tillykke til forumet

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: tillykke til forumet

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Yamaha FS1 forum / Morten

Ja til lykke med medlem nr 100 :shock: 8) det havde du nok ikke regnet med da du startede dette forum :D :wink:

og Jesper tror sgu ikke du er den eneste FS1 nørd her :lol: :lol: og som du siger så er der en masse gode debatter her på forum og i en god tone og uden person fnider fnadder 8) og lad håbe at det vil forsætte sådan :D :wink:

OG EN STOR TAK TIL BENNY ( GUES WHO ) SOM LIGGER HJEMMESIDE TIL DETTE FORUM 8) :D :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: tillykke til forumet

Indlæg af Morten - Webmaster »

Tak tak 8)

Ja, det er blevet en succes ud over alt hvad jeg havde regnet med, Den succes er blevet en realitet pga alle jer der har taget siden til jer, og som altid er flinke til at hjælpe nye & gamle medlemmer med deres spørgsmål.

Jeg må sige at jeg har lært rigtig meget fakta om yamaha FS1 siden vi startede, jeg vidste da mange ting (har haft timevis af samtaler med især Benny & Palle inden jeg startede forummet, og de har afsløret sindsygt mange detaljer for mig).

Det er super sjovt at vi allesammen stadig bliver overrasket over ting vi ikke var klar over når der f.eks pludselig opstår spørgsmål om en special lygteholder på 1974 modeller, eller en speciel skrue i forgaflen eller en støvhætte & en fjeder som kun sidder på 1969 og sådan kan man blive ved længe.

Derfor, Tak til alle jer medlemmer som gør siden til et levende sted.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: tillykke til forumet

Indlæg af Kim B S »

Hej Morten B og alle andre.
Jeg vil også lige sige tillykke med medlem nr. 100. Det er en udsøgt fornøjelse, at være deltager her på forum, og det er der flere og flere der finder ud af. Der er altid en god tone, samtidig får man en masse gode informationer, om vores kære Yamahaer, nogle gange også lidt om andre ting. Derfor er det første jeg gør når jeg kommer hjem, altid at tænde computeren, for at se om der er noget nyt på forum. Jeg kan simpelthen ikke lade være. :mrgreen: 8) :D :mrgreen: Derfor tror jeg også, at det her forum vil bestå, langt ud i fremtiden og få endnu flere medlemmer, det vil nærmest være svært at undgå, sådan som det køre i øjeblikket. :wink: 8) :D :mrgreen:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: tillykke til forumet

Indlæg af Henrik N »

Mojn forum/ Morten B
endnu engang mange gange tillykke :lol: meget kan man sige om det her forum men det er kun positive ord der fylder,
det klima der er herinde har jeg ikke set andre steder, lad os håbe at det må fortsætte langt ud i fremtiden.
8) :P
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"