jubiie jubbie

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

jubiie jubbie

Indlæg af tøffe »

så starten den langt om længe efter lån af søniks kaburatoer selom det er en t fy fy ting så spsng den lige i gang nu skal jeg barer finde ud af hvorfor min orginale ikke ville hvis jeg kan så nu skal der skrues og motoren lyder rigtig godt så jeg er glad nu selom det har taget lang tid så håber at jeg så snart også kan prøve en tur på den mvh michael tøffe :D
Brugeravatar
MatField
Stor knallert
Indlæg: 250
Tilmeldt: tors 19. jun 2008 11:07
Kontakt:

Re: jubiie jubbie

Indlæg af MatField »

Det lyder vel nok godt! tillykke med det Michael! :D
-Kristian

PGO Hot 50 - skulle bruge noget hverdags med slangeløse dæk
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: jubiie jubbie

Indlæg af olebole »

det er nok barer lidt skidt i en dyse . :wink: men godt du fandt problemet .
mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: jubiie jubbie

Indlæg af Frandsen »

det er aldtid rart når tingene lykkes det er jo osse med om at komme ud at kører nu hvor vejret er til det
Mvh
Frandsen
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: jubiie jubbie

Indlæg af strynboen »

så er det bare afsted,,det var en drøj fødsel,,men det er heller ikke nemt,når der er 100 ting i vejen samtidig,,men nu er der hul i gennem..... :D
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: jubiie jubbie

Indlæg af tøffe »

strynboen skrev:så er det bare afsted,,det var en drøj fødsel,,men det er heller ikke nemt,når der er 100 ting i vejen samtidig,,men nu er der hul i gennem..... :D
ja jeg er mega glad nu men er lidt forbavset over at frjelen var for lille stålspis den jeg havde i var en 110 og den fra knæktens har jeg så lige prøvet at flytte over i min og det er en 140 som jeg syntes at der er stor men den starter i første hug :D det skal så siges at den er helt lovlig bygget op så det fatter jeg ikke men den har jo også kun været starte op så nu skal der skruges dag nat det kan kun gå for lagsom med at komme ud at køre nu :lol: og så har jeg opdaget at lyset ikke virker :oops: er det mun lys spolen der er i u du hvad er det for en fave ledning fra den kan ikke huske det er det ikke den gule der går op i multi stikket i stilet ved batri kassen mit bremse lys er o og frigar lys er ok blink er ok men hornet er heller ikke til at få liv i og hornet er prøvet af det er ok mvh michael tøffe
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: jubiie jubbie

Indlæg af Kim B S »

Hej Tøffe.
Det glæder mig at se at du har fået liv i din kære Yamaha, Så må vi se om vi ikke snart kan komme ud og trille en tur i mens der er godt vejr, Jeg glæder mig allerede. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: jubiie jubbie

Indlæg af tøffe »

Kim B S skrev:Hej Tøffe.
Det glæder mig at se at du har fået liv i din kære Yamaha, Så må vi se om vi ikke snart kan komme ud og trille en tur i mens der er godt vejr, Jeg glæder mig allerede. :wink: :D
Hilsen Kim.
ja jeg glæder mig også meget til vi skal køre en hygge tur
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"