Et problem løst så til det næste koblings problem

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Et problem løst så til det næste koblings problem

Indlæg af lund »

Så fik jeg løst problemet med armen. Sådan da :roll:

Men nu hvor armen sad fast tænkte jeg jo SUPER! så jeg satte den på og den sad sådan lige under vandret UDEN kabel i. Nå så satte jeg kabel i og så vil den pludselig ikke længere stå vandret eller under nu står den sådan lige et stykke over :x og mit kabel er ikke længere?

har et par billeder jeg li smider ind.
Vedhæftede filer
Er dette udgangs punktet for armen når den også er i håndtaget? for som i ser der er kablet trukket helt ind i toppen
Er dette udgangs punktet for armen når den også er i håndtaget? for som i ser der er kablet trukket helt ind i toppen
IMG_1522 (Medium).JPG (79.54 KiB) Vist 2796 gange
IMG_1524 (Medium).JPG
IMG_1524 (Medium).JPG (91.95 KiB) Vist 2796 gange
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Et problem løst så til det næste koblings problem

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Lund

Syntes nu det ser ud til at det sidder rigtigt,,, den kan jo justeres på skruen i sneglen og på den oven på skjoldet,,, når du har sat skjoldet på og kablet i grebet så judtere du kablet op så det ikke sidder løst i yder kablet og du mærker der efter om den skal justeres ind ekker ud på skruen i sneglen ,,, der skal være ca 2 mm frigang på dit greb inden den begynder at koble ud når den er justeret rigtigt op,, :D og øøøøøhhhhhh har du kørt skjoldet over med en kampvogn :shock:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Et problem løst så til det næste koblings problem

Indlæg af lund »

Johnny S. skrev:Hej Lund

Syntes nu det ser ud til at det sidder rigtigt,,, den kan jo justeres på skruen i sneglen og på den oven på skjoldet,,, når du har sat skjoldet på og kablet i grebet så judtere du kablet op så det ikke sidder løst i yder kablet og du mærker der efter om den skal justeres ind ekker ud på skruen i sneglen ,,, der skal være ca 2 mm frigang på dit greb inden den begynder at koble ud når den er justeret rigtigt op,, :D og øøøøøhhhhhh har du kørt skjoldet over med en kampvogn :shock:
Ja det med skoldet har jeg også undret mig over hvordan kunne ske? måske en sprunget kæde eller en vildfaren kampesten:P jeg ved det ikke?
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Et problem løst så til det næste koblings problem

Indlæg af lund »

Men der er ingen kontramøtrik på der hvor kablet løber ned i skjoldet den pillede jeg ud for at få kablet der ned hvor det er nu :?:
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Et problem løst så til det næste koblings problem

Indlæg af lund »

jesper j skrev:der findes 2 slags kabler et til dx og så det du har der som er til en k1 det er for kort hvis du skal bruge det til dx :wink:
Mit skal bruges til en k1 så det skulle vel passe? hvis det var til en dx var det så langt nok?
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Et problem løst så til det næste koblings problem

Indlæg af lund »

jesper j skrev:umildbart ja men t-svansen har haft nogle kabler i omløb som er alt for korte :twisted: :evil: :(
Så tror jeg stadig de har dem i omløb :cry:
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"