hejsa malig gør det selv

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

hejsa malig gør det selv

Indlæg af tøffe »

hejsa jeg er kommet på usikker grund :oops: men hvordan gør man når man skal have en tank malet og skal bruge sprøjte spartel skal den grunnes før man spøjte spatler hvad er frem gangs måden de jeg er nød til at gøre det sel pågrund af miste job så der blev ikke til en pruf maler øv men er der en der kan svarer på det spørsmål mvh michael tøffe
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: hejsa malig gør det selv

Indlæg af Frandsen »

Titel: Re: min dx-78: lør 18. apr 2009 13:30

hej Michael
den rigtige rækkefølge er .
hæftegrunder, trækspartel, sprøjtespartel, sanding, primer med mellemslibning imellem hvert lag og med finere og finere korn for hver gang
somme tider kræver det 2 gange sanding og den sidste gang mellemslibning skal være max korn 400 gerne mere
og så er det god ide at sidste gang primer lægges vådt i vådt med malingen
det kommer selvfølgelig an på hvor medtaget emlet er fra starten men er der mange buler og flimmer er der ikke nogen vej uden om
og så lige en sidste ting som er meget vigtig de produkter man bruger skal passe sammen ellers resikere man ofte at det koger op
mellem lagne

Læs evt resten af det indlæg der referes til
_________________
Mvh
Frandsen
Mvh
Frandsen
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: hejsa malig gør det selv

Indlæg af tøffe »

Frandsen skrev:Titel: Re: min dx-78: lør 18. apr 2009 13:30

hej Michael
den rigtige rækkefølge er .
hæftegrunder, trækspartel, sprøjtespartel, sanding, primer med mellemslibning imellem hvert lag og med finere og finere korn for hver gang
somme tider kræver det 2 gange sanding og den sidste gang mellemslibning skal være max korn 400 gerne mere
og så er det god ide at sidste gang primer lægges vådt i vådt med malingen
det kommer selvfølgelig an på hvor medtaget emlet er fra starten men er der mange buler og flimmer er der ikke nogen vej uden om
og så lige en sidste ting som er meget vigtig de produkter man bruger skal passe sammen ellers resikere man ofte at det koger op
mellem lagne ok tak for hjælpen men hvad betyder sanding det er jeg ikke klar over mvh michael

Læs evt resten af det indlæg der referes til
_________________
Mvh
Frandsen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"