sådan blev jeg en glad mand..

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

sådan blev jeg en glad mand..

Indlæg af subwoof »

hejsa
ville lig forælle hvordan jeg blev en glad mand :D

min koblingssnegl gik til.. så hvad gør man?? man spørger her på forum om der er en der har en de kan sende hurtigt.

det blev så fs1originalen/erik
sneglen blev sendt igår og jeg har modtaget den idag.. :D uden betaling, som jeg først kan overføre idag, da kontonr. var med i pakken ;)

se det er virkelig dejligt! når man står med en kanllert man bruger til hverdag, at der er nogle der er så flinke!

superduper 1000gange mangetak til fs1originalen aka Erik!

nu kan hun blive kørende i morgen :D det er virkelig skønt!

hvis i har tid kunne i jo lige svare på hvorfor min koblingsarm bliver ved med at gå på fortandhjulet? der er brugt den rigtigte møtrik på fortandhjulet og alt ser umiddelbaret ok ud?? armen sidder ca. vandret når dne er monteret.
når så man retter armen ud, kan den du i 1-2-3-10-20 dage og så pludeslig gå på??

endnu en gang tak erik ! :D pengene bliver overført idag ellelr imorgen!
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: sådan blev jeg en glad mand..

Indlæg af Kim B S »

Hej Alex.
Jeg har desvære ikke løsningen på dit problem med koblingsarmen der bliver ved med at gå på fortandhjulet, da jeg ikke selv har været ude for problemet. :o

Jeg så bare at du var blevet godt behandlet af Erik. :D Lige nøjagtig Erik har også været meget flink over for mig flere gange. :D Han skaffede blandt andet nye fælge hjem fra Holland til mig da han også selv skulle bruge et sæt, og hjalp endda også med at samle dem. :D Og de blev meget fine og runde, så det kan ikke være bedre. :D

Så til Erik vil jeg sige! :!: Mange tak for din måde at være på. :wink: :D

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: sådan blev jeg en glad mand..

Indlæg af Henrik Fs1 »

Kim B S skrev:Hej Alex.
Jeg har desvære ikke løsningen på dit problem med koblingsarmen der bliver ved med at gå på fortandhjulet, da jeg ikke selv har været ude for problemet. :o

Jeg så bare at du var blevet godt behandlet af Erik. :D Lige nøjagtig Erik har også været meget flink over for mig flere gange. :D Han skaffede blandt andet nye fælge hjem fra Holland til mig da han også selv skulle bruge et sæt, og hjalp endda også med at samle dem. :D Og de blev meget fine og runde, så det kan ikke være bedre. :D

Så til Erik vil jeg sige! :!: Mange tak for din måde at være på. :wink: :D

Hilsen Kim.
Vil også sige til Erik, efter hvad jeg har hørt, så mange tak for din flinke væremåde.. :D :D :D
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: sådan blev jeg en glad mand..

Indlæg af subwoof »

ja det er virkelig guld værd :D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: sådan blev jeg en glad mand..

Indlæg af tøffe »

hej ja rart med hjælp når det brænder på :) men det med den går på kan værer dit skjold er skæv eller slit meget i sneglen eller er u orginalt mvh michael tøffe
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: sådan blev jeg en glad mand..

Indlæg af Frandsen »

tøffe skrev:hej ja rart med hjælp når det brænder på :) men det med den går på kan værer dit skjold er skæv eller slit meget i sneglen eller er u orginalt mvh michael tøffe
kan også være kombination med stort fortandhjul 16 eller 17 tands
Mvh
Frandsen
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: sådan blev jeg en glad mand..

Indlæg af subwoof »

hejsa alle
tak for svarene!
min fortanddhjul er 13 t. så der skulle ikke være noget galt.

har onteret ny org. snegl og ny org. arm idag, så det hele skulle være OK nu. nu må jeg lig se..

men skjoldet er org. og ser ok ud.. så nu må vi se.. ellers skriver jeg igen ;:D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: sådan blev jeg en glad mand..

Indlæg af FS1originalen »

Tak skal i ha allesammen - man bliver jo næsten helt rørt :P :P :P

Alex, har du vendt pakningen rigtigt på sneglen så den kan gå NED I HULLET og ikke ligger ovenpå så sneglen stikker for langt ud. Det vil ødelægge sneglen med det samme :!:

Der er tidligere tråde med billeder af rigtigt og forkert - prøv at søge på koblingssnegl...

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: sådan blev jeg en glad mand..

Indlæg af subwoof »

jeps den vender korrekt ;) vendt den forkert i første omgang. så måtte det hele jo bare af monteres igen..

ps. har overført pengene idag
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"