billige helicoils

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af subwoof »

nej der er jo et hul med et lille filter i bunden af koblinghuset, tror det er din svømmer derhænger
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Sigurd
Junior knallert
Indlæg: 96
Tilmeldt: søn 29. mar 2009 15:11
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af Sigurd »

Øhhh.. Hvordan ordner jeg lige det?
YAMAHA Fs1 K1 79 bordeux rød med flammer - kører, men der skal kvalitets dele ...

Mvh. SIGURD
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af subwoof »

skil din karbu af og saml igen i første omgang.
ellers skal du tjekke din nåleventil for snavs og svømmer vinklen
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Sigurd
Junior knallert
Indlæg: 96
Tilmeldt: søn 29. mar 2009 15:11
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af Sigurd »

Jeg har skilt den lidt ad i dag/ hevet de lille hus af der sidder i bunden og lidt andet. Skal der ikke sidde et eller andet på karburatoren der hvor den er åben, eller hvad er det hul til?

Når nej det er jo indsugningen...
Vedhæftede filer
karbu 001.jpg
karbu 001.jpg (124.6 KiB) Vist 3708 gange
YAMAHA Fs1 K1 79 bordeux rød med flammer - kører, men der skal kvalitets dele ...

Mvh. SIGURD
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af nielsfup »

Hej sigurd
Det der fint ud
Du skal huske at sætte en lille slange på den studs der er fri. Den skal bare gå ud i det fri.

Og husk det rum hvor kaburatoren er, skal være tæt dvs. alle gummi propper skal være monteret. Ellers suger den bare luft uden om luft filteret. Og det er ikke så godt for motoren.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Sigurd
Junior knallert
Indlæg: 96
Tilmeldt: søn 29. mar 2009 15:11
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af Sigurd »

Så må jeg gå på prop-jagt!!
YAMAHA Fs1 K1 79 bordeux rød med flammer - kører, men der skal kvalitets dele ...

Mvh. SIGURD
Brugeravatar
Sigurd
Junior knallert
Indlæg: 96
Tilmeldt: søn 29. mar 2009 15:11
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af Sigurd »

Der er jo to studse der er frie... Skal jeg bare tage til taiwansen og købe de der slanger...Fuft og overløb?
YAMAHA Fs1 K1 79 bordeux rød med flammer - kører, men der skal kvalitets dele ...

Mvh. SIGURD
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af nielsfup »

Hej
Ja de har noget tynd slange der passer. Mener det er den samme type til de to studse.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Sigurd
Junior knallert
Indlæg: 96
Tilmeldt: søn 29. mar 2009 15:11
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af Sigurd »

Hej igen

Nu har jeg modtaget helicoilsne, men bruger i ikke også et eller andet tight-locker, eller hvad det nu hedder? :?
YAMAHA Fs1 K1 79 bordeux rød med flammer - kører, men der skal kvalitets dele ...

Mvh. SIGURD
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: billige helicoils

Indlæg af subwoof »

lochtite hedder det, ved ikke om det staves ådan :D

men nej har jeg ikke gjort, vil jeg dog gøre ved pinboltene
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"