Pølsevognen..kan i huske den?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Pølsevognen..kan i huske den?

Indlæg af Jesper C »

Hej

Det er godt nok en halvgammel nyhed, meeen jeg syns da lige jyder og alle andre burde kende den :lol:
Kan i huske dengang vi var unge og mødtes ved grillen til et par hotter og en cocio? de tider er desværre forbi :( det nærmeste man kommer den tid er en gammel fuld mand der smider sin maxi i hækken og dingler ind i biksen :lol: de unge idag er på kebabben og så på scoter hmm..nå men det jeg ville sige er falder din vej forbi Tåstup en dag så hold et pitstop ved Tina's pølser det vil du ikke fortryde det er bare godt. der er ca 20 forskellige slags pølser og burgers og de hjemmelavet dressinger smager bare godt. hun har 2 pølsevogne med ca 1km mellem hver.
er man sulten burde 100kr pr næb være nok :wink:

http://ekstrabladet.dk/kup/article1253425.ece

Ps jeg er ikke en af dem i filmen der putter i hovedet :mrgreen:
Velbekomme 8)
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Pølsevognen..kan i huske den?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg kan også klart anbefale et besøg.... det er helt unikt godt !!
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
stine
Stor knallert
Indlæg: 119
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 20:10
Kontakt:

Re: Pølsevognen..kan i huske den?

Indlæg af stine »

Hej Alle
Super pølsevogn :D , har boet i taastrup i mange år, så jeg kender godt Tinas pølser.
Den er et besøg værd.

Mvh Stig.
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Pølsevognen..kan i huske den?

Indlæg af Guess who »

Den ser godt nok indbydende ud!

Har den åbent om Lørdagen??

Måske kunne den være udflugtsmål for en endagstur? Vi kunne aftale et udgangspunkt hvor turen startede fra, møde op på vores knallerter og besøge Tina's pølsevogn. Derefter retunere til vores udgangspunkt - min erfaringer siger at ture på ca 50km ialt er af passende størrelse.

Jeg ved turen mest henvender sig til os som bor på Sjælland :oops: :oops: Men det var for at kunne mødes og få kørt nogle ture sammen her hen over sommeren.

Nogle der er friske og vil deltage?

Mvh
Benny
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: Pølsevognen..kan i huske den?

Indlæg af Jesper C »

Guess who skrev:Den ser godt nok indbydende ud!

Har den åbent om Lørdagen??

Måske kunne den være udflugtsmål for en endagstur? Vi kunne aftale et udgangspunkt hvor turen startede fra, møde op på vores knallerter og besøge Tina's pølsevogn. Derefter retunere til vores udgangspunkt - min erfaringer siger at ture på ca 50km ialt er af passende størrelse.

Jeg ved turen mest henvender sig til os som bor på Sjælland :oops: :oops: Men det var for at kunne mødes og få kørt nogle ture sammen her hen over sommeren.

Nogle der er friske og vil deltage?

Mvh
Benny

Hej Benny.

Den der ligger midt på hovedgaden har åbent til 22 om lørdagen den der ligger ved Ishøj landsby har kun åbent til 17 om lørdagen men har den bedste beliggenhed for knallertkørere.
Jeg har godt nok ingen knallert for tiden, men min cykel og bil dur :lol:
Mvh
Jesper C
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"