her er mine små rap - ænder

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

her er mine små rap - ænder

Indlæg af claus olieklud »

se hvor store vi er - vi har boet hos hr. olieklud siden vi kom ud af æget..... nu er vi snart 32 dage gamle - rap rap rap.....
Vedhæftede filer
086 [].JPG
086 [].JPG (94.5 KiB) Vist 6674 gange
Simon Fs1
Junior knallert
Indlæg: 25
Tilmeldt: lør 4. apr 2009 11:22
Kontakt:

Re: her er mine små rap - ænder

Indlæg af Simon Fs1 »

de er satme søde :D :D :D :D hvad bruger du dem til :D :D
Yamaha FS1 DX 1978 - Færdig. skal aldrig sælges. og bliver original med tiden

Ktm foxi skal snart renoveres, så den kan blive drivkræft til min efterskole vinterkørsel

gammel puch maxi p "tilsalg"

yamaha fs1 k1 tilsalg

Jeg er altid på udkig efter den der ting til fem dollars, som i virkeligheden er millioner værd. citat Andy Warhol
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: her er mine små rap - ænder

Indlæg af strynboen »

han fodre self sin pom "fritte",,med de små søde dun dyr,,, :lol: :lol: :lol: :lol:
kan du have dem i samme rum,, :?: :?:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: her er mine små rap - ænder

Indlæg af claus olieklud »

hej hej strynbo familien... nej nej ikke i samme rum !!! en badit frækkert er jo et rovdyr imens en ælling er skadesløs - så selvfølgelig ikke sammen !!! en kat & en ilder eller hund, passer godt sammen !!! de er alle rovdyr og familievenlige.... ællingerne bor i mit nybyggede økohus, imens jeg og hvidebandit samt mismis, ikke er flyttet fra det gammel skrammel endnu !!! du skal også vide at jeg ikke har haft rigtig nettilsluttet strøm siden et stykke tilbage i det forrige årtusinde !!! det foregår med solceller og vindmøller (+ lidt generator ) ha ha = ingen regning........ hilsen claus olieklud....
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: her er mine små rap - ænder

Indlæg af strynboen »

arr du skulle lige have en gammel bukh,,som køre på rapsolie,,med generator på,,så har du både varme og strøm,,,,og larm...har selv overvejet det..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: her er mine små rap - ænder

Indlæg af claus olieklud »

hej strynbo familien... jeg har for en serie år siden kørt et 8 dages forsøg med en 6,5 hk. luftkølet hatch 1 cylindret dieselmotor, hvor jeg drev en autogenerator til permanent brug i laveste tomgang. jeg havde bygget en speciael varmluftinddæmningskappe hvorved jeg overførte den varme luft via et isoleret rør til normal beboelse, men efter 8 dage ved 300 - 400 krumtapsomdrejninger bliver man skør i hovedet !!! en vandkølet motor er helt klart at fortrække, bare man kan accumulere energien !!! claus olieklud.....
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: her er mine små rap - ænder

Indlæg af strynboen »

jeg har tænkt på at dyrke noget raps ,og presse olien,,så jeg har gratis brændstof til motoren,,den skulle stå ude bagerst i værkstedet ,koblet til stoker fyret vand system,,så udnyttes alt varmen fra motoren,,og strømmen direkte på mit eget net,med en svarme spiral som regulering af strømmen,,og en hoved afbryder ud til
resten af verden,,eller en måler så kunne jeg sælge rest strømmen,,men det bliver nok for dyrt,at få en retur måler op,,så hellere en varme spiral i stokeren
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: her er mine små rap - ænder

Indlæg af nielsfup »

Hej Claus
Det er godt nok spændene projekter du har gang i. Lige efter mit hove.

Jeg har gang i et projekt hvor jeg vil forgasse træpiller ( lige som under krigen, til biler ) til at lave varme og det vigtigste : Strøm via en lille gas motor. Nok en lille 3 cylinderet bil motor.
Køle vandet skal brugen til opvarmning og bad.
Jeg arbejder lige nu på gas generatoren. Der er nogle slagger der skal ud automatisk.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: her er mine små rap - ænder

Indlæg af strynboen »

det er svært at have den temperatur hvor det ikke brænder gassen,,men jeg har set det nogle gange i stokeren ,,at den laver gas,,som ikke brænder,,og kan man holde den proces i gang,,og styre tilførslen af brændsel og luft,,måske med en lamda sonde,,skulle det i prinsippet være nemt,,men i virkeligheden,,,,,, :lol: :lol:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: her er mine små rap - ænder

Indlæg af claus olieklud »

godaften strynbofamilien & niels fup samt alle i andre..... strynbo - du skal huske på betingelserne er anderledes i en forbrændningsmotor end i pillefyret ! det overtryk som kompressionen skaber giver anderledes betingelser i forbrændingsmotoren end i fyret.... i forbrændningsmotoren bliver ( røggas blandet med luft ) udsat for 10-15 bars overtryk, og under disse betingelser er antændelse mulig !!! det er nok at foretrække en lavkomprimeret motor til hr. fups forsøg..... spændende spændende..... hilsen claus olieklud......
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"