Farve til yamaha

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
NicklasBahn
Junior knallert
Indlæg: 10
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 21:22
Kontakt:

Farve til yamaha

Indlæg af NicklasBahn »

Hej alle sammen
jeg har skal til at gå i gang med at bygge en yamaha 4 gear og jeg kan ikke helt finde ud af hvilken farve den skal være. jeg er en dreng på 15 år :)
Hvis har nogle gode links eller gode ideer til en farve, eller flere farver ville det være super :)
Hilsen Nicklas Bahn
martin p
Stor knallert
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons 16. apr 2008 23:32
Kontakt:

Re: Farve til yamaha

Indlæg af martin p »

hej,,

en go start ville nok være at fortælle os om din knallerts årgang og om du vil style den eller om den skal være original...
yamaha fs1 4-gear dx anno 76' cruisede sidste sommer ny renoveret motor, nu mangler jeg bare resten :)


Citroën xantia 1,8 16v 1998
citroën bx 1,9 gti 1991
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Farve til yamaha

Indlæg af Morten - Webmaster »

lidt info om projektet (som lige nu ligger hos mig og venter på at komme hjem till Nicklas)

1977/78 DX stel / forgaffel
skærme som skal males (bagskærm kortet op bag beslagene til stel / blinklys )
stjernefælge
sort anderøvssæde
1977 baglygte
speedometer & omdrejningstæller sæt
profilrørs-bagsvinger som bliver sandblæst og malet sammen med stellet

Det er ofte svært lige at finde de gode idéer bare sådan lige, men der er jo garanteret masser af forslag derude, ligesom da jeg byggede min special sidste år.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Farve til yamaha

Indlæg af nielsfup »

Hej Nicklas
Velkommen til.

Jeg kan se på efternavnet at du har den bedset hjælp man kan få når man har en gammel Yamaha:wink: :D :D
Han kan trylle, ham Morten :lol: :lol:
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Farve til yamaha

Indlæg af Morten - Webmaster »

nielsfup skrev:Hej Nicklas
Velkommen til.

Jeg kan se på efternavnet at du har den bedset hjælp man kan få når man har en gammel Yamaha:wink: :D :D
Han kan trylle, ham Morten :lol: :lol:
:oops:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Farve til yamaha

Indlæg af nielsfup »

:wink:
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Farve til yamaha

Indlæg af strynboen »

prøv at se videoerne fra træf,,der kan man virkelig se hvordan farverne er i virkelighedens lys,,,jeg er personligt helt vild med den mørkegrønne metallic..tror den hedder racing green..der var en fin en med på karrebæks minde træf..staves det sådan :?: :?:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"