hvor kan man

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

hvor kan man

Indlæg af tøffe »

hvr kan man købe en vebran den ved insugnings pladen som er i beste kvalitet da den jeg købte ved det møg firma til t h lort firma :twisted: det virke kun lige til den var på sat den er i stykker der for havde jeg så meget bøvl med at starte den op men har låndt en af sønens exter som han havde menn det koste også en køre tur for ham i byn i aften :lol: da han skal til had bald :P men hvor kan man kobe en gerne orginalt kan den findes i nu eller er det slut symtomer det kunne ikke starte anden der blev hold en hånd for indsuning til den starte og gjor man ikke det så sto der benzin ud af det lille huld ved tomgang skruen og den starte ikke anden den var varm så nu ved i det er noget skammel jeg har fået fat i hos t hansen hvad er jers oplevlser med dem der fra eller har jeg barer været u heltig hvad mener i
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: hvor kan man

Indlæg af Kai »

Den org membran er udgået. Men du kan måske være heldig at finde en brugt i god stand.

Thansens membraner... tja.. du får mindre end du betaler for. Men med lidt arbejde kan der nu godt laves en ok membran ud af dem.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: hvor kan man

Indlæg af Poul-Erik A. »

Jeg har også ladet mig friste af de billige membraner til 69,- og den var endda synlig utæt. Men ved at slibe den på en flise, lykkedes det at gøre den plan, såe...

Retfærdighedsvis skal det nævnes, at der stod "uden garanti" i kataloget og så er man da advaret. :?
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"