hrj hvordan har jers bykninger det

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

hrj hvordan har jers bykninger det

Indlæg af tøffe »

hej så er det gået ud over mit tag på en af ladern og selfølig der hvor vores campingvogen står :twisted: men var heltig at fik den ud i morges i tide så nu står den uden for :evil: øvøv for det har den ikke god af så nu må jeg vente på at der ikke sker mer :evil: håber at resten hollder til det og det er ikke nemt at få en camping vogen ind nogle steder nu og slet ikke en vogen på 10 en halv metter lang så må håbe vi ikke får meget mer sne her i nordjyland mvh tøffe
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: hrj hvordan har jers bykninger det

Indlæg af strynboen »

hej her på strynø er skotrenderne og nedløbs rørene frosne,,så vandet står ned i stalden..det ver dog stoppet nu...håber det når at tørre lidt inden frosten kommer i gen...ellers revner murene af frost..det hele er gennemblødt..det er skønt at bo på landet
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: hrj hvordan har jers bykninger det

Indlæg af subwoof »

herude har vi gået og håbet på sneen ville dræbe de gamle bygninger :twisted:

men man kan jo håbe at frost + fugtige murer kan slå dem ihjel :twisted: :twisted:
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: hrj hvordan har jers bykninger det

Indlæg af FS1originalen »

subwoof skrev:herude har vi gået og håbet på sneen ville dræbe de gamle bygninger :twisted:
Frost og andet dårligt vejr dræber ikke gamle bygninger :!: :!: :!: Det dræber nye bygninger hvor ingenører har siddet og regnet ud "hvor tyndt materialet til spærene kan være" :oops: :oops: :oops:
I gamle dage kiggede man på tømmeret og sagde "det her ser godt og solidt ud" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: hrj hvordan har jers bykninger det

Indlæg af subwoof »

vores er skam også solidt. såden et gammelt bindingsværk gir ikke op.. den nystald holder osse fint den har vi ikke kunne se det meste på..

men den er osse lavet med mere hældning end normalt, af samme grund.

men altså det gamle er bundet sammen med strikker. og da et af spærene faldte ned i hovedet af en ko bandt vi den op med en strik. og så lige et par 7 tommer sæm i hver ende :P
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: hrj hvordan har jers bykninger det

Indlæg af FS1originalen »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hvorfor kom jeg lige til at tænke på bonderøven fra DR2 :oops:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: hrj hvordan har jers bykninger det

Indlæg af Kim B S »

Hej Michael (Tøffe).
Det er da godt nok temmelig træls, med jeres tag. :( Jeg har fjernet en del sne fra vores tag på overdækningen af vores terrasse. :wink: Da jeg ikke var sikker på at plastik-tagpladerne kunne bære presset i længden, da de var begyndt at bue lidt ned ad i mellem spær og lægter. :roll: Men det er jo småting i forhold til jeres tag på lade-bygningen. :roll: Men du må sige til, hvis jeg skal komme og hjælpe med at reparere taget. :wink: Jeg har da før været med til at lægge tagplader på. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: hrj hvordan har jers bykninger det

Indlæg af tøffe »

takker kim en det er er værst er at få snen ned for vi kam ikke nå det op hvor det ligger men det er jo en gammel bykning så den burde holde men nej og nu lover de mersne :twisted: er jeg bare træt af og jeg venter på mandag skulle naboen komme og ryde sne ved laden så camping vogen kan flyttes helt væk for der en stor fjols der skulle ud på makken eller i skoven og som der har skubbet en masse sne op forand bykningen :evil: men han kan vente jeg får fat i ham så er der skider til ham men takker
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: hrj hvordan har jers bykninger det

Indlæg af subwoof »

FS1originalen skrev::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hvorfor kom jeg lige til at tænke på bonderøven fra DR2 :oops:

Erik
fordi vi er de originale bonderøve herude :D de andre er kopier
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"