kender i nogle?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

kender i nogle?

Indlæg af subwoof »

hejsa
ved ikke om det her overholder retningslinjerne, men nu spørger jeg alligevel :twisted:

leder desperat efter en fiat traktor til billige penge, som skal renoveres.
drømmemodellen ville være en 780 DT men er nok urealistisk, desuden har jeg en i forvejen :lol:
det er de mindre modeller jeg tænker på, men st'rre modeller som 110-90 og opefter kan bruges.

så hvis i kender en der kender en der kender en der kender en der kender en der kender en der kender en så sig endelig til :D

MVh
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af strynboen »

de dt modeller,,er det dem med 3 kantet vindue i siden :?: :?: du kunne også købe min ih for 65,000,,den kan trææææække
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af subwoof »

ja det supercomfort :D

skal ikke ha en ih :D det er livet for kort til :P
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af strynboen »

for kort,,du bliver meget hurtigt færdig ude i marken,,og så er der jo mere tid til at leve,,,de fiatter med kort slaglængde er der jo ikke noget trækkræft i,,de brummer bare meget :lol: :lol: :lol: en ih bygget af nazister ,,,det virker bare,,ikke det engelske lort hvor gearkassen hænger bagefter... :idea: :idea: :D :D
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af Allan M »

Der er vist flere herinde med de interesser. Ku´ sagtens ske at du fik bid.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af strynboen »

prøv maskinbladet online,,der er virkelig mange fiatter derude,,og de køre jo godt
der er bare lidt med lift reguleringen,,de kabler knækker tit
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af subwoof »

strynboen skrev:for kort,,du bliver meget hurtigt færdig ude i marken,,og så er der jo mere tid til at leve,,,de fiatter med kort slaglængde er der jo ikke noget trækkræft i,,de brummer bare meget :lol: :lol: :lol: en ih bygget af nazister ,,,det virker bare,,ikke det engelske skidt hvor gearkassen hænger bagefter... :idea: :idea: :D :D
kan godt være man blir hurtigt færdigt i marken.. men hvis man så skal bruge lig så lang tid på at rustbeskytte :D

mange af fiatterne er jo galvaniserede ;)

folk ved hvad de vil have på maskinbladet :O

leder efter et ladefund, da jeg elsker at renovere de gamle fiatter
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

En fiat der er mere end 10cm ud over kantstenen ved forhandleren fra ny er et ladefund og det blev ikke bedre at de kom til at hedde new holland dsv. :evil: :lol: :lol: :lol: næ goe gl. deutz og tysk ih så køre det for æ knejte 8) nå men en kan li ,moren en anden datteren og dem som må "nøjes" med den sure svigermor køre fiat :mrgreen: :D

men prøv det link her til dba der er spagetti for alle pengene :lol: :lol: :D :mrgreen:

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning ... &x=37&y=19

her er da en 780`r http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=61547146

:D :D :D :mrgreen:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
the eagle
Gummi rocker
Indlæg: 656
Tilmeldt: ons 19. nov 2008 22:06
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af the eagle »

ja det med med lift kan jeg sige ja til. jeg har for nogle månder siden solgte jeg en fiat 680 den va næsten som ny :mrgreen: den hade kun stået inde for og snittet halm . men da den kom ud i marken gik liften i stykker :?
Hilsen Eddie. The Eagle
yamaha 77 rød 99% orginal match solgt
suzuki gs 500 min kones motorcykel
yamaha xv virago 750 min cykel
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af subwoof »

takker alle sammen, men folk tror sq deres gamle traktorer en guldgrube, mangler en der står i dårlig stand, skal såen set bare kunne bremse og køre og alle vitale funktioner nogenlunde iorden, ellers er det ikke sjovt for hverken mig ellr min tegnedreng :P
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af lund »

Hej jeg har en ven som muligvis har en stående (hvis ik de har sendt den til ophug) :)
Hvilken model det er aner jeg intet om! ved bare de har en gammel orange fiat til at stå den er flad og hydraulikken (staves :?: ) er vidst også død

motoren skulle kunne køre da den blev brugt før de anskaffede sig en riskoger :lol:
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af subwoof »

lund

har du mulighed for at spørge dem og få et par billeder? kunne sagtens være intra i en af de helt gamle også :)

du kan skrive ellr ringe på xx xx xx xx
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af Morten - Webmaster »

husk lige at telefonnumre er på PB :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af Kai »

Pandrup Traktor- & Maskinhandel, prøv at gi Erik et kald på tlf, jeg er næsten sikker på han har hvad du søger.
Men han er nok svær at træffe, de høster på livet løs så snart der er vejr til det.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: kender i nogle?

Indlæg af subwoof »

Morten - Webmaster skrev:husk lige at telefonnumre er på PB :wink:
iorden morten :) det gør nu ikke så meget da det er min arbejdsmobil :)
men da jeg arbejder 24/7 går det hvis ud på et :D:D
Kai skrev:Pandrup Traktor- & Maskinhandel, prøv at gi Erik et kald på tlf, jeg er næsten sikker på han har hvad du søger.
Men han er nok svær at træffe, de høster på livet løs så snart der er vejr til det.
jeg gir ham et kald tak skal du ha
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"