en sjov historie

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
knallert1994
Stor knallert
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 31. aug 2009 22:03
Kontakt:

en sjov historie

Indlæg af knallert1994 »

nu skal i da lige høre en sjov historie som skete i min efterårsferie 2009

ja den begyndte min at min kammerat og jeg besluttede at cykle fra Christiansfeld til thansen i Haderslev for at købe nogen reservedele til til vores Puch Maxier og min Yamaha fs1 da vi så kommer der bliver min kammerat betjent først og han får hans reservedele uden problemer, MEN da jeg så bliver betjent for jeg også min reservedele uden problemer men da jeg så får min luftfilterboks opdager jeg at der er en masse rust på den der begynder jeg at klage over den og siger "det er da ikke normalt med alt det rust på en ny ting" og med det samme svare IDIOTEN "jo det det helt normalt hos os" men endte med at jeg skældte ham ud og fik en ny uden rust.

ja thansen indrømmer jo lige frem at det er noget lort de sælger
Mvh Casper

se mine maskiner på http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v ... rID=173467

at renovere en en gammel Yamaha FS1 er som at gendskabe kunst!

hvis du kører japaner er du kloger end du aner!!!
Brugeravatar
steensgaard
Stor knallert
Indlæg: 269
Tilmeldt: man 8. sep 2008 14:26
Kontakt:

Re: en sjov historie

Indlæg af steensgaard »

hehe jamen jeg købte også engang en skærm derinde og den var så bukket sammen i den ene ende, det så jeg ikke så godt ud så jeg prøvede at rette den ud til normal igen med håndkraft men det hjalp nu ikke meget på det.. da jeg så kommer til thansen og vil have den byttet siger pigebarnet bag disken jeg da bare lige kan give den et par slag med en hammer så er den da fin igen.. men fordi den havde været så meget bøjet sammen var chromen helt skallet af så den ville jo stadig være grim! men fik da en ny til sidst!
Yamaha FS1 4 gear 1977 90% Færdig

Jeg har lige færdiggjort grundforløbet som Mc/Knallert mekaniker, og søger nu lærer plads som Knallertmekaniker
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: en sjov historie

Indlæg af Jensmc »

Ja, sjov, men osse tragi-komisk.
Det er ikke for sjov, vi bruger synonymerne: taiwansen, Swansen og thassan.
Da det omtalte fy-firma startede i Middelfart med en første lille butik, var kvalliteten egentlig ok. det er vel ca. 20 år siden. Navnet kunne være blevet lig med kvalitet til fine priser, men "nogen" ødelagde det.
Måske pga. GRISKHED. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Men osse pga. kundernes mangel på kvalitetsbevidsthed. :wink: :wink: :wink:
Og nu er det næsten umuligt at finde gode piratdele. Til alle knallertmærker, scootere såvel almindelige.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Simon J
Stor knallert
Indlæg: 114
Tilmeldt: man 19. maj 2008 19:54
Kontakt:

Re: en sjov historie

Indlæg af Simon J »

Ja, det er utroligt så meget kvaliteten er faldet fra start, til nu.. det er nærmest vanvittigt!

Læser man lidt rundt omkring nettet, ser man tydeligt at man ikke er ene om denne holdning:

http://www.jeghaderthansen.dk

Helt utroligt så meget der står derinde :roll:
Hilsen Simon..
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: en sjov historie

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Ja det er sørgeligt at de skider sådan på kvalitetten,,,,skæve fælge,,, rustne skærme,,, ting som ikke har pasform osv,,, sørgeligt,,, og joe de bytter dem da de dele for bare at sende dem ud til anden en som skal have sådan en del :evil: ,,, undskyldning for den billige krom og kvalitet er at de unge ikke vil betale for en bedre kvalitet når man spørger dem om den dårlige kvalitet,,, syntes nu ellers at erfaringen herinde fra og andre steder tyder på at de unge gerne vil betale for en kvalitets vare som holder,,, istedet for fy svansens rustskaller,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: en sjov historie

Indlæg af Morten - Webmaster »

Nu lyder jeg nok bitter og sammenspist.

Hvorfor bliver man ved med at handle hos dem ???? jeg forstår simpelthen ikke at nogen bliver ved og købe deres skrammel.

Selvfølgelig kan man lige købe deres fælgbånd, slanger, dyre platiner, og de enkelte originale dele de har.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
knallert1994
Stor knallert
Indlæg: 101
Tilmeldt: man 31. aug 2009 22:03
Kontakt:

Re: en sjov historie

Indlæg af knallert1994 »

Morten - Webmaster skrev:Nu lyder jeg nok bitter og sammenspist.

Hvorfor bliver man ved med at handle hos dem ???? jeg forstår simpelthen ikke at nogen bliver ved og købe deres skrammel.

Selvfølgelig kan man lige købe deres fælgbånd, slanger, dyre platiner, og de enkelte originale dele de har.

det eneste jeg køber inde ved tsvansen er krom ting som jeg ved at skal sandblæse og male og småting som feks. benzinslange, benzinfilter og andre småting
Mvh Casper

se mine maskiner på http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v ... rID=173467

at renovere en en gammel Yamaha FS1 er som at gendskabe kunst!

hvis du kører japaner er du kloger end du aner!!!
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"