Opfordring til alle på forum!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Reedvalve
Fuldblods knallert
Indlæg: 415
Tilmeldt: ons 5. nov 2008 20:50
Kontakt:

Opfordring til alle på forum!

Indlæg af Reedvalve »

En lidt kedelig påske hvad der angår vejret. :( Så jeg synes, at vi alle skal gå ud i garagen/ ned kælderen og finde motorblokke og stel nummre frem, på dem vi har liggende. NU VIL VI ALTSÅ HA DET BRYLLUP!!!!. :lol: :lol: :lol: Det kan simpelthen ikke passe, når vi er over 700 medlemmer, at det ikke kan lade sig gøre. Eller?

Havde ikke selv kigget derinde længe. Men kunne se, at Benny og jeg har hver en del (stel og motorblok) med kun et nummer imellem. Det er tæt på!

Kom så!!!!

Forsat god påske!

Kenneth
Yamaha årg. 1976 dx (under opbygning) Samles af renoverede brugte dele.

Yamaha årg. 1976 k1 special med cromtank. 5 gearet med drejeventil. 18" race hjul (under opbygning)
Brugeravatar
Per P
Fuldblods knallert
Indlæg: 312
Tilmeldt: man 11. feb 2008 21:10
Kontakt:

Re: Opfordring til alle på forum!

Indlæg af Per P »

Hej

Så er Kenneths opfordring taget fra min side og div. numre er lagt ind.

Og så må vi bare håbe at der snart bliver fs1 bryllup.

Hilsen

Per P
Mvh

Per P
Reedvalve
Fuldblods knallert
Indlæg: 415
Tilmeldt: ons 5. nov 2008 20:50
Kontakt:

Re: Opfordring til alle på forum!

Indlæg af Reedvalve »

Hej Per P

Tak for det Per P. Håber der er flere som vil gøre samme stykke arbejde. Det må kunne lade sig gøre.

Til Per P: Iøvrigt ser det ud som om du selv har et match. Bare til info :wink:

Kenneth
Yamaha årg. 1976 dx (under opbygning) Samles af renoverede brugte dele.

Yamaha årg. 1976 k1 special med cromtank. 5 gearet med drejeventil. 18" race hjul (under opbygning)
kvik
Junior knallert
Indlæg: 63
Tilmeldt: tirs 22. jul 2008 19:28
Kontakt:

Re: Opfordring til alle på forum!

Indlæg af kvik »

Hej har 3 stk motorblokke med følgende nr 381-106251 og 381-253528 og 257375 og 2 stelnr 381-242186wya-p og 381-108521wya-m måske nogle herinde har nogle nr der passer med mine :D mvh kvik
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"