motornummer:

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

motornummer:

Indlæg af Nikolaj Y »

kan ikke rigtig bestemme mig for hvilken årgang denne motorblok er fra og om det er k1 eller dx... har kigget rundt på firum man kan ikke få det til at passe :? :roll: numret: 226020 noget der kan hjælpe :?: :D

mvh. Nikolaj
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: motornummer:

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Nikolaj yde skrev:kan ikke rigtig bestemme mig for hvilken årgang denne motorblok er fra og om det er k1 eller dx... har kigget rundt på firum man kan ikke få det til at passe :? :roll: numret: 226020 noget der kan hjælpe :?: :D

mvh. Nikolaj

1976 DX
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: motornummer:

Indlæg af Tottenham »

Yamaha FS1 50SS skrev:
Nikolaj yde skrev:kan ikke rigtig bestemme mig for hvilken årgang denne motorblok er fra og om det er k1 eller dx... har kigget rundt på firum man kan ikke få det til at passe :? :roll: numret: 226020 noget der kan hjælpe :?: :D

mvh. Nikolaj

1976 DX
Ret mig , hvis jeg er gal på den !
Men en gylden regel er fra 76 og frem , så er ulige nr altid k1 og lige numre Dx altså eksempel : 256070 er derfor en k1 da den starter med 25 osv
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: motornummer:

Indlæg af Dewil »

:o se hvad jeg fandt.... ta da!!! Print det ud og medbring altid, så er hjælpen altid nær..... :lol: og jo Lauersem du har ret....
Vedhæftede filer
Reservedelskatalog side 2.jpg
Reservedelskatalog side 2.jpg (149.12 KiB) Vist 3265 gange
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2145
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: motornummer:

Indlæg af Poul-Erik A. »

Nikolaj yde skrev:kan ikke rigtig bestemme mig for hvilken årgang denne motorblok er fra og om det er k1 eller dx... har kigget rundt på firum man kan ikke få det til at passe :? :roll: numret: 226020 noget der kan hjælpe :?: :D

mvh. Nikolaj
Hej Nikolaj.

Med en vis undren forstår jeg ikke, at du ikke kunne finde den søgte oplysning - med mindre der står andet end 381 foran, eller een af cifrene lignede en anden, så nummeret reel ikke findes - for den er vel nærmest en "grundlæggende" info. ? Svaret kom da også prompte fra flere og som webmaster også tit skriver (nærmest lettere irriteret efterhånden) : "SØG OG DU SKAL FINDE"..... :wink: Nå, godt ord igen.... :D
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: motornummer:

Indlæg af Nikolaj Y »

Poul-Erik A. skrev:
Nikolaj yde skrev:kan ikke rigtig bestemme mig for hvilken årgang denne motorblok er fra og om det er k1 eller dx... har kigget rundt på firum man kan ikke få det til at passe :? :roll: numret: 226020 noget der kan hjælpe :?: :D

mvh. Nikolaj
Hej Nikolaj.

Med en vis undren forstår jeg ikke, at du ikke kunne finde den søgte oplysning - med mindre der står andet end 381 foran, eller een af cifrene lignede en anden, så nummeret reel ikke findes - for den er vel nærmest en "grundlæggende" info. ? Svaret kom da også prompte fra flere og som webmaster også tit skriver (nærmest lettere irriteret efterhånden) : "SØG OG DU SKAL FINDE"..... :wink: Nå, godt ord igen.... :D
tak, for svaret.. og Poul havde sådan set fundet det.. blev bare en smule forviret.. det ene sted stod der det ene og et andet sted noget andet :? :wink: men nu har jeg jo fundet ud af det :D
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"