hvad har yamaha folket bedrevet weekenden med?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

hvad har yamaha folket bedrevet weekenden med?

Indlæg af subwoof »

hvad har yamaha folket bedrevet tiden med her i weekenden?
jeg selv har malket køer... har malket 5 gange x 300 køer x 4patter for hver ko==6000 patter :D:D kan i slå den drenge??? :P

imorgen er der fridag, så skal have monteret nye pinbolte+16mm karbu og større for tandhjul :P:D:D

(morten- webmaster, har ikke burgt søgefunktionen) :D:D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: hvad har yamaha folket bedrevet weekenden med?

Indlæg af Thomas P. »

6000 patter :o :roll: 8) Bare skide ærgeligt man ikke kan nå samtidig med at man kysser hende :lol: :lol: :wink: :mrgreen:
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: hvad har yamaha folket bedrevet weekenden med?

Indlæg af subwoof »

jA se det en anden side af sagen, men hva faen man kan jo ikke få alting :D:D heldigvis er kæresten her hjemme, så kan jeg jo både blæse og have mel i munden :D:D

men tror efterhånden bedre jeg kan kende mine køers patter end min kærestes, da der har været MEGET arbejde i tiden, pga. chefen er syg, efter en slådskamp med en tyr hehe
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: hvad har yamaha folket bedrevet weekenden med?

Indlæg af Jensmc »

Olebole og jeg har holdt MCtræf i vores klub. Puuha, det gjorde ond om søndagen. :?
Søndag solgte jeg en Vespa Bravo (600 kr), jeg havde fået foræret af Nabojan og den var ikke ret god. Bunden i traileren blev osse afrregnet (1000 kr monteret) :D
I dag har jeg holdt en valgfri sygedag :oops:
///
jensmc
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: hvad har yamaha folket bedrevet weekenden med?

Indlæg af Thomas P. »

Nå ja, hva faen.. Så længe du kan kende forskel, så går det nok :D Hvordan er det han siger ham Heino fra "pollefiction" : Du lider af det vi i fagsprog kalder, akut pat-chok :lol:
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: hvad har yamaha folket bedrevet weekenden med?

Indlæg af subwoof »

Jensmc skrev:Olebole og jeg har holdt MCtræf i vores klub. Puuha, det gjorde ond om søndagen. :?
Søndag solgte jeg en Vespa Bravo (600 kr), jeg havde fået foræret af Nabojan og den var ikke ret god. Bunden i traileren blev osse afrregnet (1000 kr monteret) :D
I dag har jeg holdt en valgfri sygedag :oops:
///
jensmc
dårlig handel :D duskulle ha presset prisen, på bravoen op til 800 og bunden på traileren ned i 800 ==gratis bund i trailer :D

se det ægte jyde logik
Thomas P. skrev:Nå ja, hva faen.. Så længe du kan kende forskel, så går det nok :D Hvordan er det han siger ham Heino fra "pollefiction" : Du lider af det vi i fagsprog kalder, akut pat-chok :lol:
HAHA den havde jeg sq helt glemt :D:D:D:

men har selv holdt fri idag, nye oakninger og pinbolte på yamsen :Dnu tøffer den godt, og starter i første hug
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"