yamaha 125 dt spørgsmål

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

yamaha 125 dt spørgsmål

Indlæg af strynboen »

spørgsmål ved køb af yamaha dt-125..mx..det virker som om at det er en forældet
fattigsmand model med luftkøling og tromle bremser på en 1995 modell,,den er bare udsavadenlig flot,,kunne se ud til at kun have kørt 1 års tid,,er der solgt en discunt model,,eller er den meget ældre,,jeg smider lige billeder snarrest..
men ville gerne høree om nogen kender denne model
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3214
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: yamaha 125 dt spørgsmål

Indlæg af Jensmc »

Det er da ellers noget af et spring fra ønsket om en CBX Pro link og til en 125 to-takt. Hvad?
:?: :?: :| :|
///
jensmc
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: yamaha 125 dt spørgsmål

Indlæg af claus olieklud »

hej strynbo... jeg kan godt se at en 125 ccm er rigeligt til lokal kørsel på strynø, men til brug på veje der er mere end 1 km lange og især på motorvej, kan det godt blive lidt kedeligt med 10-15 hk... man tager simpelthen livet af motoren hvis den heletiden skal yde max... til dit brug tror jeg 125 ccm er ganske brugbart, og en dt model er jo en offroader med knopdæk og blød affjedring, hvis du en dag skal skyde genvej over marken.... jeg har haft mange motorcykler lige fra 125-1000 ccm og jeg er træt af de mindste modeller. hvis du kører 80-100 kmt og giver gas i forbindelse med overhaling, sker der ikke en sk.. du kan hvis du har lyst købe min suzuki gsx 750 - så får du cykel for pengene... hilsen claus olieklud....
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3214
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: yamaha 125 dt spørgsmål

Indlæg af Jensmc »

Nå ja, du må osse gerne købe min. Det er en Honda CX 650 Turbo fra 1983. :D
///
jensmc
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: yamaha 125 dt spørgsmål

Indlæg af strynboen »

nå ja ,,forklaringen er at jeg kan bytte min ape med denne yamaha..
jeg er stadig ude efter en cbx 1000,,da jeg godt kan lide en masse teknik og 6 cylendre,,både på traktore og mc..og det skal være honda,,da jeg elsker lyden af slidte knastkæder,,som gnaver sig gennem topstykket,,,og yamsen var bare til at hoppe rundt på mine marker med :D :D hvis ryggen bare kunne tage det
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"