så er jeg sku ved at opgive nu

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

så er jeg sku ved at opgive nu

Indlæg af tøffe »

hej jeg er ved at opgive nu det var sent i aftes jeg fik min motor samlet for jeg ved ikke hvad for en gang og starte fint men da koblingen virket som den skulle ja så skulle den jo så prøves og føj for en lyd da jeg satte den i 1 gar og slab kåblingen lød det som et stykke træ i en rund sav hvem kan hjælpe for jeg er tæt påat opgive nu mange hvilsen michael tøffe
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: så er jeg sku ved at opgive nu

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Tøffe, surt at det skal blive ved og drille :roll: lyder det som den lyd her http://yamahafs1.dk/forum/diverse_filer ... ndhjul.wav

Hvis det gør, så læs denne tråd:

viewtopic.php?f=4&t=7
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: så er jeg sku ved at opgive nu

Indlæg af tøffe »

Morten - Webmaster skrev:Hej Tøffe, surt at det skal blive ved og drille :roll: lyder det som den lyd her http://yamahafs1.dk/forum/diverse_filer ... ndhjul.wav

Hvis det gør, så læs denne tråd:

viewtopic.php?f=4&t=7
ja den lyder sådan men hvor finder man sådan et tandhjul der er og til en orginal krumtap med not gang hjælp er der en der har sådan et til salg bilig mvh michael tøffe
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: så er jeg sku ved at opgive nu

Indlæg af tøffe »

tøffe skrev:
Morten - Webmaster skrev:Hej Tøffe, surt at det skal blive ved og drille :roll: lyder det som den lyd her http://yamahafs1.dk/forum/diverse_filer ... ndhjul.wav

Hvis det gør, så læs denne tråd:

viewtopic.php?f=4&t=7
ja den lyder sådan men hvor finder man sådan et tandhjul der er og til en orginal krumtap med not gang hjælp er der en der har sådan et til salg bilig mvh michael tøffe
og sker der noget ved at kører med det ud over lyden barer for at prøve kører den for jeg er ved at værer u toldmotig mvh michael
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: så er jeg sku ved at opgive nu

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

dem har jeg flere af du må gerne hente et hvis du vil :D
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: så er jeg sku ved at opgive nu

Indlæg af tøffe »

Johnny S. skrev:dem har jeg flere af du må gerne hente et hvis du vil :D
ok tusen tak jonny men hvad er prisen for det kan jeg ringe til dig så må du meget gerne sene pm med nr mange hilsen michae
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"