Forum på mobilen

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Forum på mobilen

Indlæg af Henrik Fs1 »

Hej alle. Her er en smart og gratis ( hvis man har trådløs netværk i huset i forvejen) måde at sidde på forum uden man skal sidde inde på kontoret el. hvor man har sin computer koblet til. Hvis ens mobil er udstyret med WiFi kan man ganske simpelt logge sig på netværket og sin i sofaen med familien og lige tjekke forum uden at forlade selskabet. Selvfølgelig kan man også nemt bare sidde med en bærbar, hvis man ejer sådan en. Jeg syntes bare det er lidt smarter med en mobil end en bærbar ved stuebordet. Det var bare mit fif, ved ikke om i kan bruge det. Forresten er alt det her skrevet på mobil.
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af lund »

Henrik Fs1 skrev:Hej alle. Her er en smart og gratis ( hvis man har trådløs netværk i huset i forvejen) måde at sidde på forum uden man skal sidde inde på kontoret el. hvor man har sin computer koblet til. Hvis ens mobil er udstyret med WiFi kan man ganske simpelt logge sig på netværket og sin i sofaen med familien og lige tjekke forum uden at forlade selskabet. Selvfølgelig kan man også nemt bare sidde med en bærbar, hvis man ejer sådan en. Jeg syntes bare det er lidt smarter med en mobil end en bærbar ved stuebordet. Det var bare mit fif, ved ikke om i kan bruge det. Forresten er alt det her skrevet på mobil.
Jeg har også brugt det lidt fra min iphone :) men desværre sys jeg den logger mig ud alt for tit :? og så har jeg den gamle gamle version så derfor har den det med at dø når jeg er inde på for "krævende" sider, og det er især noget hvor der skal skrives tekst som er hårdt ved den :)

Men sådan kortere indlæg kan sagtens besvares fra den og det er ganske smart :)
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Henrik Fs1 »

Jeg har en Samsung Jet, og der virker det fint på, selvom vores trådløse ikke er noget at prale med.. :lol: :lol: :lol:
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Thoms

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Thoms »

Kan siden ikke gøres iPhone Native? Audiclub.dk/forum kører samme platform som denne site, og ved download af en app til 18 kr. er der mulighed for bl.a. at uploade billeder direkte fra mobilen. Det kunne i nogle tilfælde være ganske sjovt at kunne dele en oplevelse eller billede af noget man ikke kan vente med til man kommer hjem - og så næsten live fra scenen...Det må der da ligge muligheder i? Men måske det ikke bare er sådan lige til? Hvad siger Morten?
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af M.Ruseng »

Jeg sidder på min iPhone lige nu det er bare fed at opdatere og se tv på samme tid :thunge :thunge :(y) :(y):(y)
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Thoms

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Thoms »

ruseng skrev:Jeg sidder på min iPhone lige nu det er bare fed at opdatere og se tv på samme tid :thunge :thunge :(y) :(y):(y)
Så længe du ikke gør det mens du kører :what2 Bruger selv mobilen meget til internet og hurtige check af forum, og synes også at det er ret cool corona :hihi
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Henrik Fs1 »

Thoms skrev:
ruseng skrev:Jeg sidder på min iPhone lige nu det er bare fed at opdatere og se tv på samme tid :thunge :thunge :(y) :(y):(y)
Så længe du ikke gør det mens du kører :what2 Bruger selv mobilen meget til internet og hurtige check af forum, og synes også at det er ret cool corona :hihi
:lol: :lol: :lol: :lol:
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Morten - Webmaster »

jeg vil gerne undersøge det nærmere...
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af M.Ruseng »

Thoms skrev:
ruseng skrev:Jeg sidder på min iPhone lige nu det er bare fed at opdatere og se tv på samme tid :thunge :thunge :(y) :(y):(y)
Så længe du ikke gør det mens du kører :what2 Bruger selv mobilen meget til internet og hurtige check af forum, og synes også at det er ret cool corona :hihi

jeg er kun 13 men så kører værken på fs1 eller bil men det er min far profil man han kan ikke finde ud a pc og derfor styrer jeg vores profil det er os min iphone han kan heller ikke finde ud a mobil så det er mig der styrer det os
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Dewil »

Jamen dog, hvordan går det så med hans kreditkort? :lol:
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af M.Ruseng »

du skulle bare vide
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Dewil »

Ja min far vidste sku godt hvad der forgik omkring ham, han var tosset når jeg havde kørt både knallert og bil uden styrebrev, det er nok lidt nemmere idag....
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af M.Ruseng »

Dewil skrev:Ja min far vidste sku godt hvad der forgik omkring ham, han var tosset når jeg havde kørt både knallert og bil uden styrebrev, det er nok lidt nemmere idag....

min far siger jeg godt må kører yamaha før jeg er gammel nok, bare jeg aldrig nakker merceren eller volvoen eller kører bil ingen jeg er 18 og har kørerkort
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Morten - Webmaster »

Thoms skrev:Kan siden ikke gøres iPhone Native? Audiclub.dk/forum kører samme platform som denne site, og ved download af en app til 18 kr. er der mulighed for bl.a. at uploade billeder direkte fra mobilen. Det kunne i nogle tilfælde være ganske sjovt at kunne dele en oplevelse eller billede af noget man ikke kan vente med til man kommer hjem - og så næsten live fra scenen...Det må der da ligge muligheder i? Men måske det ikke bare er sådan lige til? Hvad siger Morten?
Er det Tapatalk du bruger ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af M.Ruseng »

Morten - Webmaster skrev:
Thoms skrev:Kan siden ikke gøres iPhone Native? Audiclub.dk/forum kører samme platform som denne site, og ved download af en app til 18 kr. er der mulighed for bl.a. at uploade billeder direkte fra mobilen. Det kunne i nogle tilfælde være ganske sjovt at kunne dele en oplevelse eller billede af noget man ikke kan vente med til man kommer hjem - og så næsten live fra scenen...Det må der da ligge muligheder i? Men måske det ikke bare er sådan lige til? Hvad siger Morten?
Er det Tapatalk du bruger ?


hvad ?
Senest rettet af M.Ruseng søn 5. feb 2012 19:22, rettet i alt 2 gange.
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Thoms

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Thoms »

Morten - Webmaster skrev:
Thoms skrev:Kan siden ikke gøres iPhone Native? Audiclub.dk/forum kører samme platform som denne site, og ved download af en app til 18 kr. er der mulighed for bl.a. at uploade billeder direkte fra mobilen. Det kunne i nogle tilfælde være ganske sjovt at kunne dele en oplevelse eller billede af noget man ikke kan vente med til man kommer hjem - og så næsten live fra scenen...Det må der da ligge muligheder i? Men måske det ikke bare er sådan lige til? Hvad siger Morten?
Er det Tapatalk du bruger ?
Ja..
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Morten - Webmaster »

jeg læser lige lidt om det og vender tilbage...
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af M.Ruseng »

okay
Senest rettet af M.Ruseng søn 5. feb 2012 18:43, rettet i alt 1 gang.
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Morten - Webmaster »

ruseng skrev:okay psyko
??
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Poul-Erik A. »

Helt ærlig - jeg forstår godt dine spørgsmålstegn Morten og formoder at man har skrevet med lukkede øjne eller lign. !!! :shock:
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"