke selv super Hifi nørd, men har dog alligevel altid holdt en nogenlunde standard.. Jeg kan simpelthen få knopper af denver mini stereoanlæg og lign som lyder ganske forfærdeligt. Jeg er før gået fra en fest fordi jeg var ved blive sindsyg over at høre på et forvrængede skod apperat af et "stereo-anlæg" (Ja, jeg er sær)

Selv har jeg et par ca 15 år gamle B & W DM 620 højtalere, en 5 år gammel NAD receiver med tilhørende DVD/CD player og en seperat Argon DAB tuner.

Jeg kunne godt tænke mig at finde en god og pæn (her kommer fruen igen ind i billedet) grammofon. men jeg kan jo selvfølgelig bare købe en USB grammofon i harald nyborg. når jeg så har overspillet alle mine plader på den kan jeg jo bruge pickup'en til ridsespids i smedeværkstedet :thunge
Hej Morten B.
kærligt drilleri! Helt fint. Det må der også godt være noget af. :D
inkarnerede hifi entusiaster! Det er jeg jo nok lidt. Og de minianlæg du nævner kan jeg heller ikke holde ud at høre på. Så du er ikke spor sær.
Jeg kan se at du også har et rigtig fint anlæg, noget over gennemsnittet. :bravo
B & W laver nogen fantastiske højtalere. Der plejer man ikke at kunne klage over lyden. Og NAD plejer bestemt heller ikke at være dårligt. Jeg har selv haft 2 NAD forstærkere en gang, nemlig modellerne 3140 og 2140. De blev brugt sammen og var brokoblet. Så gav de 2x180 Watt.
Argon DAB tunereren er sikkert rigtig god, da jeg ved at Argon plejer at lave meget fine komponenter. Jeg har ikke selv nogen DAB radio, da vi har computer i forbindelse med alle vores Hi-Fi anlæg i huset. Så kan man jo bare tage stationerne på netradio. :wink:
Hvis du har mange vinyl-plader skal du da have en god gammeldags Pladespiller. Der må være nogen fine brugte på DBA eller andre anonce-sider. :hihi
Hilsen Kim
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg syntes bare de er blevet så skrækkeligt dyre.... de er nærmest dyre i stil med gamle knallerter
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Kim B S »

Morten - Webmaster skrev:Jeg syntes bare de er blevet så skrækkeligt dyre.... de er nærmest dyre i stil med gamle knallerter
Hej Morten B.
Det vil jeg da lige undersøge. Jeg skal indrømme, at jeg ikke har set efter pladespillere i årevis. :lol: Men jeg har hørt at salget af vinyl-plader, er steget meget i den senere tid. :wink: Det kan måske også have betydning for priserne på gode brugte pladespillere. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Thomas P. »

Kim B S skrev:
Morten - Webmaster skrev:Har jeg sovet i timen og overset at computer højtalere er blevet Hifi udstyr ?? :hihi
Hej Morten B.
Ja, det må du nok sige. :lol: Jeg har altid koblet mine computere til et Hi-Fi anlæg, for at undgå de elendige skodhøjtalere der normalt følger med en computer. :lol: Dem jeg har hørt har været noget skrammel, som lyder lige så dårligt som en telefon. :roll: Men jeg har godt nok ikke lyttet til så mange nye computerhøjtalere på det sidste. :wink: Måske er der ved at være nogen, som nærmer sig high-end. :wink:
Jeg ved at hvis man skal have en ordentlig dybde i bassen, så kræver det at man har en god kraftig og strømstærk forstærker. :D Og den har jeg svært ved at se, hvor hvor den er i nogen computerhøjtalere. :lol: Men måske er der nogen som ved noget om det. :mrgreen:
Hilsen Kim.
ahh, i har måske ikke sovet i timen.. :hihi Men når i tænker computerhøjtalere, så tænker i måske alligevel ikke lige de modeller her, hvis i ikke har lyttet til dem..

Her er lidt spec. på LT-Z5500.. (ved godt deres måde at regne RMS-watt sammen ikke holder, men det giver et indtryk af hvor vi er henne når vi snakker om computerhøjtalere.

Højtalerenheder:
Satellithøjtalere: 3" enheder med faseretter i poleret aluminium
Subwoofer: 10" enhed med stor slaglængde monteret i et horn i et sjetteordens basreflekskabinet
Surroundsound-effekter
Hardwareafkodning:
Dolby® Digital-, DTS®- og DTS® 96/24-format
Dolby Pro Logic II (til film og musik)
6 kanaler direkte
2 x stereo
Stereo
Understøttede digitale formater:
Dolby Digital
DTS og DTS 96/24
PCM (ukomprimeret stereosignal): fra 44,1 kHz/16 bit til 96 kHz/24 bit
Indgangsstik:
Indgangsstik til lyslederkabel fra dvd- eller cd-afspillere, PlayStation®2 eller Xbox®**
Indgangsstik til digitalt koaksialkabel fra dvd- eller cd-afspillere eller lydkort til pc'er (kræver koaksialkabel, der sælges separat)
1 sæt indgangsstik til 6 kanaler direkte (3 ministereostik) til pc-lydkort med 2, 4 eller 6 kanaler ELLER
1 sæt indgangsstik til 6 kanaler direkte (3 ministereostik) til 3 analoge stereolydkilder, fx cd- og dvd-afspillere, PlayStation2, Xbox eller 2-kanalers lydkort til pc'er (til nogle enheder skal du muligvis bruge en adapter fra mini-jackstik til dobbelt RCA-stik, som sælges separat)
Analogt ministereostik (på siden af kontrolcenteret) til bærbare cd-, mp3- eller MiniDisc®-afspillere
Samlet udgangseffekt: 505 watt RMS
Subwoofer: 188 watt RMS (ved 8 ohm og 100 Hz med 10% samlet harmonisk forvrængning)
Satellithøjtalere:
Venstre/højre: 62 watt RMS x 2 (ved 8 ohm og 1 kHz med 10% samlet harmonisk forvrængning)
Centerhøjtaler: 69 watt RMS (ved 8 ohm og 1 kHz med 10% samlet harmonisk forvrængning)
Venstre og højre baghøjtalere: 62 watt RMS x 2 (ved 8 ohm og 1kHz med 10 % samlet harmonisk forvrængning)
Samlet spidsbelastning: 1010 watt
Maksimal effekt: >115 dB
Frekvensområde: 33 Hz – 20 kHz
Forstærker: Ultralineær, analog højkapacitetsforstærker
Signal-støj-forhold: >93,5 dB, typisk 100
Impedans: 8000 ohm
Kompatibilitet:
Pc/Mac
Cd
Mp3
Dvd
PlayStation® ®
Xbox®
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Kim B S »

Hej Thomas P.
Der er sket positiv udvikling med computerhøjtalere kan jeg se. :D Det er i hvert fald væsentlig flottere data, end jeg tidligere har set på det område. :bravo
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Thomas P. »

Hej Kim.

Ja ikke? :)

Data´erne fejler ingenting. Og lydoplevelsen tager sku lidt en i enden første gang man hører det. Det spiller rent.. og HØJT.. og god dybde i bassen..

Det hele skyldes jo i bund og grund at det er et aktivt subwoofersæt med indbygget forstærker i sub´en som levere varen. Det skal bare have en lydkilde, og noget strøm, så klarer det resten selv :)
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Nikolaj Y »

lige et par film fra youtube af Logitech z 5500 :D


If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Søren

Re: Hi-Fi Nørderri.

Indlæg af Søren »

Hi-Fi......Njaaah
Jeg ved godt at de moderne digitale klasse D forstærkere kan lyde godt, men jeg tvivler på at Logitech har puttet den "dyre" elektronik i disse "PC Anlæg".
Men de har til gengæld "faseretter i poleret aluminium" i sattelithøjttalerne :hihi
Der er vel også næppe tale om Hi-Fi når man opgiver data ved 10% harmonisk forvrængning :!:
Når så lige jeg er ved at "pisse" på Logitech, så har de jo et slogan til deres i-pod dock: "Ligner skønheden-Lyder som udyret", er det sådan man seriøst sælger lyd udstyr?

Hi-Fi er som gamle knallerter, det skal komme fra japan, og så gerne være 20 år gammelt :) .......Og så ikke noget med surround :roll:

Min Nakamichi forstærker er bla. sat sammen af de gode gamle stjerneskruer efter JIS, dem med "kørnerprikken" ligsom på en FS1 knallert.
Vedhæftede filer
fs 013 (Medium).jpg
fs 013 (Medium).jpg (62.87 KiB) Vist 9105 gange
fs 012 (Medium).jpg
fs 012 (Medium).jpg (51.08 KiB) Vist 9105 gange
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"