en stor omgang

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

en stor omgang

Indlæg af tøffe »

hejsa ville lige fortæle om miit vores nye flip her i huset vii skal til at flytte øvøv men nødventig nå men vi har fundet en morten kork ejendom vi har forælsket os i meeen den er fandmen meget mis vilige holdt så der går hele sommern med :twisted: da jeg så ikke får min 74er lavet øvøv men det er en 4 længet går som har stået u rørt eller u beboet siden 206 og ude bykninger har ikke været rørt siden ca 91 40ern så tro mig der er mega meget rod og gammel lort der men ejdomen ligger rigtig gemt og lækkert så der er bare meget at lave der så det går min sommer med jeg klibbet græs i går der nede kun i haven og det tog 6 timer fy for føj det var sku hårt nå men sender kommer der fotos af det og sikke meget skammel man selv gemmer på lager og spichelt når man skal flytte kim bs har set det der ned han og garda kikke også noget for der er virklig meget lort der nede men kan blive rigti lækkert der nede men mangler en el mand og en vvs mand kan nogele hjælpe her inde skal have ny fyr o og bygget to børne værlser i løbet af sommern mange hilsen her inde tøffe
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: en stor omgang

Indlæg af claus olieklud »

hej tøffe... det lyder som om du har rigeligt at se til... pyt med knallerten - den skal nok blive samlet en dag, men måske først til vinter... ang. el og vvs er der vist noget med at man skal være uddannet til det for at det kan godkendes som lovlig installation... håber du kan finde nogle der kan hjælpe jer så det ikke bliver for dyrt... hilsen claus olieklud...
Brugeravatar
bonde søren
Fuldblods knallert
Indlæg: 399
Tilmeldt: tors 12. feb 2009 17:20
Kontakt:

Re: en stor omgang

Indlæg af bonde søren »

det kan jo være der gemmer sig en yamaha bagerst i laden bag alt skrammelet :)
tillykke med købet (Y)
fuskeren
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: en stor omgang

Indlæg af strynboen »

det lyder som det rene bonderøv,,,alså positivt ment,,men pas nu på...hvis der skal komunalt vand og rensning af spildevand
med eget anlæg,,skal i investere 200,000 kr ekstra..tjek lige hos komunen hvad de vil kræve,,før i handler..det kan let gå galt
økonomisk
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: en stor omgang

Indlæg af tøffe »

det er med komnalt by vand og det er ok det med strøm og vvs er rigtig nok det er ikke så nemt at lave menne og dog man kan vel godt selv trække rør og og el men så få en til at kole det til der må det det er vel lovligt elller vad :?: ja det er en stor omgang vi bor nu på en 4 længet går lejet men fye for den en masse skammel man kan samle sig der er sku meget der skal flyttes de få der har set det ved at jeg har meget skammel tror det tager en månde at flytte :shock: det hele men så skal vi ikke flytte mere håber jeg da
Brugeravatar
bonde søren
Fuldblods knallert
Indlæg: 399
Tilmeldt: tors 12. feb 2009 17:20
Kontakt:

Re: en stor omgang

Indlæg af bonde søren »

I halvedelen af vores kommune fører vandløbne til havet og de skal ikke ha spildevands renseanlæg, men alle os andre blev påkrævet det inden 2012. og da pilerens ikke er relevant da vi har egen borring og den skal mindst ligge et par 100 meter derfra så valgte vi et mekanisk. det er 85000 ud af lommen bare fordi vi bor i den del af kommunen hvor vandløbene ikke fører til havet. oven i det røg "vandværket oveni" sidste år det var 25000 yderligere. men nu skulle det også helst kører resten af vores tid på gården :)
fuskeren
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: en stor omgang

Indlæg af Morten - Webmaster »

Ja, det kan være en dyr omgang !

Det er faktisk utroligt så mange steder der bare bliver lukket spildevand direkte ud i naturen.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: en stor omgang

Indlæg af tøffe »

så vit vides er det koblet på det lokale spilevand for 4 år siden
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: en stor omgang

Indlæg af tøffe »

hej er sku bare træt af det skal have nye røe og riatoer og brænde fyr ind og en væg der skal have nye inder beklæning skimmel svam fy for føj :twisted: :twisted: :twisted:
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: en stor omgang

Indlæg af tøffe »

skulle der være en jyde der har overskud af gips plader elller lægter og ander bygge matrialer er jeg intaseret kan sende en pb har meget hårt brug for matrialer
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"